eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecSukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Sosnowiec: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 415286 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Szkiełka nakrywkowe mikroskopowe 24x24 mm Szt. 400 szt. 1.Szkiełka nakrywkowe mikroskopowe 22x22 mm szt. 10000 2.Szkiełka podstawowe z dwustronnie matowym brzegiem, z ciętymi krawędziami, wym. 76x26x1mm szt. 10100 3.Szkiełka podstawowe z jednostronnie matowym brzegiem, z szlifowanymi krawędziami, wym. 76x26x1mm szt. 1000 4.Szkiełka nakrywkowe wym. 24x50mm szt. 2000 5.Nakłuwacze sterylne (1,8 mm) szt. 200 6.Statywy metalowe 20 pozycyjne na probówki o średnicy od 20-25 mm szt. 5 7.Parafilm 100mm dł. 38mb. szt. 3 8.Pojemnik pionowy z pokrywką typu Hellendhola wykonany ze szkła, do barwienia 8/16 szkiełek szt. 10 9.Szczotki do probówek o śrenicy 20mm pak po 5szt szt. 20 10.Szczotki do probówek o średnicy 25mm pakowane po 5szt szt. 30 11.Papierki wskaźnikowe do pomiaru pH zakres 0,5-5,5 szt. 3 Pakiet 2 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Końcówki do pipet automatycznych 200 ul, pasujące do raków i pudełek OMNITIP szt. 25000 2.Końcówki do pipet automatycznych 1000 ul, pasujące do raków i pudełek OMNITIP szt. 26000 3.Końcówki do pipet automatycznych 10 ml szt. 100 4.Końcówki do pipet automatycznych typu Gilson żółte o poj. 200 ul szt 5000 5.Końcówki do pipet automatycznych typu Gilson niebieskie o poj. 1000 ul szt 6000 6.Końcówki do pipet bezbarwne poj. 1000-5000 ul szt. 2400 7.Końcówki poj.0,1- 10 ul bezbarwne do pipet HTL w rakach, pasujące do pudełek OMNITIP Szt. 1344 Warunkiem przystapienia do Pakietu 2 jest dostarczenie przez Wykonawcę po jednej próbce poz. 1-7 Pakiet 3 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Kolby miarowe o poj 200ml okrągłe płaskodenne z długą szyjką szt. 10 2.6. Cylindry ze stopką i skala o poj. 50 ml szt. 10 3.7.Cylindry ze stopką i skala o poj. 100 ml szt. 10 Pakiet 4 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Pisaki laboratoryjne Sharpie lub równoważne, wodoodporne, długopiszące, kolor czarny, grubość lini 1,5 mm szt. 120 2.Pisaki laboratoryjne Sharpie lub równoważne, wodoodporne, długopiszące, kolor czarny, grubość lini 0,7 mm szt. 50 3.Nalepki 55x 22 mm bez nadruku, samoprzylepne - na pojemniki i probówki laboratoryjne, szt. 500 Pakiet 5 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Pojemniki na odpady medyczne, wiadro poj. 10l szt. 50 2.Pojemniki na mocz 120-140 ml z zakrętką szt. 5500 3.Pojemniki na kał szt. 1000 4.Pojemniki na mocz o poj. 60 ml z zkretką, pakowane indywidualnie, asceptyczne szt. 750 5.Pojemnik na odpady kwasoodporne 5 l. szt. 30 6.Pojemnik na zlewki organiczne z tworzywa, pojemność 5,0 lub 10 litrów szt. 50 7.Naczyńka na mocz 60 ml z zakrętką pakowane indywidualnie szt. 5000 Pakiet 6 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Fiolki do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian, poj. 2 ml, śr. 12 mm szt. 15000 2.Kapsle do fiolek do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian,śr 11 mm aluminium szt. 20000 3.Fiolki z gwintem na zakrętki do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian, poj. 2 ml, śr. 12 mm szt. 5000 4.Zakrętki z otworem i septą do fiolek do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian,śr 11 mm aluminium szt. 5000 Pakiet 7 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Rurki z węglem aktywnym SKC, 20/40 mesh, 50/100 mg, type A - Tube holder, 6 mm x 70 mm szt. 2000 2.Rurki sorbentowe SKC, Formaldehyde Sampling Tube, silica gel coated with 2,4-dinitrophenylhydrazine, 150/300 mg, szt. 2000 Pakiet 8 L.p Asortyment J.m Ilość 1Probówki do wirówki typu Eppendorf polipropylenowe, okrągłodenne o poj. 2 ml, z miejscem do opisania próbki, wypustką, która uniemożliwia samoczynne otwarcie się probówki, o podwyższonej przezroczystości szt. 15000 2.Probówki do wirówki typu Eppendorf polipropylenowe, z dnem stośkowym o poj. 2 ml, z miejscem do opisania próbki, wypustką, która uniemożliwia samoczynne otwarcie się probówki, o podwyższonej przezroczystości szt. 10000 Pakiet 9 L.p Asortyment J.m Ilość 1.Rurki grafitowe THGA do Spektrometru Absorpcji Atomowej PERKIN ELMER 4100ZL Graphite Tubes With End Caps szt. 15 2Kubeczki polistyrenowe do automatycznego podajnika próbek poj. 2ml do Spektrometru Absorpcji Atomowej PERKIN ELMER 4100ZL szt. 5000 Pakiet 10 L.p Asortyment J.m Ilość 1.Końcówka wraz z tłokiem, model CP10 do pipety Microman M10 szt. 2000 2Końcówka wraz z tłokiem, model CP100 do pipety Microman M100 szt. 2000 3.Końcówka wraz z tłokiem, model CP1000 do pipety Microman M1000 szt. 2000 Pakiet 11 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Folia aluminiowa 0,030 x 500mm kg 1rolka.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 18.93.00.00 - Worki i torby 33.14.13.10 - Strzykawki 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.