Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Koszalin: Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącze cyfrowe dla systemów rentowych w Oddziale ZUS w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 41509 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, fax 094 3425262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącze cyfrowe dla systemów rentowych w Oddziale ZUS w Koszalinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącze cyfrowe dla systemów rentowych w Oddziale ZUS w Koszalinie ; - Zapewnienie połączenia oraz świadczenie w okresie od 01.04.2008r do 31.10.2010r usług transmisji danych w oparciu o łącze cyfrowe o szybkości minimum 64 kbit/s pomiędzy lokalizacjami: -Oddziałem ZUS w Koszalinie ul. Fałata 30 a ZETO Koszalin ul. 4 Marca 38; -Inspektoratem ZUS w Białogardzie ul. Wojska Polskiego 56 a ZETO Koszalin ul. 4 Marca 38; -Inspektoratem ZUS w Świdwinie ul. Wojska Polskiego 1 a ZETO Koszalin ul. 4 Marca 38; -Inspektoratem ZUS w Wałczu ul. Dąbrowskiego 11 a ZETO Koszalin ul. 4 Marca 38; -Gwarantowana prędkość połączenia łącza cyfrowego powinna wynosić minimum 64 kbit/s, pracującego jako punkt-punkt. -W każdej lokalizacji we wskazanym miejscu należy do dnia 31.03.2008r zainstalować i uruchomić końcowe urządzenie wyposażone w interfejs V.35 lub ETHERNET 10/100BaseT RJ45. Urządzenia te będą przekazane do bezpłatnego użytkowania na czas obowiązywania umowy. Koszty instalacji łącza oraz instalacji i eksploatacji urządzeń końcowych należy wliczyć w koszt dzierżawy łącza. Wykonawca dostarczy wszelkich informacji niezbędnych do skonfigurowania routerów . -Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej gotowości w celu świadczenia, na rzecz Zamawiającego, usług. Zamawiający dopuszcza istnienie tzw. okien serwisowych w godzinach 2200 - 600, niezbędnych dla modernizacji i konserwacji infrastruktury technicznej na bazie, której świadczona jest usługa nie więcej niż 2 razy w miesiącu lub po wcześniejszym uzyskaniu zgody od Zamawiającego. -Zamawiana usługa musi być świadczona poprzez stacjonarne urządzenia teletransmisyjne oparte na kablach miedzianych lub światłowodowych, nie może być świadczona drogą radioliniową. - Zamawiający w przypadku braku możliwości z powodów technicznych zestawienia łącza cyfrowego w terminie do 31.03.2008r. dopuszcza zastosowanie przez okres przejściowy - nie dłuższy niż 3 miesiące - łącza analogowego o prędkości co najmniej 32 kbit/s. -Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji i we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do Specyfikacji. Płatność faktury -30 dni od daty wystawienia faktury . Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 133 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ,tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie i dokumenty określone w Specyfikacji ,według zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego w Koszalinie, 75-950 Koszalin, ul. Fałata 30, pok. 318.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Koszalinie, 75-950 Koszalin, ul. Fałata 30, pok. 318..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie"
- Dostawa testów wraz z dzierżawa analizatora dla SZGiCHP w Koszalinie.
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap XI- kładka nad przekopem jeziora Kopań
- "Wywóz odcieków przemysłowych z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2025 roku".
- Przebudowa DW 125 w m. Moryń ul. Dworcowa
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie - część II
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.