eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskŚwiadczenie usługi kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Słupsk: Świadczenie usługi kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 414728 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztmslupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej i windykacji nałożonych opłat dodatkowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku na wszystkich liniach kursujących w granicach administracyjnych miasta i miejsko-podmiejskich we wszystkie dni robocze, soboty, niedziele i święta oraz prowadzenie windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi: - Aktualny dokument (przyjmuje się do sześciu miesięcy od daty wystawienia przez organ wystawiający) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej. 3. Oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 2) o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 4. Oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 2), o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez zastrzeżeń. 5. Wypełniony formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 2) sporządzony wg załączonego wzoru. 6. Minimum 3 referencji potwierdzających wykonywanie tożsamej usługi na zlecenie innych przewoźników, zarządów transportu lub miast w ciągu ostatnich 3 lat..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ztmslupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego Ul. Przemysłowa 35 76-200 Słupsk II piętro pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego Ul. Przemysłowa 35 76-200 Słupsk II piętro pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.