eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci, które uczęszczają do Samorządowego Przedszkola nr 66 w Krakowie przy ul. Felińskiego 35 w roku 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Kraków: Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci, które uczęszczają do Samorządowego Przedszkola nr 66 w Krakowie przy ul. Felińskiego 35 w roku 2011
Numer ogłoszenia: 414660 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Przedszkole Nr 66 , ul. Felińskiego 35, 31-236 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 27 29, faks 12 426 54 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole66.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci, które uczęszczają do Samorządowego Przedszkola nr 66 w Krakowie przy ul. Felińskiego 35 w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie i dostawa całodziennego wyżywienia w formie zestawów pełnych, niepełnych i obiadowych dla wychowanków Samorządowego Przedszkola nr 66 przy ul. Felińskiego 35 w Krakowie w okresie od 2.01.2011r, (a jeżeli podpisanie umowy nastąpi w terminie późniejszym - od dnia podpisania umowy) do 31.12.2011r (z jednomiesięczną przerwą wakacyjną). Zestaw pełny składa się z 3 posiłków tj śniadania, 3 daniowego obiadu (zupa, drugie danie, kompot) oraz podwieczorku. Zestaw niepełny składa się z 2 posiłków tj, 3 daniowego obiadu (zupa, drugie danie, kompot) i podwieczorku lub śniadania i 3 daniowego obiadu (zupa, drugie danie, kompot). Zestaw obiadowy składa się z 1 posiłku tj. 3 daniowego obiadu (zupa, drugie danie, kompot) W ramach każdego posiłku winien znaleźć się świeży owoc np. jabłko, gruszka, banan, śliwki, winogrona, pomarańcza, mandarynka, kiwi (niepowtarzający się w danym dniu i tygodniu). Posiłki winny być wykonywane ze świeżych produktów. Temperatura dostarczanych posiłków ciepłych winna mieścić się w granicy 65-80 C. Posiłki będą dostarczane do Zamawiającego codziennie w dni robocze w godzinach: śniadanie 8:30-8.45, obiad 11:45-12:00, podwieczorek 13:45 - 14:00. Dokładny czas posiłków Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego (Dyrektorem Przedszkola). Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedstawicielowi Zamawiającego (Dyrektorowi Przedszkola) z odpowiednim co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem do akceptacji jadłospis na 10 dni roboczych tzw. dekadówkę uwzględniający dietę dzieci alergicznych. Informację o ilości dzieci alergicznych i rodzajach ich diet przekazuje Wykonawcy Dyrektor Przedszkola na etapie realizacji usługi. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca będzie ponosić koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Wykonawca zobowiązany jest odebrać od Zamawiającego termosy w których dostarczył posiłki, a następnie dokonać ich umycia i wyparzenia. Wykonawca będzie wytwarzał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponosił pełną odpowiedzialność za ich nieprzestrzeganie. Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał posiłki zgodnie obowiązującymi w tym zakresie normami (Polskie Normy, Polskie Normy przenoszące normy europejskie, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy). Planowana ilość wydawanych dziennie zestawów: 84 w tym : zestawów pełnych: 79 zestawów niepełnych: 4 zestawów obiadowych: 1 Ww. ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości wydawanych dziennie zestawów mogą być inne od planowanej zarówno w zakresie ogólnej ilości zestawów jak i udziału % poszczególnych rodzajów zestawów. Wykonawcy przysługiwać będzie wyłącznie wynagrodzenie za rzeczywistą ilość wydanych zestawów. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza w realizacji zamówienia udziału podwykonawców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub nadal należycie wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie przygotowywania i dostarczania na miejsce docelowe wyżywienia (tzw. usługę cateringową) dla dzieci w wieku przedszkolnym spełniającą dodatkowo poniższe wymogi: - dot. usługi zakończonej: okres realizacji usługi - co najmniej 2 m-ce, - dot. usługi niezakończonej: zrealizowany okres świadczenia usługi - co najmniej 2 m-ce.Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować do realizacji zamówienia: co najmniej 1 samochodem odpowiadającym wymaganiom sanitarno-higienicznym do transportu żywności, co najmniej 2 specjalistycznymi termosami gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw o pojemności 25 l, co najmniej 2 specjalistycznymi termosami gwarantującymi utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw o pojemności 20 l, co najmniej 6 pojemnikami na kanapki ze stali nierdzewnej, co najmniej 4 pojemnikami termoizolacyjnymi do przewozu mięs, sałatek, sosów, surówek i gotowanych jarzyn, co najmniej 4 pojemnikami do przewozu owoców. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.6.2) Dokument/-y udowadniający/-, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. III.6.3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.4) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zawierający: - Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, - Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres (zakładu) Wykonawcy, - Numer NIP (nieobligatoryjnie), - Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, - Cenę oferty (c) - wynagrodzenie brutto za jeden pełny zestaw posiłków

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole66.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowe Przedszkole nr 66, ul. Felińskiego 35, Kraków - Gabinet Dyrektora/Pokój Intendenta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Samorządowe Przedszkole nr 66, ul. Felińskiego 35, Kraków - Gabinet Dyrektora/Pokój Intendenta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1) Informacje uzupełniające: Pracownicy upoważnieni do kontaktów z Wykonawcami: Dominika Skóra Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.