To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Rzeszów: Pełnienie funkcji mentora dla 7 spółdzielni socjalnych..
Numer ogłoszenia: 414658 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371780 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji mentora dla 7 spółdzielni socjalnych...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na Pełnieniu funkcji mentora dla 7 spółdzielni socjalnych w projekcie Podkarpackie spółdzielnie socjalne. 1) Czas realizacji usługi Od daty zawarcia umowy do 30 maja 2013r. Czas pracy - 20 godzin na jeden miesiąc na 1 spółdzielnię socjalną. Liczba spółdzielni socjalnych: łącznie 7, w tym 6 nowopowstałych i 1 istniejąca przyjmująca nowych członków. Czas pracy w godzinach od 8.00 do 22.00 w dniach od poniedziałku do soboty. Dziennie nie więcej niż 8 godzin. Po szczegółowym ustaleniu dat i godzin ze spółdzielnią socjalną. 2) Miejsce realizacji usługi i branża spółdzielni socjalnej Osoba fizyczna, która będzie pełniła funkcję mentora musi dojeżdżać do siedziby spółdzielni. Wszystkie spółdzielnie mają siedzibę na terenie województwa podkarpackiego. Realizacja usługi w siedzibie spółdzielni. Siedziby spółdzielni: 2.1. Trzebownisko - Spółdzielnia socjalna Aktywni i Wszechstronni Branża - utrzymanie terenów zielonych, gastronomia, usługi księgowe; 2.2. Dębica - Spółdzielnia socjalna Estro Branża - usługi reklamowe; 2.3. Nowa Sarzyna - Spółdzielnia socjalna Azalia Branża - usługi sprzątające, opiekuńcze; 2.4. Pysznica - Spółdzielnia socjalna Pod lipami Branża -usługi gastronomiczne; 2.5. Rzeszów - Spółdzielnia socjalna Polska Marka Branża - krawiecka; 2.6. Boguchwała - Spółdzielnia socjalna Strefa remontu Branża - usługi remontowo-budowlane; 2.7. Padew Narodowa - Spółdzielnia socjalna Impresja Branża - usługi sprzątające; 3) Zakres obowiązków zakres prac na 1 spółdzielnię socjalną. a)zapewnienie pełnego wsparcia merytorycznego (dzielenie się wiedzą i doświadczeniem dot. branży/ach, w której działalność prowadzi spółdzielnia socjalna) w trakcie kolejnych miesięcy jej funkcjonowania; b) pomoc w opracowaniu indywidualnych programów pracy; c) pomoc w opracowaniu harmonogramów działań; d) budowanie u członków-założycieli świadomości funkcjonowania spółdzielni; e) pomoc w wypadku trudności dot. dokumentacji, w rozstrzyganiu kwestii spornych pomiędzy członkami spółdzielni; f) pomoc w sprawach formalnych i urzędowych dot. działalności spółdzielni g) przekazywanie do siedziby RARR S.A. Specjaliście ds. monitoringu sprawozdań miesięcznych z pracy mentora w terminie do 3 dnia każdego następnego miesiąca; h) współpraca z Koordynatorem projektu, Specjalistą ds. rozliczania udzielonego wsparcia finansowego i Specjalistą ds. monitoringu i ewaluacji. i) pomoc merytoryczna w prowadzeniu bieżącej dzielności spółdzielni socjalnej, a w szczególności pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, formalności, pozwoleń itp. W tym tematyka: ubezpieczeń społecznych, prowadzenia księgowości, formalności związane z prowadzeniem działalności danej spółdzielni np. gastronomiczne, porządkowe, tereny zielone, opiekuńcze, reklamowe. j) przygotowanie wszelkiej dokumentacji celem rozliczenia udzielonego wsparcia dla spółdzielni - stały kontakt z RARR S.A. w tym zakresie, Wnioski o płatność wraz załącznikami, przygotowanie dokumentów do kontroli przez RARR i WUP. k) Inne czynności zlecane bezpośrednio przez zarząd spółdzielni w zakresie działalności spółdzielni. Czynności te będą wymagały każdorazowo zgody koordynatora projektu. l) Comiesięczny zakres prac - harmonogram, na rzecz przypisanej mentorowi spółdzielni socjalnej będzie zrealizowany na postawie miesięcznego sprawozdania z pracy mentora. ł) Osoba, która będzie pełniła funkcje mentora musi dojeżdżać do siedziby spółdzielni. m) Mentorzy mają obowiązek informować za pomocą poczty elektronicznej każdorazowo koordynatora projektu o planowanej wizycie w siedzibie spółdzielni socjalnej na 3 dni przed. 4) Sprawozdawczość, rozliczanie się z wykonanej usługi Wykonawca ma obowiązek składać sprawozdanie miesięczne. Sprawozdanie składa się po zakończeniu każdego miesiąca świadczenia usługi w terminie do 5 dnia miesiąca następnego. Wzór sprawozdania - Załącznik nr 8 do siwz Wszystkie dokumenty rozliczeniowe wykonawca prowadzi i składa oddzielnie dla każdej spółdzielni socjalnej. 5) Płatności Płatność za usługę będzie za każdy miesiąc po zakończeniu miesiąca. Płatność będzie po przedłożeniu rachunku/faktury. Płatność będzie na podstawie podpisanego przez koordynatora projektu protokołu odbioru wykonanych usług za dany miesiąc i faktury/rachunku. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji potwierdzającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w danym miesiącu, Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia za dany miesiąc. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury/rachunku przez Zamawiającego. 6) Potencjał kadrowy: Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić dla jednej spółdzielni co jedną osobę fizyczną (mentora). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany poprzez osoby wskazane w ofercie tzn., że funkcje mentora będą pełniły osoby wskazane w ofercie. Wymagane kwalifikacje od osób fizycznych, które będą sprawować funkcję mentora. a) wymagane wykształcenie wyższe magisterskie, b) wymagane doświadczenie: prowadzenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert własnej działalności gospodarczej przez okres co najmniej 12 miesięcy. Doświadczenie to będzie uznana przez zamawiającego pod warunkiem, ze mentor wykaże że przez ten okres nie zalegał z płatnością podatków i składek. c) Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że osoby które będą mentorami spełniają określone wymagania Na potwierdzenie powyższego wykonawca musi dostarczyć: - życiorys zawodowy dla każdej osoby fizycznej/mentora, 7) Zastrzeżenie: w przypadku dwukrotnego zgłoszenia przez beneficjenta pomocy (spółdzielnię socjalną) uwag w formie pisemnej co do przygotowania merytorycznego mentora i wykonywanych usług - RARR S.A. zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z winy wykonawcy lub zobowiązania oferenta do wskazania innej osoby posiadającej właściwe wymagane kwalifikacje i właściwe wywiązywanie się z obowiązków. 8) Cena W ofercie wykonawca podaje cenę za świadczenie usługi mentora za jeden miesiąc dla 1 spółdzielni. Cena za 1 m/1 ss - ........ zł brutto Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym min: - koszty Zatrudnianie pracowników, którzy będą brali udział w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w tym osób fizycznych z odpowiednimi wymaganymi przez zamawiającego kwalifikacjami - koszty dojazdów, ewentualnych noclegów, - koszty bezpieczne - materiałów biurowych - podatki, opłaty, 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załącznik nr 7 do siwz - umowa. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródło finansowania: Projekt Podkarpackie spółdzielnie socjalne Informacje o projekcie: Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Województwo: podkarpackie Instytucja, w której wniosek został złożony: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO "NIL"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO "NIL"
- Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego NIL, ul. Jana Pawła II 8, 36-100 Kolbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 990,00
Oferta z najniższą ceną: 990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1284,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Zakup i dostawa radiofarmaceutyków do diagnostyki i terapii izotopowej.
- Remont DW: zadanie nr 1 - Remont (odnowa) DW 987 w m. Kolbuszowa Górna, zadanie nr 2 - Remont (odnowa) DW 986 w m. Ropczyce i Okonin, zadanie nr 3 - Remont (odnowa) DW 985 w m. Padew Narodowa
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.: MONTAŻ KLAP POŻAROWYCH w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie P.Poż. w budynku H"
- Przebudowa dróg dojazdowych i leśnych przewidzianych w ramach inwestycji pn. : "Scalanie gruntów wsi Lecka " - CZĘŚĆ IV
- "Usługa serwisowania i utrzymania w sprawności systemu telekomunikacyjnego"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej oraz aktualizacja polityki ryzyk i RODO dla Gminy Łapanów realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa koordynacji rozliczeń i analizy danych w projekcie "Pollub z nami nowoczesne technologie"
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.