eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług doradztwa zewnętrznego wspierających gospodarkę mandatową i windykację w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Warszawa: Świadczenie usług doradztwa zewnętrznego wspierających gospodarkę mandatową i windykację w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego
Numer ogłoszenia: 414092 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Transportu Drogowego , ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2204801, faks 22 2204899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa zewnętrznego wspierających gospodarkę mandatową i windykację w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług doradztwa zewnętrznego wspierających gospodarkę mandatową i windykację w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.62.00.00 - Usługi analizy 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 3 zamówienia obejmujące przeprowadzenie przeglądu i oceny procedur działania organizacji oraz opracowanie rekomendacji usprawnień tych procedur wraz z przygotowaniem projektów dokumentów regulujących procedury, przy czym co najmniej jedno zamówienie zostało zrealizowane dla jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu art. 9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240 i 1241, z późn. zm.), w tym przynajmniej jedno zamówienie o wartości brutto zamówienia 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), - co najmniej 1 zamówienie obejmujące usługę w zakresie usprawnienia komunikacji wewnętrznej w organizacji, obejmującą co najmniej: przeprowadzenie pomiaru komunikacji wewnętrznej w organizacji, przeprowadzenie analizy wyników pomiarów, opracowanie rekomendacji usprawnień podnoszących efektywność komunikacji wewnętrznej w organizacji, Te same zamówienia mogą stanowić potwierdzenie spełniania więcej niż jednego warunku określonego w niniejszym punkcie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem, wykształceniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej: a) Kierownik Projektu - minimum 1 osoba spełniająca następujące wymagania: - posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem, oraz - brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie przeglądu i oceny procedury w organizacji wraz z opracowaniem rekomendacji usprawnień tych procedur, b) Analityk systemów informatycznych - co najmniej 2 osoby spełniające następujące wymagania osobno każda: - brał udział w realizacji przynajmniej 2 projektów informatycznych polegających na wdrożeniu systemu teleinformatycznego, pełniąc funkcję Analityka systemów informatycznych, - posiada minimum 3-letnie doświadczenie w modelowaniu systemów informatycznych z wykorzystaniem języka UML 2.0 oraz wsparciem narzędzi typu CASE, - posiada doświadczenie w tworzeniu schematów wymiany danych (XSD, XML) z wykorzystaniem standardu XML Schema, - posiada certyfikat TOGAF lub równoważny wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą zapewniającą bezstronność i rzetelność badania posiadanej wiedzy. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat, potwierdzający umiejętności w zakresie tworzenia architektury IT oraz architektury korporacyjnej, przy czym obydwie w zakresie projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania. c) e) Specjalista ds. prawnych - minimum 1 osoba spełniająca następujące wymagania: - posiada uprawnienia radcy prawnego/adwokata (lub prawnika zagranicznego posiadającego uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej Dz. U. z 2002 r. Nr 126, poz. 1069, z pózn. zm.) - posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny/adwokat, w tym w szczególności w zakresie prawa cywilnego i administracyjnego, wykroczeń, - posiada minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych, w tym w zakresie procedury windykacyjnej, f) Analityk ds. procedur - co najmniej 2 osoby spełniające następujące wymagania każda: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada 3 letnie doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu przeglądu i oceny procedur działania organizacji oraz opracowanie rekomendacji usprawnień tych procedur wraz z przygotowaniem projektów dokumentów regulujących procedury, - brała udział w realizacji co najmniej 3 usług analiz organizacyjnych polegających na przeprowadzenie przeglądu i oceny procedur działania organizacji oraz opracowanie rekomendacji usprawnień tych procedur, w tym co najmniej 1 dla wielooddziałowej jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu art. 9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240 i 1241, z późn. zm.) a usługi swoim zakresem obejmowały więcej niż jeden oddział jednostki, - brała udział w realizacji co najmniej 2 usług polegających na mapowaniu procesów lub pisania procedur związanych z systemem zarządzania jakością, w tym co najmniej 1 usługa zrealizowana dla wielooddziałowej jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu art. 9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240 i 1241, z późn. zm.) a usługa swoim zakresem obejmowały więcej niż jeden oddział jednostki, Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z wymienionych powyżej funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0., formularz cenowy sporządzony wg wzoru OF.1, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru DP.2.,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Koncepcja realizacji przedmiotu zamówienia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gitd.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Postępu 21, 02 - 676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 13:00, miejsce: ul. Postępu 21, 02 - 676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.