Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-17
Warszawa: Świadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania
Numer ogłoszenia: 413824 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o. , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 572 86 80, faks 0-22 572 86 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach Nr 8 i Nr 9 do SIWZ. 2. Zakres czynności pogotowia technicznego obejmuje: a) przyjęcie przez Wykonawcę zgłoszenia, przyjazd Wykonawcy lub osób wskazanych przez Wykonawcę w wykazie pracowników (wykaz załączony do oferty, zgodny z wykazem, który zostanie załączony do umowy), oraz zabezpieczenie skutków awarii poza godzinami pracy tj.: 15.30 - 7.30 oraz w dni wolne od pracy i święta; b) po otrzymaniu zgłoszenia o awarii niezwłoczne podjęcie działania zmierzającego do usunięcia tej awarii, a w przypadku awarii o większych rozmiarach, zabezpieczenie jej skutków w sposób uniemożliwiający powstanie strat w mieniu lub w wystąpieniu zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; c) w przypadku wystąpienia poważnych awarii lub katastrof budowlanych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu i życiu mieszkańców lub osób obecnych w strefie zdarzenia, podjęcie natychmiastowych działań związanych z ich ewakuacją, powiadomienie odpowiednich służb ratowniczych i przedstawicieli Zamawiającego łącznie z zaangażowaniem do współpracy innych firm, koniecznych dla zabezpieczenia i usunięcia awarii lub katastrofy; d) zgłaszanie i wnioskowanie o wykonanie niezbędnych prac remontowych, zwłaszcza tych, które mają wpływ na bezpieczeństwo obiektów i mieszkańców, z uwagi na ewentualną możliwość wystąpienia awarii. 3. Zakres czynności konserwacyjnych oraz utrzymania w sprawności technicznej i eksploatacyjnej nieruchomości internatowych określa załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Zakres czynności konserwacyjnych oraz utrzymania w sprawności technicznej i eksploatacyjnej kwater internatowych określa załącznik Nr 9 do SIWZ. 5. Dodatkowo Zamawiający może zlecić Wykonawcy czynności (prace, roboty) nieobjęte zakresem pogotowia technicznego i konserwacji (zgodnie z załącznikami Nr 8 i 9 do SIWZ). Czynności takie będą rozliczane na podstawie stawek podanych w ofercie przez Wykonawcę (roboczogodzina, koszty ogólne, zysk, koszt transportu i zakupu materiałów). 6. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów lub też przekazania odpadów do odzysku osobom wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym niebędącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2006 r. Nr 75, poz. 527 z późn. zm.). 7. Zamawiający dopuszcza składane ofert częściowych według 5 części, obejmujących poszczególne zadania: - podział zadań określony jest również w pkt 18 SIWZ. Nr i nazwa Zadania - części: ZADANIE Nr 1: NOWY GLINIK, TOMASZÓW MAZOWIECKI; ZADANIE Nr 2: MIĘDZYRZECZ, WĘDRZYN, SKWIERZYNA, GORZÓW WIELKOPOLSKI; ZADANIE Nr 3: USTKA, DARŁOWO, REDZIKOWO, SŁUPSK; ZADANIE Nr 4: CZARNE; ZADANIE Nr 5: BIEDRUSKO, POZNAŃ, KRUSZEWNIA, SIERADZ, OSTRÓW WIELKOPOLSKI, JAROCIN; 8. Kody opisujące przedmiot zamówienia: Przedmiot główny CPV: 50000000-5, Przedmiot dodatkowy CPV: 50700000-2, 50710000-5. 9. Szczegółowy wykaz internatów i kwater internatowych oraz ich powierzchni znajduje się w załączniku Nr 10 do SIWZ. Wykaz i podane w nim dane aktualne są na dzień 30 listopada 2010 r. Wykazane dane mogą ulec zmianie do czasu zawarcia umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Wykazu osób stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotowych usług, tj. świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji do 1 kV. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ oraz załączy wykaz pracowników, zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ, w którym wykaże przynajmniej jednego pracownika z wymaganymi uprawnieniami. Wykonawca może wskazać kilku pracowników, którzy łącznie posiadają wymagane uprawnienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu powyższego warunku dotyczy łącznego spełnienia tego warunku, tj.: przynajmniej jeden z Wykonawców powinien go spełniać lub powinni go spełniać łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ oraz na podstawie załączonej do oferty opłaconej polisy lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż: Nr i nazwa Zadania - części: Kwota ubezpieczenia ZADANIE Nr 1: NOWY GLINIK, TOMASZÓW MAZOWIECKI 1.300,00 zł; ZADANIE Nr 2: MIĘDZYRZECZ, WĘDRZYN, SKWIERZYNA, GORZÓW WIELKOPOLSKI 4.200,00 zł; ZADANIE Nr 3: USTKA, DARŁOWO, REDZIKOWO, SŁUPSK 3.700,00 zł; ZADANIE Nr 4: CZARNE 1.400,00 zł; ZADANIE Nr 5: BIEDRUSKO, POZNAŃ, KRUSZEWNIA, SIERADZ, OSTRÓW WIELKOPOLSKI, JAROCIN 8.000,00 zł; Przy składaniu oferty na więcej niż jedna część zamówienia, spełnienie warunku dla części o wyższej (najwyższej, jeśli oferta dotyczy trzech lub więcej części) wymaganej kwocie ubezpieczenia, zostanie uznane jako spełnienie warunku ubezpieczenia dla pozostałych części, których będzie dotyczyć oferta, o niższej wymaganej kwocie ubezpieczenia; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu powyższego warunku dotyczy łącznego spełnienia tego warunku, tj.: przynajmniej jeden z Wykonawców powinien go spełniać lub powinni go spełniać łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (oferta), sporządzony wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy, sporządzony wg załącznika Nr 2 do SIWZ - Zadanie Nr (odpowiedni do Zadania, na które Wykonawca składa ofertę) od 1 do 5; 3. dokumenty określające sposób reprezentacji Wykonawcy, o ile sposób reprezentacji Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4. pełnomocnictwo/upoważnienie do podpisywania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Stawka kosztu transportu i zakupu materiałów - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1. zmiana wielkości powierzchni podlegającej przedmiotowi zamówienia - zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości internatów oraz kwater internatowych w przypadku zmian w strukturze zarządzanych obiektów; zmiana taka zostanie wprowadzona oświadczeniem woli Zamawiającego - w przypadku zwiększenia się liczby kwater lub internatów, będą one dołączane do zadań, które obszarowo są najbliżej dodanej kwatery lub internatu; 2. zmiana stawki VAT w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym podatku od towarów i usług - w przypadku takiej zmiany wartością stałą pozostanie cena netto oferowana przez Wykonawcę (za pogotowie, za konserwację, za roboczogodzinę). W przypadku zmiany stawki VAT Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać faktury zgodnie z obowiązującą stawką, jednakże na wartość brutto nie wyższą niż określona w umowie na dane zadanie; 3. zmiana osób wskazanych w umowie, biorących udział w wykonywaniu zamówienia: zmiana taka jest możliwa na wniosek Wykonawcy, po przedstawieniu Zamawiającemu dokumentów potwierdzających odpowiednie kwalifikacje nowych pracowników i dopuszczalna jest dopiero po upływie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy; zmiana taka wymaga wprowadzenia w formie aneksu; 4. zmiany zakresu wykonywanych czynności (przeglądów) wynikające ze zmiany przepisów prawa, nakładających dodatkowe obowiązki w tym zakresie; zmiana taka wprowadzona zostać może aneksem; 5. inne zmiany korzystne dla Zamawiającego, uzgodnione z Wykonawcą i przy jego akceptacji, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; zmiana taka wprowadzona może zostać w formie aneksu; 6. nieistotne zmiany w umowie, dopuszczalne zgodnie z ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, Sekretariat (pokój Nr 7).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 14:00, miejsce: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, Sekretariat (pokój Nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu serwerowego
- 488_SPRZEDAŻ I DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH DLA PRACOWNIKÓW IPPT PAN
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy.
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób taksówkami
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy.
- Dostawa unitów stomatologicznych dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych znajdujących się w dyspozycji Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Konserwacja, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej, naprawy oraz usuwanie awarii systemów p-poż oraz w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach MHK
- Usługa stałej konserwacji urządzenia dźwigowego zainstalowanego w budynku mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 9A w Giżycku
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





