eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Warszawa: Świadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania
Numer ogłoszenia: 10890 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413824 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o., ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 572 86 80, faks 0-22 572 86 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego: Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogotowia technicznego, bieżącej konserwacji oraz wykonywanie niezbędnych napraw w internatach i kwaterach internatowych, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o. o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach Nr 8 i Nr 9 do SIWZ. 2. Zakres czynności pogotowia technicznego obejmuje: a) przyjęcie przez Wykonawcę zgłoszenia, przyjazd Wykonawcy lub osób wskazanych przez Wykonawcę w wykazie pracowników (wykaz załączony do oferty, zgodny z wykazem, który zostanie załączony do umowy), oraz zabezpieczenie skutków awarii poza godzinami pracy tj.: 15.30 - 7.30 oraz w dni wolne od pracy i święta; b) po otrzymaniu zgłoszenia o awarii niezwłoczne podjęcie działania zmierzającego do usunięcia tej awarii, a w przypadku awarii o większych rozmiarach, zabezpieczenie jej skutków w sposób uniemożliwiający powstanie strat w mieniu lub w wystąpieniu zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; c) w przypadku wystąpienia poważnych awarii lub katastrof budowlanych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu i życiu mieszkańców lub osób obecnych w strefie zdarzenia, podjęcie natychmiastowych działań związanych z ich ewakuacją, powiadomienie odpowiednich służb ratowniczych i przedstawicieli Zamawiającego łącznie z zaangażowaniem do współpracy innych firm, koniecznych dla zabezpieczenia i usunięcia awarii lub katastrofy; d) zgłaszanie i wnioskowanie o wykonanie niezbędnych prac remontowych, zwłaszcza tych, które mają wpływ na bezpieczeństwo obiektów i mieszkańców, z uwagi na ewentualną możliwość wystąpienia awarii. 3. Zakres czynności konserwacyjnych oraz utrzymania w sprawności technicznej i eksploatacyjnej nieruchomości internatowych określa załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Zakres czynności konserwacyjnych oraz utrzymania w sprawności technicznej i eksploatacyjnej kwater internatowych określa załącznik Nr 9 do SIWZ. 5. Dodatkowo Zamawiający może zlecić Wykonawcy czynności (prace, roboty) nieobjęte zakresem pogotowia technicznego i konserwacji (zgodnie z załącznikami Nr 8 i 9 do SIWZ). Czynności takie będą rozliczane na podstawie stawek podanych w ofercie przez Wykonawcę (roboczogodzina, koszty ogólne, zysk, koszt transportu i zakupu materiałów). 6. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów lub też przekazania odpadów do odzysku osobom wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym niebędącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2006 r. Nr 75, poz. 527 z późn. zm.). 7. Zamawiający dopuszcza składane ofert częściowych według 5 części, obejmujących poszczególne zadania: - podział zadań określony jest również w pkt 18 SIWZ. Nr i nazwa Zadania - części: ZADANIE Nr 1: NOWY GLINIK, TOMASZÓW MAZOWIECKI; ZADANIE Nr 2: MIĘDZYRZECZ, WĘDRZYN, SKWIERZYNA, GORZÓW WIELKOPOLSKI; ZADANIE Nr 3: USTKA, DARŁOWO, REDZIKOWO, SŁUPSK; ZADANIE Nr 4: CZARNE; ZADANIE Nr 5: BIEDRUSKO, POZNAŃ, KRUSZEWNIA, SIERADZ, OSTRÓW WIELKOPOLSKI, JAROCIN. 8. Kody opisujące przedmiot zamówienia: Przedmiot główny CPV: 50000000-5, Przedmiot dodatkowy CPV: 50700000-2, 50710000-5. 9. Szczegółowy wykaz internatów i kwater internatowych oraz ich powierzchni znajduje się w załączniku Nr 10 do SIWZ. Wykaz i podane w nim dane aktualne są na dzień 30 listopada 2010 r. Wykazane dane mogą ulec zmianie do czasu zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE Nr 2: MIĘDZYRZECZ, WĘDRZYN, SKWIERZYNA, GORZÓW WIELKOPOLSKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. SANWEJ Mariusz Wejman, ul. Anieli Krzywoń 23/20, 65-534 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11962,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15175,75

  • Oferta z najniższą ceną: 15175,75 / Oferta z najwyższą ceną: 15175,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE Nr 3: USTKA, DARŁOWO, REDZIKOWO, SŁUPSK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIRECO Krzysztof Komajda, ul. Benisławskiego 22/III/3, 81-173 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10520,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11228,65

  • Oferta z najniższą ceną: 11228,65 / Oferta z najwyższą ceną: 11228,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.