eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Katowice: Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów
Numer ogłoszenia: 413662 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349218 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów, w podziale na trzy części: 1) część I zamówienia - dostawa sprzętu biurowego, 2) część II zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, 3) część III zamówienia - dostawa wentylatorów, 2. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 31521100-5 Lampy na biurko, 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego, 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 30141100-0 Kalkulatory kieszonkowe, 30141200-1 Kalkulatory biurkowe, 30141300-2 Kalkulatory drukujące, 42994230-1 Laminatory, 39254120-4 Zegary ścienne, 31224810-3 Przedłużacze, 39717100-2 Wentylatory. 3. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 4 tygodnie od daty podpisania umowy. 4. Specyfikacja rodzajowo-ilościowa sprzętu, objętych przedmiotem zamówienia, zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji (dla sprzętu z pozycji 4,5 i 8 w części I zamówienia 24 miesięcznej gwarancji) na dostarczony sprzęt licząc od daty jego dostawy. 6. Realizacja dostawy odbędzie się jednorazowo w terminie wskazanym przez zamawiającego w ust. 3, po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, do następujących miejsc: 1) Działem Zaopatrzenia i Administracji (ZORA) w Katowicach Pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 2) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Bielsku - Białej ul. 1 Maja 2, 3) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Rybniku ul. Pocztowa 2, 4) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Katowicach ul. Pocztowa 9, 5) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Zabrzu ul. Mielżyńskiego 5, 6) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Chorzowie z siedzibą w Katowicach pl. Oddz. Młodzieży Powstańczej 7, 7) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Częstochowie ul. Orzechowskiego 7, 8) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Będzinie ul. Krasickiego 1, 9) Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Opolu ul. Krakowska 46, 10) Centrum Logistyki OR w Katowicach ul. Rolna 7. 7. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia sprzętu w pełnej ilości, określonej w załączniku nr 1. Zmniejszenie ilości zamawianego sprzętu nie może przekroczyć 20 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. 9. Dostawa i wyładunek sprzętu odbywać się będą wyłącznie na koszt i ryzyko wykonawcy. 10. Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić koszty transportu i rozładunku sprzętu do wskazanych miejsc dostaw. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych sprzętu w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER W BIURZE Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13498,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14683,65

  • Oferta z najniższą ceną: 14683,65 / Oferta z najwyższą ceną: 20896,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND s.c., ul. Wieczorka 2A/107, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41254,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23473,32

  • Oferta z najniższą ceną: 23473,32 / Oferta z najwyższą ceną: 35126,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa wentylatorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-VAC Marek Osasiuk, ul. Jabłońskiego 13/40, 80-766 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30313,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23225,48

  • Oferta z najniższą ceną: 23225,48 / Oferta z najwyższą ceną: 26099,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.