Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Tychy: Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego
Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 57/III w Tychach, przy ul. Czechowa 7 - 9
Numer ogłoszenia: 41353 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 57/III w Tychach, przy ul. Czechowa 7 - 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania ocieplenia ścian zewnętrznych budynku w technologii lekko - mokrej z przygotowaniem podłoża - zgodnie z projektem budowlanym, wymiana obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien, wymiana trzech okien na klatkach schodowych , zamurowanie otworów okiennych , roboty tynkarskie, malarskie i roboty towarzyszące. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH: - ocieplenie ścian zewnętrznych technologią bezspoinowego systemu ociepleń ( BSO) wraz z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej: 1426 m2 - ocieplenie gzymsu od spodu - 63,60 m2 - ocieplenie ościeży o szer. do 30 cm - 150,77 m2 - nakładki ze styropianu gr. 2 cm - 115,85 m2 - nakładki ze styropianu gr. 3 cm - 128,57 m2 - ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym - 2281,74mb - przyklejenie dodatkowej warstwy siatki na ścianach parteru - 305,40 m2 - przyklejenie jednej warstwy siatki na nakładkach i narożach okien - 224,44 m2 - zamocowanie listwy cokołowej - 96,86 m2 - uzupełnienie tynków zewnętrznych: 213,82 m2 - rozebranie rur spustowych - 91 m - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 68 m - wymiana obróbek blacharskich (parapety i gzyms) - 109,17 m2 - rury spustowe z PCV okrągłe o śr. 110 mm - 159,20 m - montaż rusztowań ramowych przyściennych , wys. do 16 m- 1594,33m2 2. WYMINA STOLARKI OKIENNEJ NA KLATKACH SCHODOWYCH - demontaż ościeżnic - 10,80 m2 - wymiana stolarki okiennej na PCV na klatkach schodowych - 3 sztuki o łącznej pow. 8,10 m2 - zamurowanie otworów bloczkami z betonu komórkowego - 2,70 m3 - uzupełnienie tynków zewnętrznych: 26,80 m2 - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków: 23,48 m2 - wywóz gruzu i utylizacja - 1,08 m3 Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów niż podane w projekcie budowlanym i przedmiarze robót, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i przedmiarze ( materiały równoważne).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.22 - Instalowanie ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4800,00 zł ( słownie: czterytysiące osiemset złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz 1163, Nr 170 poz. 1217, Nr 227 poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64 poz. 427 i Nr 82 poz. 560) tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, b) co najmniej 3 osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych ( systemu ocieplenia oferowanego przez Wykonawcę ) 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty wykonane w ramach odrębnych umów, w zakresie termodernizacyji dotyczącej ocieplenia ścian zewnętrznych o powierzchni wykonanych ociepleń - nie mniejszych niż 700 m2 i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej 130.000,- zł (brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie i ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej, według zasady spełnia / nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że ne podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Pzp. (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn.zm.). 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie pkt. 1) i 2) dla każdego z nich Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp. : 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Do wykazu należy dołączyć: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa; b) dokumenty (np.: zaświadczenia lub świadectwa ukończenia szkoleń, itp.) potwierdzające kwalifikacje co najmniej trzech osób w zakresie technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych budynków ( systemu ocieplenia oferowanego przez Wykonawcę ) - Wykaz należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty wykonane w ramach odrębnych umów, w zakresie termodernizacyji dotyczącej ocieplenia ścian zewnętrznych o powierzchni wykonanych ociepleń - nie mniejszych niż 700 m2 i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej 130.000,- zł (brutto) Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o pow. wykonanych ociepleń ścian zewnętrznych nie mniejszych niż 700 m2 i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 130 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców.) Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 5) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U.Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego -pok. 20 - cena 40 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego przy ul. Barwnej
- Remont pomieszczeń oraz zakup wyposażenia i urządzeń medycznych celem realizacji świadczeń w zakresie diagnostyki i leczenia onkologicznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Megrez Sp. z o.o.
- Połączenie plików cyfrowych, digitalizacja materiałów PZGiK oraz opracowanie raportu z analizy materiałów PZGiK
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych Miasta Tychy, tym: Modernizacja placu zabaw w ZSP nr 1 przy ul. Leśnej; Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 21 przy ul. Zelwerowicza 21
- Remont kolektora sanitarnego ul. Piłsudskiego - Park św. Franciszka metodą rękawa
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.