eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiechniceZakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Świętej Katarzynie, 55-010, ul. Żernicka 17, w imieniu którego działa Gmina Siechnice reprezentowana przez Burmistrza Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, tel. 71 786 09 01, faks 71 786 09 07, jako Pełnomocnik Zamawiającego, na podstawie art. 15 ust 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 z późniejszymi zmianami) przeprowadził postępowanie na zadanieOpracowanie dokumentacji projektowej remontu i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Siechnicach



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Siechnice: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Świętej Katarzynie, 55-010, ul. Żernicka 17, w imieniu którego działa Gmina Siechnice reprezentowana przez Burmistrza Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, tel. 71 786 09 01, faks 71 786 09 07, jako Pełnomocnik Zamawiającego, na podstawie art. 15 ust 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 z późniejszymi zmianami) przeprowadził postępowanie na zadanie: Opracowanie dokumentacji projektowej remontu i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Siechnicach
Numer ogłoszenia: 413512 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zamawiający sektorowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Świętej Katarzynie, 55-010, ul. Żernicka 17, w imieniu którego działa Gmina Siechnice reprezentowana przez Burmistrza Siechnic, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, tel. 71 786 09 01, faks 71 786 09 07, jako Pełnomocnik Zamawiającego, na podstawie art. 15 ust 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 z późniejszymi zmianami) przeprowadził postępowanie na zadanie: Opracowanie dokumentacji projektowej remontu i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Siechnicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowej remontu i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Siechnicach. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę.Zakres zamówienia obejmuje opracowanie koncepcji i projektu remontu i rozbudowy oczyszczalni ścieków typu SBR w Siechnicach. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego, kompletnej dokumentacji wykonawczej obejmującego poszczególne branże, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę oraz innych niezbędnych a wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, zezwoleń, uzgodnień i opinii.Opracowanie koncepcji dotyczącej remontu i rozbudowy oczyszczalni ścieków z uwzględnieniem technologii oczyszczania ścieków. Koncepcja musi uwzględniać wszystkie założenia do projektu wraz z przedstawieniem schematu rozmieszczenia poszczególnych obiektów wraz z technologią. Koncepcja musi być zaakceptowana przez Zamawiającego ZGK Sp. z o.o. w Świętej Katarzynie. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 1 A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia) oraz w Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ i wprowadzonymi w wyniku negocjacji zmianami, zapisami złożonej oferty ostatecznej i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm (np.: Polskich Norm, Eurocodów itp.) oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę. Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dane bilansowe dotyczące oczyszczalni, dokumentację archiwalną oraz dane demograficzne na kolejne lata. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 A.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów Budownictwa Komunlanego, ul. Opolska 11-19, 52-010 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 418200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 418200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 473550,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 134 ust. 5 pkt 1 w zw. z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    zgodnie z art. 133 w związku z szacowaną kwotą zamówienia Zamawiający nie miał obowiązku stosowania przepisów Ustawy Pzp. Zastosował procedurę negocjacji bez ogłoszenia w celu zwiększenia konkurencyjności przy wyłonieniu wykonawcy na przedmiotowe zadanie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.