eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41348

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap III Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 116), do kontaktów: mgr Paweł Włodowski, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618846, fax 022 5618944, e-mail: p.wlodowski@uksw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uksw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kanclerza UKSW (pokój nr 204), mgr Anna Kabulska, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618843, fax 022 5618944, e-mail: dzp@uksw.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap III. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale IV SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniony i podpisany 2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany 3. Załącznik nr 1 Doświadczenie zawodowe - wypełniony i podpisany 4. Załącznik nr 2 Formularz cenowy - część I - wypełniony i podpisany 5. Załącznik nr 3 Formularz cenowy - część II - wypełniony i podpisany 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: "Zakup, dostawę i montaż mebli do UKSW w Warszawie - etap III" prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości kwoty powyżej 60 000 euro, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr. 19, poz. 177, z późn. zm.). Całkowita przewidywana wartość zamówienia w 2006 roku przekroczy równowartość kwoty 60 000 euro. Zamówienia będą ogłaszane i udzielane etapami. Wartość niniejszego postępowania, złożonego z dwóch części, nie przekroczy równowartości kwoty 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla Części I: 4 000,00 zł. dla Części II: 450,00 zł. W przypadku przystąpienia wykonawcy do dwóch części wadium podlega sumowaniu 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1-2 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponad to następujące warunki: - zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 zamówienia na dostawy o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu i załączą referencje; - załączą próbki tkanin, próbki drewna i fotografii mebli wchodzących w skład części, do której przystępuje Wykonawca Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na sumę 200.000,00 (słownie złotych: dwieście tysięcy) /w przypadku przystąpienia do Części I/, 20.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) /w przypadku przystąpienia do Części II. W przypadku przystąpienia Wykonawcy Części I i Części II wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy podlega sumowaniu; 6. zaakceptowane istotne postanowienia umowy 7. dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uksw.edu.pl -> przetargi -> Przetargi powyżej 60 000 euro. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2006 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2006, godzina 13:00, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 116), 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Meble wg poniższego opisu. 1) Krótki opis: Do części I należą następujące meble: 1. Biurko ergonomiczne z panelem frontowym * szuflada na klawiaturę - 32 szt. 2. Kontener czteroszufladowy - 32 szt. 3. Szafa aktowa zamykana - 16 szt. 4. Szafa ubraniowo-socjalna - 16 szt. 5. Stolik okolicznościowy - 16 szt. 6. Krzesło ISO tapicerowane - 32 szt. 7. Fotel obrotowy - 32 szt. 8. Wieszak ubraniowy - 3 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Meble wg poniższego opisu. 1) Krótki opis: Do części II należą następujące meble: 1. Biurko komputerowe - 42 szt. 2. Fotel obrotowy - 42 szt. 3. Wieszak ubraniowy - 3 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.