Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Działdowo: wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach oraz chodników wokół budynków Urzędu Skarbowego w Działdowie, położonych przy Placu Mickiewicza 26 i przy Placu Biedrawy 1, (budynki obok siebie).
Numer ogłoszenia: 413332 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Działdowie , Plac Mickiewicza 26, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 6973143 w. 136, faks 0-23 6973508.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach oraz chodników wokół budynków Urzędu Skarbowego w Działdowie, położonych przy Placu Mickiewicza 26 i przy Placu Biedrawy 1, (budynki obok siebie)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach oraz chodników wokół budynków Urzędu Skarbowego w Działdowie, położonych przy Placu Mickiewicza 26 i przy Placu Biedrawy 1, (budynki obok siebie: a)sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni użytkowych w dwóch budynkach, o łącznej powierzchni 1004m2, w tym: powierzchnia w budynku przy Placu Mickiewicza 26 wynosi 741m2, powierzchnia w budynku przy Placu Biedrawy 1 wynosi 263m2, - budynki położone obok siebie, b)powierzchnia do sprzątania codziennie (od poniedziałku do piątku) 265m2, c)powierzchnia do sprzątania trzy razy w tygodniu 528m2, d)powierzchnia do sprzątania raz w tygodniu 51m2, e)powierzchnia do sprzątania raz w roku 160m2, f)codzienne zamiatanie i usuwanie nieczystości w tym odśnieżanie i usuwanie lodu, posypywanie piaskiem i solą na chodnikach wokół budynków Urzędu Skarbowego i schodach zewnętrznych, łączna powierzchnia chodników - 165m2, w tym przy Placu Mickiewicza 26 ok. 100m2, przy Placu Biedrawy 1 ok. 65m2. g)sprzątanie pomieszczeń biurowych wykonywane przez dwóch pracowników po ? etatu. h)sprzątanie chodników wokół budynków, codziennie, przez jednego pracownika przez około 30 minut dziennie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ustawy, e) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem od co najmniej 2 lat (licząc od terminu składania ofert), f) wykonali w okresie ostatnich 3 lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata, co najmniej 3 usługi sprzątania o wartości minimum 3.000 zł. (trzy tysiące złotych) netto/za miesiąc każda, g) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 50.000zł. 2) W oparciu o powyższe dokumenty, spełnienie warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie przez Wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz świadczonych usług o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia w obiektach użyteczności publicznej wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.- załączniku nr 4 do SIWZ, e) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 50.000zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) podpisany druk oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 3 do SIWZ, g) pełnomocnictwa osób podpisujących dokumenty związane z zamówieniem publicznym, określające rodzaj czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.is.gov.pl/2804.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Działdowie Plac Mickiewicza 26 pok. nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Działdowie Plac Mickiewicza 26 pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ekologicznego Związku Gmin " Działdowszczyzna"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.