Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: USŁUGI ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUPCZYCACH (zadanie Głubczyce i zadanie Rzepcze) w sezonie zimowym 2005/2006) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, do kontaktów: Halina Płotek - OT w Głupczycach, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352, e-mail: przetargi@zdw.opole.pl, www.zdw.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUPCZYCACH (zadanie Głubczyce i zadanie Rzepcze) w sezonie zimowym 2005/2006). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie nr 1 - baza w Głupczycach, łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 102,178 km; zadanie nr 2 - baza w Rzepcze, łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 53,978 km. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: zadanie nr 1 - drogi wojewódzkie nr 416, 417, 419, 420, 421; zadanie nr 2 - drogi wojewódzkie nr 407, 414, 416, 417. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: tak jak w pkt. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.11.2005; data zakończenia: 15.04.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: zadanie nr 1 - 3.700,00 PLN zadanie nr 2 - 3.100,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Według zasad określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niżej wymienione warunki: POTENCJAŁ KADROWY Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: a) pracownikami posiadającymi doświadczenie w kierowaniu akcją zimową, b) kierowcami i operatorami w ilości zapewniającej obsługę jednostek transportowo-sprzętowych. POTENCJAŁ SPRZĘTOWY Zapewniają do realizacji zamówienia w pełni sprawne jednostki transportowo-sprzętowe: zadanie nr 1 - nośnik z piaskarką i pługiem średnim, 3 nośniki z piaskarką, 2 nośniki z pługiem ciężkim, równiarka. zadanie nr 2 - 2 nośniki z piaskarką, nośnik do posypywarki, 2 nośniki z pługiem ciężkim, równiarka. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty wymienione w punktach 1, 3 i 4 winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 2 odpowiednio 3 miesiące. Uwaga: 5. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 i 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do załączenia do oferty: - dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1 do 4 i oświadczenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy składają wszyscy wykonawcy. Pozostałe dokumenty (określone w pkt 2.1.3) będą traktowane jako wspólne. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek transportowo-sprzętowych oraz zaplecza remontowo-technicznego. 3. Dane o bazie do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZDW.SP.3211/92/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - 4,5 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.09.2005, godzina 10:15, lok. nr 11.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi ziomwego utrzymania dróg wojewódzkich w Głupczycach w sezonie zimowym 2005/2006 - zadanie nr 1 - baza w Głupczycach. 3) Zakres lub wartość: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w tym zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie z zastosowaniem nośnika z piaskarką i pługa średniego, nośników z piaskarką, nośników z pługiem ciężkim, równiarki - na drogach o łącznej długości 102,178 km. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi zimowego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Oddziału Terenowego w Głupczycach w sezonie zimowym 2005/2006 - zadanie nr 2 - baza w Rzepczach. 3) Zakres lub wartość: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w tym zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie - z zastosowaniem nośników z piaskarką, nośnika do posypywarki, nośników z pługiem ciężkim, równiarki - na drogach o łącznej długości 53.978 km. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług sprzątania, pielęgnacji terenów zewnętrznych, usług remontowych oraz usług pomocy kuchennej i pokojowej w ZdsOSiW "Drogowiec" w Pokrzywnej w okresie od 06.03.2026 r. do 31.10.2027 r.
- Dostawa samochodu osobowego
- Rewitalizacja przestrzeni publicznych w Opolu - Przebudowa i rozbudowa filii MDK nr 2 w Opolu.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- D/49/2025 Zakup i dostawa urządzeń dla Kierunku Kosmetologia. Doposażenie pomieszczeń na 6p. budynku przy ul. Katowickiej 68 w Opolu na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego.
- D/105/2025 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca w 2026 roku"
- Zimowe utrzymanie chodników na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
- Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Jeziorany
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników w Gminie Wólka w sezonach 2025-2026 i 2026-2027
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz osobowej obsługi szatni w 2026 roku.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2005/2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





