eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówwykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 51 pojedynczych lokali

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-16

POZYCJA 41297

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 51 pojedynczych lokali: mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi, użytkowych, garaży, wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności lokali zinwentaryzowanych, w podziale na 2 części

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, do kontaktów: Barbara Batko - Kierownik Zespołu ds. Zamówień Publicznych ZBK - tel. 616-84-50 Helena Sawczak - Gł. Specjalista w Zespole ds. Sprzedaży Lokali i Garaży - tel. 431-14-67, ul. Wielopole 17A, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6168450, 6168451, fax 012 6168407, e-mail: batkoba@um.krakow.pl, www.zbk.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Budynków Komunalnych, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter, stanowisko 4,5,6, Barbara Batko - Kierownik Zespołu ds. Zamówień Publicznych, ul. Wielopole 17A, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 616-84-50, fax +48 12 616-84-07, e-mail: batkoba@um.krakow.pl, www.zbk.krakow.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 51 pojedynczych lokali: mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi, użytkowych, garaży, wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności lokali zinwentaryzowanych, w podziale na 2 części. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowalnej 51 pojedynczych lokali: mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi, użytkowych, garaży, wraz z uzysakniem zaświadczeń o samodzielności lokali zinwentaryzowanych, w podziale na 2 części. Wyniki inwentaryzacji lokali należy nanieść na rzuty tych kondygnacji budynków, na których są one położone. Szczegółowy zakres prac określa Specyfikacja dotycząca wykonania inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej pojedynczych lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi dla potrzeb wyodrębnienia lokali oraz uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali na podstawie wykonanej inwentaryzacji - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowalnej 51 pojedynczych lokali, w podziale na 2 części. Część 1 - 45 lokali, Część 2 - 6 lokali. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości niniejszego zamówienia w trybie art. 67 ust. 1, pkt 6 Ustawy. W trakcie realizacji przyszłej umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia z przyczyn od niego niezależnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 180 PLN, w tym na: cz1-140 PLN, cz2-40 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. nr 173, poz. 1807 z 2004 r. ze zm.), b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: - osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania oraz ważne zaświadczenie potwierdzające o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat dokumentacje inwentaryzacyjne co najmniej 3 lokali, UWAGA: W przypadku Konsorcjum warunek będzie spełniony, jeżeli każdy z członków konsorcjum przewidziany do wykonania dokumentacji inwentaryzacyjnej wykaże się wykonaniem takiej dokumentacji dla co najmniej 3 lokali. W związku z powyższym każdy z członków konsorcjum ma przedłożyć oddzielny Załącznik Nr 4 do SIWZ. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.09.2005, cena - 8.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 10:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.09.2005, godzina 11:00, ZBK, ul. Wielopole 17A, V p., pok. 503.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.