Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mstów: realizacja energooszczędnego programu modernizacji systemu oświetlenia ulic i dróg gminy Mstów, finansowanego z uzyskanych oszczędności po zrealizowaniu prac, bez udziału środków finansowych oraz zaciągania lub poręczania kredytu przez Zamawiającego oraz zapewnienie konserwacji zmodernizowanego oświetlenia przez okres gwarancji inwestycji Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Mstów, do kontaktów: Tadeusz Marcisz, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów, woj. śląskie, tel. 034 3284005, fax 034 3785558, e-mail: zamowienia@ug-mstow.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ug-mstow.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja energooszczędnego programu modernizacji systemu oświetlenia ulic i dróg gminy Mstów, finansowanego z uzyskanych oszczędności po zrealizowaniu prac, bez udziału środków finansowych oraz zaciągania lub poręczania kredytu przez Zamawiającego oraz zapewnienie konserwacji zmodernizowanego oświetlenia przez okres gwarancji inwestycji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Mstów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oraz konserwacja systemu oświetlenia ulic i dróg gminy Mstów. Modernizacją objętych jest 955 punktów świetlnych wraz z uzupełnieniem 370 punktów świetlnych na istniejącej sieci oraz dobudową nowego oświetlenia w ilości 114 punktów świetlnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z pkt III.2 ogłoszenia o zamówieniu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Inwestycja obejmuje modernizację oraz konserwację systemu oświetlenia ulic i dróg gminy Mstów. Modernizacją objętych jest 955 punktów świetlnych wraz z uzupełnieniem 370 punktów świetlnych na istniejącej sieci oraz dobudową nowego oświetlenia w ilości 114 punktów świetlnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000 zł należy wnieść w jednej z form: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że Poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji rozwoju przedsiębiorczości (dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm.4). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Mstów nr konta 75 8256 0007 2001 0000 0039 0001 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 11.1. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Warunki szczegółowe. 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać: a) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub w przypadku zamiaru zbycia wierzytelności promesą bankową, w wysokości nie mniejszej niż cena oferty. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość 200 000,-zł. 21.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców składających wspólną ofertę:Warunki określone w pkt 2.1. muszą być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. W przypadku, gdy wśród podmiotów składających wspólną ofertę będzie bank, Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione. 2.2 Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk: Lp. / Funkcja,uprawnienia,zaświadczenia / Minimalne doświadczenie zawodowe / Ogółem lata czynne zawodowo od uzyskania uprawnień / Na stanowisku takim, jak zaproponowane w ofercie 1 / 2 / 3 / 4 1. / Uprawnienia budowlane w zakresie projektowania sieci energetycznych / 5 lat / 5 lat na stanowisku projektanta 2. / Uprawnienia budowlane w zakresie budowy i nadzoru sieci energetycznych, - Uprawnienia do pracy pod napięciem / 5 lat / 5 lat na stanowisku kierownika robót 3. / Uprawnienia dozorowe i pomiarowe / 5 lat / 5 lat na stanowisku elektryka urządzeń elektrycznych 21.2. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.2. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.3 Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli: L.p. / Wyszczególnienie / Min. liczba jednostek 1 / 2 / 3 A / Sprzęt 1 / Podnośnik koszowy (zwyżka) / 2 B / Środki transportu 1 / Samochód dostawczy / 1 2 / Samochód ciężarowy do przewozu słupów / 1 21.3. Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.3. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.4 Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył realizację) w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu w tym 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 500.000,-zł 21.4. Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.4. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Warunek ten nie dotyczy instytucji finansującej realizację inwestycji składającej wspólną ofertę z Wykonawcą inwestycji. 2.5. Gwarancja.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na minimum 36 miesięcy na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia określone w pkt 7 formularza oferty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 7.2.1 Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 2.1.a). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten nie jest wymagany w przypadku, gdy jednym z Wykonawców składających wspólną ofertę jest bank. 7.2.2 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.1.b). Dokument ten nie jest wymagany w przypadku, gdy jednym z Wykonawców składających wspólną ofertę jest bank. 7.2.3 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 zamieszczonego w Rozdziale II. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 7.2.4 Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 zamieszczonego w Rozdziale II. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. 7.2.5 Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 zamieszczonego w Rozdziale II. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2., 7.1.4. i 7.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2. - 7.1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.4. Dokumenty określone w pkt 7.3. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 7.1.2. - 7.1.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokument wymieniony w pkt 7.1.1. winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców. 7.6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 7.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców lub umowa regulująca zasady współpracy wymaga potwierdzenia spełnienia warunku
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-mstow.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy Mstów, ul. 16 Stycznia 14, 42-244 Mstów - sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo
- "Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012 wraz z budową: bieżni prostej, skoczni do skoku w dal oraz rzutni do pchnięcia kulą przy Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku"
- "Oświetlenie ulic na terenie sołectwa Panki" - rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Panki - ul. Tysiąclecia.
- Wymiana istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy LED ze sterowaniem na terenie miasta Błonie - etap 5
- Przebudowa ul. Głogowskiej i ul. Legnickiej w m. Grębocice
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na dz. 153, 152/5, 429/3, 428/3 w miejscowości Miłoradzice.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.