Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Warszawa: Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy do drukarek komputerowych i maszyn kserujących dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk
Numer ogłoszenia: 412070 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matematyczny Polskiej Akademii Nauk, ul. Śniadeckich 8, 00-956 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 522 81 30, faks 0-22 629 39 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy do drukarek komputerowych i maszyn kserujących dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz maszyn kserujących w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy do momentu wyczerpania przedmiotu zamówienia dla Instytutu Matematycznego PAN w 2012/2013. Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zawiera Załącznik nr 1. Artykuły objęte niniejszym zamówieniem muszą być dostarczone do siedziby Instytutu Matematycznego PAN w opakowaniach zabezpieczających je przed uszkodzeniem w czasie transportu. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy, Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostawy, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy, Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp.z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94132,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91717,25
Oferta z najniższą ceną: 91717,25 / Oferta z najwyższą ceną: 93337,68
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa towaru powszechnie dostępnego o ustalonych standardach jakościowych i technicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu backup o moduł zarządzania konfiguracją
- Konserwacja w branży ogólnobudowlanej i branży blacharsko-dekarskiej (...) na terenie ZGN Śródmieście Administracje Domów Komunalnych Nr 1,2,4,5,6 (w podziale na 5 części)
- Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania i korelacji zdarzeń SIEM (Security Information and Event Management)
- Dostawy 2 250 litrów ciekłego helu o czystości 99,99% dla 3T rezonansu magnetycznego.
- Dostawa do AWF stołów rehabilitacyjnych oraz taboretów do sali specjalistycznej w celach dydaktycznych
- Przedłużenie subskrypcji posiadanego oprogramowania graficznego Adobe lub oprogramowania równoważnego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla placówek wychowania przedszkolnego w Gminie Lubartów
- SUKCESYWNA DOSTAWA TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ZAKUP MONITORA INTERAKTYWNEGO"
- Dostawa tonerów, bębnów i pojemników na zużyte tonery
- Dostawa sukcesywna tuszów i tonerów do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.