eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowieckiorganizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem ABC przedsiębiorczości i rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Nowy Dwór Mazowiecki: organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem ABC przedsiębiorczości i rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 411668 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344912 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 40, faks 22 765 32 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem ABC przedsiębiorczości i rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem ABC przedsiębiorczości i rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ilość osób: 9 osób niepełnosprawnych (2 osoby ze stopniem znacznym, 6 osób ze stopniem umiarkowanym, 1 osoba ze stopniem lekkim). Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o max 2 osoby. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od 12.11.2012 r. do 21.11.2012 r. Czas realizacji: 10 dni (9 noclegów) Miejsce realizacji: Polska woj. małopolskie Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Dojazd-Powrót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników autobusem klimatyzowanym z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i powrót z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego w dniu zakończenia. Wyjazd z Nowego Dworu Mazowieckiego 12.11.2012 r. godz. 7.30., wyjazd z miejsca pobytu 21.11.2012 r. godz. 11.00. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźnika posiadającego wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego. Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdu na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedstawi ksero ubezpieczenia poświadczone za zgodność z oryginałem (oryginał do wglądu) Zamawiającemu najpóźniej na 4 dni robocze przed wyjazdem. Zakwaterowanie Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania uczestników w budynku murowanym na 10 dni (9 noclegów) w pokojach 1 osobowych znajdujących się obok siebie w jednym budynku na parterze bądź jeśli pokoje będą znajdować się wyżej niż parter zapewnienie dostępu do windy. Wymaga się aby budynek był dostosowany do osób niepełnosprawnych. W każdym z pokoi musi być dostęp do pełnego węzła sanitarnego (WC, umywalka, natrysk lub wanna, całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody) z wyłącznością do korzystania przez 1 osobę. Każdy pokój wyposażony musi być w łóżko z pościelą, (wyklucza się łóżko piętrowe), szafę ubraniową, krzesła (szt co najmniej 2), stolik, szafkę przy łóżku z lampką nocną, ręczniki duże (szt 2), szlafrok (szt 1), TV i dostęp do Internetu. Ze względu na porę roku Wykonawca zapewni możliwość dogrzania pokoi na prośbę uczestników. Na terenie obiektu (miejsca zakwaterowania uczestników) musi znajdować się kryty basen, jacuzzi, siłownia z nieograniczonym i bezpłatnym dostępem dla uczestników. Na terenie budynku (miejsca zakwaterowania uczestników) musi znajdować się sala, z której uczestnicy będą mogli bezpłatnie korzystać w wolnej chwili wyposażona w sprzęt muzyczny, stół bilardowy, TV. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na terenie budynku (miejsca zakwaterowania) salę, w której będzie realizowany kurs ABC przedsiębiorczości. Sala musi być wyposażona: w odpowiednią ilość miejsc siedzących, stolików dla uczestników i prowadzącego oraz w sprzęt multimedialny tj. projektor, ekran projekcyjny, flipchart + kartki + flamastry. Wykonawca udostępni ww salę wraz z wyposażeniem także na spotkanie uczestników z pracownikiem PCPR w Nowym Dworze Mazowieckim, który będzie prowadził przez 6 godzin zegarowych warsztat podczas pobytu (dokładny termin do uzgodnienia na etapie tworzenia programu,harmonogramu pobytu). Wyżywienie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla uczestników podczas pobytu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla 2 osób posiłki dostosowane do tzw. diety cukrzycowej (lista osób z dietą cukrzycową zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem realizacji zamówienia tj. wyjazdem). W ramach wyżywienia Wykonawca zapewni - śniadania w formie stołu szwedzkiego, obiad dwu daniowy + deser, kolacje w formie stołu szwedzkiego. Wykonawca zapewni uczestnikom całodobowy dostęp do napoi ciepłych i zimnych. W dniu przyjazdu uczestników Wykonawca zapewni obiadokolację + deser. Wykonawca podczas pobytu zorganizuje na terenie miejsca zakwaterowania 1 ognisko. W ramach ogniska zapewni dla każdego uczestnika po 2 kiełbaski, ziemniaczki (do pieczenia w ognisku ok. 4 kg na grupę.) pieczywo, ketchup, musztardę, napoje zimne i ciepłe, zastawę jednorazową. Wykonawca zapewni bezpłatnie uczestnikom wyjazdu w drodze od Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i w drodze z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego podczas 1 dłuższego postoju ciepłe napoje (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zastawa). W dniu wyjazdu ostatnim posiłkiem będzie śniadanie. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika suchy prowiant na drogę powrotną tj. 2 kanapki, woda niegazowana 0,5 l, sok owocowy 0,5 l, 1 owoc. Rehabilitacja i opieka medyczna Wykonawca zapewni badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu dla każdego uczestnika. Wykonawca zapewni całodobową opiekę medyczną (pielęgniarka na stałe, lekarz na telefon). Zabiegi rehabilitacyjne: Wykonawca zapewni 6 zabiegów rehabilitacyjnych na 1 uczestnika podczas całego pobytu. Wykonawca zapewni na terenie obiektu bazę przystosowaną do przeprowadzenia rehabilitacji tj. odpowiednie pomieszczenia, sprzęt, wykwalifikowaną kadrę. Opiekun grupy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna grupy, który będzie obecny podczas pobytu i podróży, w tym podczas przewozu uczestników z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego. Opiekun będzie w szczególności pełnił rolę informatora, doprowadzał grupę na kurs ABC przedsiębiorczości oraz na zabiegi rehabilitacyjne, opiekun na bieżąco będzie sprawdzał frekwencji uczestników. Opiekun grupy będzie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Opiekun będzie zobowiązany robić zdjęcia podczas pobytu uczestników. Wycieczka Wykonawca podczas pobytu zorganizuje zwiedzanie atrakcji turystycznych - 1 wycieczkę autokarową (nie dalej niż 50 km od miejsca zakwaterowania uczestników). Podczas wycieczki Wykonawca zapewni środek transportu, opłaty za bilety wstępu, przewodnika oraz obiad składający się z dwóch dań. Wykonawca przedstawi propozycję wycieczki w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Przeprowadzenie kursu ABC przedsiębiorczości Podczas pobytu Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi dla uczestników kurs ABC przedsiębiorczości w wymiarze 30 h zegarowych. W ramach realizacji kursu Wykonawca: zapewni salę na terenie budynku (miejsca zakwaterowania uczestników) odpowiednio dostosowaną do przeprowadzania tego typu kursu i wyposażoną (ust. 3 Rodziału IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia); zapewni wykwalifikowaną kadrę; zapewni materiały dydaktyczne na własność dla każdego uczestnika (skrypty, notatnik, długopis); zapewni warunki przeprowadzenia kursu zgodnie z zasadami BHP; zapewni uczestnikom podczas trwania kursu dostęp do napoi ciepłych/zimnych/śmietanki oraz do ciastek; zobowiązany będzie prowadzić dziennik zajęć oraz imienne listy obecności; zobowiązany będzie do wydania każdemu uczestnikowi kursu zaświadczeń o jego ukończeniu, zgodnego ze wzorem MEN. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: przedstawienia szczegółowego programuharmonogramu wyjazdu najpóźniej na 4 dni robocze przed wyjazdem; dokonania opłaty klimatycznej; oznaczenia dokumentów i miejsca wykonania przedmiotu zamówienia informacją, że jego realizacja związana jest z projektem pn Czas na aktywności, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a także umieszczenia logotypów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; udokumentowania odbioru materiałów dydaktycznych oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu ABC przedsiębiorczości przez każdego uczestnika (uczestnik musi potwierdzić odbiór czytelnym podpisem) oraz przekazania Zamawiającemu oryginału lub kopii tego dokumentu-ów poświadczonego-ych za zgodność z oryginałem w ciągu 4 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu; udokumentowania korzystania przez uczestników z zabiegów rehabilitacyjnych. Dokument musi zawierać czytelny podpis uczestnika. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał lub kopię tego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem w ciągu 4 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu; sporządzenia listy obecności uczestników biorących udział w wycieczce. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał lub kopię listy obecności poświadczonej za zgodność z oryginałem w ciągu 4 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu; przekazania Zamawiającemu oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem dziennika zajęć oraz list obecności na kursie ABC przedsiębiorczości w ciągu 4 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu; przekazania Zamawiającemu sprawozdania z wyjazdu zawierającego m.in. datę rozpoczęcia i zakończenia wyjazdu, rodzaje zabiegów, z jakich skorzystali uczestnicy, informacji o przeprowadzonym badaniu lekarskim na początku i na końcu pobytu. Sprawozdanie zostanie przekazanie Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu; przekazania Zamawiającemu płyty CD ze zdjęciami robionymi przez opiekuna grupy w ciągu 4 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu; przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych na zakończenie wyjazdu oraz przekazania ankiet Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu. Zamawiający przewiduje możliwość, kontroli prawidłowości przebiegu realizacji zamówienia podczas pobytu uczestników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rehabilitacja Lecznicza mgr Grzegorz Korfanty, ul. Pułaskiego 117, 33-380 Krynica - Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24781,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35271,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.