eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup wraz z dostawą mebli metalowych dla KPP Sulęcin oraz wyremontowanych jednostek Policji woj. lubuskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą mebli metalowych dla KPP Sulęcin oraz wyremontowanych jednostek Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 411598 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183067 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mebli metalowych dla KPP Sulęcin oraz wyremontowanych jednostek Policji woj. lubuskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : 1)zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli, pochodzących z bieżącej produkcji wraz z montażem regałów i szaf BHP oraz ustawieniem mebli we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. 2)przedmiot zamówienia dotyczy m.in.: szaf metalowych jedno i dwudrzwiowych z klasami tajności A i B, szaf i szafek kartotekowych, regałów magazynowych, szaf BHP, szafek na klucze, kasetek metalowych na broń. Rodzaj zamawianych mebli, ilość oraz szczegółowy opis techniczny i wskazanie miejsce dostawy zawarte są w Formularzu Ofertowym (zał. Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl) 3)szafy metalowe jedno i dwudrzwiowe z klasami tajności A i B oraz kasetki metalowe na broń, muszą posiadać Atest Instytutu Mechaniki Precyzyjnej. 4)Szafy metalowe jedno i dwudrzwiowe z klasami tajności A i B musza posiadać tabliczki wydane przez jednostkę certyfikująca, zamontowane na wewnętrznej, górnej stronie drzwi, zawierające następujące dane: nazwę wyrobu, nazwę i kod identyfikacyjny producenta, typ i numer modelu, numer fabryczny, rok produkcji, klasę wyrobu, numer certyfikatu, masę 5)Przy szafach metalowych (nie dotyczy szaf BHP) dopuszcza się wahanie (+/-) 50 mm w wysokości, szerokości i głębokości. Zamówienie przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia min. 36 m-cy gwarancji od dnia ostatecznego odbioru mebli, przy czym udzielona gwarancja jakości nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja jakości producenta. Termin rękojmi za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia ustala się na okres 12 miesięcy. Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wymagania techniczne jakie musi spełniać zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia zostały opisane w SIWZ i jej załącznikach (SIWZ dostępna na stronie www.lubuska.policja.gov.pl - od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.) Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - zał. nr 6 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl Miejsce dostaw: Wykonawca (za pośrednictwem i w porozumieniu z Komendą Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp.) dostarczy przedmiot umowy, na własny koszt i ryzyko do : -Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. -Komendy Powiatowej Policji w Sulęcinie, ul. Szpitalna -Komisariatu Policji w Drezdenku, ul. Niepodległości 27 a..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 147380.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BENER Michał Benka, ul. Wileńska 59 B/15, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 147380.00
  • Oferta z najniższą ceną: 147380.00 oferta z najwyższą ceną: 171355.91
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.