Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Opole: sprawa 6/PN/U/2014
Numer ogłoszenia: 41109 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego , ul. Katowicka 66A, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4416001, faks 077 4416003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawa 6/PN/U/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla pacjentów Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu oraz odbiór resztek pokonsumpcyjnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie stawia takiego wymogu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny spełnienia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie co najmniej trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonał co najmniej cztery usługi odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia dla jednostek szpitalnych lub świadczą usługi żywienia dla swoich pacjentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykaże że: - dysponuje kuchnią, która zabezpieczy przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi, - przedstawi pozytywną opinią SANEPID-u dopuszczającą Oferenta do wykonania przedmiotowego zamówienia wraz z kopią protokołu kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną za ostatnie 12 miesięcy -dotyczy kuchni w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego oraz ostatnie 6- miesięcy - dotyczy transportu, którym będą dostarczane posiłki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w miejscu produkcji posiłków Wykonawca zapewni codzienny nadzór dietetyka posiadającego kwalifikacje, udokumentowane kserokopią dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub licencjata na kierunku dietetyka lub rozpoczęcie przed dniem 1 październikiem 2007 studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż kwota 1.000 000,00 zł obejmujące swoim zakresem ryzyko zatruć pokarmowych z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o dysponowaniu kuchnią, która zabezpieczy przygotowanie i dostarczenie posiłków do Zamawiającego przez cały okres świadczenia usługi oraz oświadczenie o jej lokalizacji, z której będą dostarczane posiłki (należy podać dokładny adres) - załącznik nr 6 do siwz Pozytywna opinia SANEPID-u dopuszczająca Oferenta do wykonywania przedmiotowego Zamówienia wraz kopią protokołu kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną za ostatnie 12 miesięcy -dotyczy kuchni oraz ostatnie 6 miesięcy - dotyczy transportu;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy oraz określenie warunków takiej zmiany (art.144 ust.1 Ustawy Pzp) np.: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości wynikającej z treści oferty w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykupienie pełnej ilości asortymentu byłoby niecelowe - zmiany terminu i miejsca dostawy przedmiotu umowy z przyczyn organizacyjnych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonanie umowy w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne lub niezasadne, lub w przypadku nie wykupienia pełnej ilości asortymentu umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości - sukcesji uniwersalnej Wykonawcy, - zmiany ceny jednostkowej na wskutek obniżki ceny jednostkowej wprowadzonej przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, innej niż wynikającej ze zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii im. prof. T. Koszarowskiego, ul. Katowicka 66A, 45-060 Opole..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 10:30, miejsce: SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii im. prof. T. Koszarowskiego, ul. Katowicka 66A, 45-060 Opole - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 411 na odcinku Nysa-Podkamień" - z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa produktu leczniczego tezepelumabum z programu lekowego B.44 - na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej (WBiA, WM, WEAiI, CJ).
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu medycznego dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sucharskiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- "Świadczenia usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów II "
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby prawidłowej realizacji projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.
więcej: Posiłki szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.