To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Zielona Góra: przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 410860 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315638 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych kod CPV 30125110-5, 30237200-1, 30197630-1, 30192000-1, 30197000-6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a i 1b do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 46018.93 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVIKO sp z o.o., ul. Polna 24, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14889.93
- Oferta z najniższą ceną: 14889.93 oferta z najwyższą ceną: 23896.41
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów i drobnego sprzętu biurowego oraz tonerów i akcesoriów komputerowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIREX BIS TOMASZ WIRECKI, Słowik 141, 26-052 Sitkówka Nowiny, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 31129
- Oferta z najniższą ceną: 31129 oferta z najwyższą ceną: 52229.57
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ul. Drzonków-Akacjowa i Drzonków-Klonowa wraz z chodnikiem na ul. Drzonków-Modrzewiowa
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH POJAZDÓW SPALINOWYCH O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ 3,5 T DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA ORAZ ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
- "Remont korytarza na III piętrze* oraz remont toalet na II i I piętrze*"
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Departamentu Instytucji Zarządzającej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w roku 2025 na terenie Województwa Lubuskiego".
- Remont pomieszczeń biurowych w budynkach oraz remont schodów zewnętrznych stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- Kompleksowa organizacja konferencji dla jednostek UZ.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2025 roku
- Dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno - biurowych II
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim - z prawem opcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.