Ogłoszenie z dnia 2006-08-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nysa: pomoc techniczna\ dla projektu - \Odprowadzanie ścieków sanitarnych z miasta Nysa i wsi Gminy Nysa \ 2004/PL/16/C/PE/012 współfinansowanego z Funduszu Spójności Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wodociągi i Kanalizacja "AKWA" Sp. z o.o., do kontaktów: Agnieszka Więcek, Jacek Krzywoń, Aleja Wojska Polskiego 2, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4334316, fax 077 4332956, e-mail: wikakwa@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://wikakwa.w.interia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc techniczna\ dla projektu - \Odprowadzanie ścieków sanitarnych z miasta Nysa i wsi Gminy Nysa \ 2004/PL/16/C/PE/012 współfinansowanego z Funduszu Spójności. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Obszar gminy Nysa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pomoc techniczna dla projektu obejmuje : -Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla wykonania robót budowlanych realizowanych w ramach Projektu, według warunków kontraktowych FIDIC - czerwona książka. -Opracowanie ogłoszenia o zamówieniu. -Udział w odbiorze dokumentacji projektowej opracowanej dla podzadań z zakresu działania II i III (Czerwony FIDIC) 2004/PL/16/C/PE/012-07. Weryfikacja dokumentacji pod kątem zgodności z wymogami ustawowymi. -Uczestnictwo przy opiniowaniu przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub również MŚ opracowanych przez Wykonawcę SIWZ. -Udział zespołu ekspertów w pracach Komisji Przetargowej przy postępowaniach przetargowych dotyczących zamówienia publicznego opisanego w punkcie 4.1. Części III SIWZ. . -Stałe doradztwo na rzecz Jednostki Realizującej Projekt . -Przygotowanie do audytu końcowego Projektu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: określone w siwz. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia : 500.000 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2.nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 3.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 4.wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi, z których co najmniej jedna polegała na : -wykonaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej robót budowlanych o wartości min. 4 mln. zł, a druga polegała na -pełnieniu funkcji pomocy technicznej lub Inżyniera Projektu dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej 5.wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Kierownik Zespołu (Ekspert 1) niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu i/lub w realizacji inwestycji związanych z sektorem ochrony środowiska (gospodarka wodno - ściekowa), w tym pełnienie funkcji kierowniczych w zakresie zarządzania lub nadzorowania dla co najmniej 1 kontraktu z zakresu gospodarki wodno - ściekowej zrealizowanego zgodnie z wymogami FIDIC, o wartości min. 1 mln Euro; doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników; Radca Prawny ( Ekspert nr 3 ) niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe prawnicze, wpis na listę radców prawnych bądź adwokatów , minimum 10 lat doświadczenia zawodowego; Specjalista do spraw przetargów (Ekspert 3) niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z ofertowaniem, przygotowaniem i prowadzeniem postępowań przetargowych, w tym opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla co najmniej 2 inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, realizowanych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.); Inżynier drogowy (Ekspert 4) niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru robót drogowych; Inżynier sanitarny (Ekspert 5) niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat jako inspektor nadzoru robót sanitarnych, w tym doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 2 kontraktów w dziedzinie gospodarki wodno-ściekowej.; Kosztorysant (Ekspert 6) mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, jako kosztorysant budowlany i uczestniczącego w realizacji minimum jednej inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej; Inżynier elektryk (Ekspert 7) niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje : wyższe wykształcenie techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.; Specjalista do spraw finansowych - biegły księgowy (Ekspert 8) niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe finansowe lub ekonomiczne, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, wykazać się 5 letnim doświadczeniem w rozliczeniu projektów inwestycyjnych. Wszystkie osoby zgłoszone jako personel do wykonania zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, za wyjątkiem Kierownika Zespołu (Eksperta nr 1), który może posługiwać się tłumaczem, 6. musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obroty w kwocie minimum 500.000 zł. (obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży), posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 250.000 zł. lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000 zł. , zobowiązać się do przedłożenia przed zawarciem umowy na realizację niniejszego zamówienia, umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł , wraz ze zobowiązaniem utrzymania jej ważności do końca realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawcy zobowiązani są dostarczyć : 1.oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, o spełnianiu przesłanek warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną lub Pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 10.1. części I SIWZ.) 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - wystawione w formie referencji przez Zamawiających na rzecz których Wykonawca świadczył usługi wskazane w wykazie, 7.wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, 8.życiorysy zawodowe proponowanego personelu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz ; 9.rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 10.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w ppkcie 4, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs będzie przyjęty przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wikakwa.w.interia.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne przelewem na konto Zamawiającego po wystawieniu faktury VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 11:30, Wodociągi i Kanalizacja \AKWA\ Sp. z o.o. Biuro Obsługi Inwestycji (JRP) z siedzibą w Siestrzechowicach 48-300 Nysa - pokój nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projektu współfinansoway z Funduszu Spójności p.n. \Odprowadzanie ścieków sanitarnych z miasta Nysa i wsi Gminy Nysa\, nr 2004/PL/16/C/PE/012. 2) Informacje dodatkowe: Wykonawca rozpoczyna pełnienie swoich obowiązków (termin rozpoczęcia usługi 2004/PL/16/C/PE/012-02) z dniem rozpoczęcia wykonywania umowy i wykonuje usługę do dnia 31-12-2010 r. Szczegółowy termin wykonania zamówienia został określony w części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.08.2006.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Zakup samochodu do przewozu dzieci dla Gminnego Zarządu Oświaty
- Przebudowa wiaduktu w ciągu DP 1669 O w miejscowości Karłowice Małe
- Malowanie oznakowania poziomego dróg powiatowych
- Pierwszy etap zadania p.n. "Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- REMONT PARKINGU PODZIEMNEGO W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 2177 O
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
- Świadczenie usług utrzymania ruchu zakładu górniczego.
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.