To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-15
Przasnysz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach Projektu Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - etap I.
Numer ogłoszenia: 410342 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384694 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522270 w.121, faks 029 7522270.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach Projektu Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia Wykonawca będzie pełnił funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego określoną w Art. 25 Prawa budowlanego łącznie z funkcją Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego określoną w Art. 27 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) w okresie realizacji robót budowlanych. Dla celów niniejszej dokumentacji Zamawiający wprowadza następujące określenia: Zamawiający - Powiat Przasnyski, ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz Inżynier - Wykonawca wybrany na podstawie niniejszego przetargu do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego określoną w Art. 25 Prawa budowlanego łącznie z funkcją Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego określoną w Art. 27 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) Wykonawca Robót Budowlanych - wykonawca wybrany na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych do realizacji inwestycji pn. Roboty budowlane i wyposażenie zadania inwestycyjnego pn. Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - etap I. 2. Przedmiot i zakres rzeczowy robót budowlanych podlegających nadzorowi Inżyniera: Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla budowy w Chorzelach wielofunkcyjnego kompleksu obiektów tworzących Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych. Planowana inwestycja zlokalizowana będzie przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych na działce nr 1080/3 i 1080/4 przy ulicy Szkolnej i przy ulicy Grunwaldzkiej w Chorzelach. W aspekcie technicznym i funkcjonalno-użytkowym projekt obejmuje budowę wielofunkcyjnego obiektu sportowo-rekreacyjnego, w skład którego wchodzą: kryta pływalnia, basen sportowy z zapleczem socjalno-szatniowym. Produktami przedmiotowego projektu będzie wybudowana pływalnia stanowiąca część Mazowieckiego Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele, służąca jako dodatkowa baza dla powiatowych jednostek oświatowych. Projektowany zespół wg projektów zatwierdzonych składa się z następujących części funkcjonalnych: - Basen kąpielowy - o wymiarze lustra wody 12,5 x 25 m oraz zróżnicowanej głębokości od 1,20 do 1,80 m. Posiada własne zaplecze sanitarno - szatniowe, dostępne z zewnątrz, oraz dla uczniów - od strony istniejącej szkoły (poprzez projektowaną przewiązkę). W pobliżu basenu znajdują się pomieszczenia technologii uzdatniania wody basenowej. - Zespół wejściowy basenu kąpielowego - dostępny od strony ul. Szkolnej. W hallu wejściowym znajduje się kasa biletowa. Połączony jest z hallem rekreacyjnym spełniającym rolę poczekalni. - Przewiązka - przeznaczona dla uczniów, łącząca budynek istniejącej szkoły z obiektami pływalni. - Basen sportowy (rekreacyjny) z zapleczem - przylega bezpośrednio do hali basenu kąpielowego od strony zachodniej. Dostępny od strony istniejącej szkoły (od strony południowej), a także posiada niezależne wejście od strony zachodniej. W hali basenu zaprojektowano: basen do nauki pływania dla dzieci szkoły podstawowej o głębokości 1,05 m (z atrakcjami: hydromasaż, gejzery, fontanna), wanna z hydromasażem, zjeżdżalnia rynnowa do wody, basen hamowny zjeżdżalni - nieregularny. - Zaplecze socjalno-szatniowe - przylega bezpośrednio do hali basenu. Składa się ono z dwóch zespołów umywalni z szatniami oraz z pomieszczenia ratownika, posiadającego bezpośrednie wejście i wgląd na halę basenu. - Zespół wejściowy basenu sportowego - dostępny z zewnątrz od strony zachodniej. Projekt w swym zakresie obejmuje również adaptację budynku istniejącej starej sali gimnastycznej. Adaptacja budynku polega na: 1) przystosowaniu na funkcję auli dla zespołu szkół: zmiana okładzin wewnętrznych, częściowe zamurowanie istniejących okien, częściowe wyburzenia otworów drzwiowych w celu otwarcia auli w stronę basenu kąpielowego oraz hallu wejściowego; 2) wytworzenie zaplecza magazynowego (dostępnego bezpośrednio z pomieszczenia auli) oraz zaplecza sanitarnego (dostępnego z pomieszczenia hallu wejściowego); 3) przebudowa dachu auli: projekt przewiduje dach czterospadowy o kącie nachylenia połaci 27%. Na projektowanym dachu zamontowane będą kolektory słoneczne. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych, dostawę urządzeń, rozruch, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, usługi gwarancyjne, przeszkolenie obsługi i oznakowanie urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności Prawa budowlanego) oraz wymogami instytucji dotującej. Wszystkie roboty będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych jest zawarty w wymienionych poniżej dokumentach, które będą uważane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa: 1) Dokumentacja projektowa, na którą składa się: a. Projekt budowlany b. Projekty wykonawcze 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Dokumenty te są załącznikiem do SIWZ na roboty budowlane w postępowaniu pn. Roboty budowlane i wyposażenie zadania inwestycyjnego pn. Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - etap I i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.bip.powiat-przasnysz.pl 4. Uwarunkowania prowadzenia robót podlegających nadzorowi Inżyniera: 1) Wykonawca w ramach zamówienia zrealizuje cały zakres objęty dokumentacją projektową, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (w dalszej części dokumentu zwanych Specyfikacjami technicznymi). 2) Roboty realizowane będą zgodnie z warunkami określonymi w Umowie oraz w Specyfikacjach technicznych, stanowiących integralną część Umowy. 3) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych użyto nazw producentów urządzeń i materiałów przewidzianych do zastosowania przy realizacji Zamówienia Zamawiający dopuszcza zastosowania równoważnych (tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazanych) urządzeń innych producentów. Minimalne parametry jakościowe oraz techniczne urządzeń zawarto w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych. 5. Zakres prac Inżyniera a) pełnienie profesjonalnego, kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami poprzez personel w liczbie pracowników niezbędnych do sprawnego i płynnego realizowania Umowy oraz koordynacji poszczególnych robót budowlanych; b) zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi przedmiotowego Zadania, pozwoleniami i uzgodnieniami oraz zweryfikowania dokumentacji pod względem zgodności rozwiązań z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz przedstawienie na piśmie ewentualnych uwag i propozycji zmian; c) zapoznanie się z obowiązującym stanem prawnym dotyczącym prawa krajowego i wspólnotowego w zakresie zawierającym unormowania dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz umową o dofinansowanie. d) wydawanie wykonawcy robót, kierownikowi budowy i/lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń , wykonania prób lub badań, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych e) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami umowy na roboty budowlane; f) koordynowanie prac realizowanych przez wykonawcę oraz monitorowanie realizacji pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym oraz zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym; g) przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy, sprawdzających jakość wykonywanych robót, przestrzeganie przepisów dot. bezpieczeństwa, zgodności postępowania z umową na wykonanie robót oraz sporządzanie pisemnych raportów dla Zamawiającego; h) zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową; sprawdzanie jakości i prawidłowości dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itd. w celu uniknięcia użycia materiałów wadliwych lub nie mających polskich certyfikatów; i) nadzór nad Wykonawcą robót budowlanych w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów prawa polskiego, a w szczególności przepisów Prawa budowlanego, Prawa ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i ochrony ppoż j) sprawdzanie i zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych sporządzonych przez wykonawców robót; k) ścisła współpraca z osobami pełniącymi nadzór autorski, geologiczny oraz innymi instytucjami, których udział w realizacji Zadania okaże się niezbędny; l) żądanie od wykonawcy robót, kierownika budowy i/lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i/lub pozwoleniem na budowę; m) monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem z nich raportów, w których będą ujęte wskaźniki rzeczowo-finansowe w zakresie wymaganym przez Instytucję dotującą oraz wystawianie wniosków o płatność; n) szacowanie, weryfikacja i ewidencja ewentualnych robót zamiennych, a także nadzór nad ich realizacją, o) udział w przygotowaniu i ocena niezbędnych opinii, ekspertyz i dokumentacji na roboty, tymczasowe; p) weryfikacja i analiza rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawców robót oraz sporządzenie opinii dla Zamawiającego; q) uczestniczenie w cyklicznych naradach koordynacyjnych organizowanych przez wykonawcę robót, z udziałem Zamawiającego (na placu budowy co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego w innym cyklu). Narady będą protokołowanie przez Wykonawcę, r) informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych i mogących zaistnieć, razem ze sposobami ich rozwiązania oraz uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących organizacji robót i materiałów, s) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; t) prowadzenie polubownych uzgodnień w przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót; u) kontrola prawidłowości prac pomiarowych, v) egzekwowanie opracowania przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz dostarczenie jej w uzgodnionej ilości egz. do Zamawiającego; w) prowadzenie dokumentacji budowy wraz z dokumentacją fotograficzną budowy, x) przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego w uzgodnionej formie i ilości; y) organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytucje, jeżeli będzie to niezbędne; z) rozliczenie rzeczowe i finansowe robót budowlanych; aa) sporządzenie wzorów raportów z prac wykonawcy robót w oparciu o wytyczne Instytucji dotującej; bb) obliczanie wysokości kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na roboty; cc) stwierdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów odbiorowych złożonych przez Wykonawcę robót, dd) skompletowanie niezbędnych dokumentów i przygotowanie wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie; ee) prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie korespondencji i wszelkich dokumentów ze szczególnym uwzględnieniem wpisów do dziennika budowy, ostrzeżeń, uwag i wniosków, które mogą być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawców, katastrof budowlanych, itp.; ff) sporządzenie protokołów przekazania/przyjęcia środków trwałych OT zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i przekazanie ich Zamawiającemu w ciągu 1 miesiąca od daty wydania Protokołu odbioru robót; gg) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione, które okażą się konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane, wykonania planowanych efektów zadania oraz zabezpieczenie interesów Zamawiającego, hh) wykonywanie swoich obowiązków w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami, obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Oś Priorytetowa VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.2.: Infrastruktura służąca edukacji Projekt pn. Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych - Kompleks Chorzele - etap I.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o., ul. Gorbatowa 15, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165748,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130000,00
Oferta z najniższą ceną: 130000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 268500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Budowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Starej Krępie (eIII)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 z im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu modernizacji instalacji grzewczej w budynkach użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Powstańców nr 28 oraz nr 30 (budynek główny i budynek B)
- Opracowanie dokumentacji projektowych w rejonie ulic Kcyńska, Elizy Orzeszkowej, Arkadego Fiedlera
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dot. budowy nowej siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Wileńskiej 23 w Wołominie
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej nr 105536 L - ul. Olimpijczyków w m. Krępiec, gm. Mełgiew
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych na terenie Gminy Miasto Zgierz"
- Rozwój i modernizacja urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych na terenie gminy Skała - powtórzenie
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.