Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Wrocław: Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych w systemie projektuj - buduj, w ramach WBO 2015 (3 zadania). ZZK-WP/3400/46/16
Numer ogłoszenia: 41017 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl; www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych w systemie projektuj - buduj, w ramach WBO 2015 (3 zadania). ZZK-WP/3400/46/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 3 zadania. Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie zgody Wydziału Architektury i Budownictwa UM we Wrocławiu (dalej: WAiB) na budowę oraz STWiORB. Przez uzyskanie zgody WAiB na budowę uważa się uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu Urzędu w przypadku zgłoszenia wykonania robót budowlanych.; wykonanie robót budowlanych, a w tym m.in.*): prac przygotowawczych i rozbiórkowych, prac ziemnych i różnych nawierzchni, oświetlenia, wyposażenia wnętrza w elementy małej architektury (wg zapisów pfu) i znaki drogowe na słupkach; wykonanie prac w zakresie zieleni, a w tym m.in.*): wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych w zakresie zieleni, nowych trawników i nasadzeń zieleni - z przygotowaniem podłoża pod nasadzenia, nasadzenia roślin ze ściółkowaniem (mulcz), wywóz ziemi, urobku i gruzu z utylizacją (*) w zależności od zadania (wskazania pfu)) na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.; pełnienie nadzoru autorskiego.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia realizowanego na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.31.61.00-6, 71.32.00.00-7, 71.40.00.00-2, 77.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Zadanie nr 2 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Zadanie nr 3 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał: - co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania nawierzchni utwardzonych dróg i/lub chodników o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł, - co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania oświetlenia na terenach zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót budowlanych w powyższych zakresach w ramach jednej umowy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 (czterema) osobami - w Zadaniu nr 1 i nr 3 / co najmniej 6 (sześcioma) osobami - w Zadaniu nr 2, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym: - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej, - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnej,(Zadanie nr 2) - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy, - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót(Zadanie nr 2) lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności zgodne z aktualnym stanem prawnym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z zapisami wzoru umowy - załącznik do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie: ze strony internetowej Zamawiającego; Odpłatnie: w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ul. Grabiszyńska 257, pok. 106 w cenie 15 zł (po uprzednim złożeniu wniosku).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok. 13, parter lub Kancelarii Ogólnej ul. Św. Elżbiety 3; pocztą ZZK ul. Św. Elżbiety 3 50-111 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym: Zadanie nr 1 1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej i zgody WAiB na budowę - do 105 dni od dnia zawarcia umowy, 2) wykonanie robót budowlanych i pełnienie nadzoru autorskiego- do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 2 1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej i zgody WAiB na budowę - do 105 dni od dnia zawarcia umowy, 2) wykonanie robót budowlanych i pełnienie nadzoru autorskiego, prace w zakresie zieleni - do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy Zadanie nr 3 1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej i zgody WAiB na budowę - do 75 dni od dnia zawarcia umowy, 2) wykonanie robót budowlanych i pełnienie nadzoru autorskiego, prace w zakresie zieleni - do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Pionierska, E. Romera, al. Gen. J. Hallera nr 160-176 i Odkrywców nr 1-3 we Wrocławiu (obręb: Grabiszyn, AM-29, nr działki 157/18), Projekt WBO nr 77.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie zgody Wydziału Architektury i Budownictwa UM we Wrocławiu (dalej: WAiB) na budowę oraz STWiORB. Przez uzyskanie zgody WAiB na budowę uważa się uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu Urzędu w przypadku zgłoszenia wykonania robót budowlanych.; wykonanie robót budowlanych, a w tym m.in.*):prac przygotowawczych i rozbiórkowych, prac ziemnych i różnych nawierzchni, oświetlenia, wyposażenia wnętrza w elementy małej architektury (wg zapisów pfu) i znaki drogowe na słupkach; na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. 4) pełnienie nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.31.61.00-6, 71.32.00.00-7, 71.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: S. Żeromskiego, Wygodna i Nowowiejska 13-19 we Wrocławiu (obręb: Plac Grunwaldzki, AM-13, nr działki 47, 56, 57, 58, 59), Projekt WBO nr 519.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie zgody Wydziału Architektury i Budownictwa UM we Wrocławiu (dalej: WAiB) na budowę oraz STWiORB. Przez uzyskanie zgody WAiB na budowę uważa się uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu Urzędu w przypadku zgłoszenia wykonania robót budowlanych.; wykonanie robót budowlanych, a w tym m.in.: prac przygotowawczych i rozbiórkowych, prac ziemnych i różnych nawierzchni, oświetlenia, wyposażenia wnętrza w elementy małej architektury (wg zapisów pfu) i znaki drogowe na słupkach; wykonanie prac w zakresie zieleni, a w tym m.in.: wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych w zakresie zieleni, nowych trawników i nasadzeń zieleni - z przygotowaniem podłoża pod nasadzenia, nasadzenia roślin ze ściółkowaniem (mulcz), wywóz ziemi, urobku i gruzu z utylizacją (wskazania pfu) na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej; pełnienie nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.31.61.00-6, 71.32.00.00-7, 71.40.00.00-2, 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Lotnicza, Górnicza 1-7, Szklarska i Hutnicza we Wrocławiu (obręb: Pilczyce, AM-16, nr działki 80/7), Projekt WBO nr 719.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie zgody Wydziału Architektury i Budownictwa UM we Wrocławiu (dalej: WAiB) na budowę oraz STWiORB. Przez uzyskanie zgody WAiB na budowę uważa się uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu Urzędu w przypadku zgłoszenia wykonania robót budowlanych; wykonanie robót budowlanych, a w tym m.in.: prac przygotowawczych i rozbiórkowych, prac ziemnych i różnych nawierzchni, oświetlenia, wyposażenia wnętrza w elementy małej architektury (wg zapisów pfu) i znaki drogowe na słupkach; wykonanie prac w zakresie zieleni, a w tym m.in.: wycinki i zabiegów pielęgnacyjnych w zakresie zieleni, nowych trawników i nasadzeń zieleni - z przygotowaniem podłoża pod nasadzenia, nasadzenia roślin ze ściółkowaniem (mulcz), wywóz ziemi, urobku i gruzu z utylizacją (wskazania pfu) na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej; pełnienie nadzoru autorskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.31.61.00-6, 71.32.00.00-7, 71.40.00.00-2, 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa pom. 203 i pom. 406-408 w budynku A-1 PWr zlokalizowanego przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23 we Wrocławiu w ramach dostosowaniu bud. A-1 do aktualnych przepisów PPOŻ.
- "Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. na okres 36 miesięcy"
- Dostawa zestawu lamp operacyjnych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Neurochirurgii oraz Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej
- Świadczenie na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usługi monitoringu w obiektach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont budynku mieszkalnego oraz lokali w miejscowości Brzeg Głogowski nr 102 i 102A dz. 780/4, gmina Żukowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rudawica, gmina Żagań
- Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, uzgodnień itp. dla zadania pn.: "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku OSP w Chobiu"
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- Plac zabaw przy Przedszkolu Samorządowym Nr 8 - BO 2025.
- "Rozbudowa zaplecza kuchennego Bistro u Koziołka poprzez zabudowę części tarasu na poziomie I piętra"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.