Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Szczutowo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz rozruchem technologicznym zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębach Podlesie, Łazy i Gójsk gm. Szczutowo.
Numer ogłoszenia: 40959 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczutowo , ul. Lipowa 5a, 09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2767167 w. 102, 107, faks 024 2767196 w. 103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.bip-jst.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz rozruchem technologicznym zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębach Podlesie, Łazy i Gójsk gm. Szczutowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz rozruchem technologicznym zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębach Podlesie, Łazy i Gójsk, gm. Szczutowo, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie -PRAWO BUDOWLANE oraz przepisach wykonawczych. W szczególności zakres usługi obejmuje : 1/ kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 2/ kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, 3./ kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, 4/ kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, 5/ kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, 6/ kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 7/ przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, 8/ sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, 9/ kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 10/ potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, 11/ uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 12/ uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 13/ dojazd i pobyt na placu budowy dwa razy w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od telefonicznego wezwania, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy. 14/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. 15/ pomoc merytoryczną w przygotowaniu materiałów przetargowych, aktualizację kosztorysów inwestorskich oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami. 16/ merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o dotacje, adresowanych do instytucji współfinansujących inwestycje samorządowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wlw warunków dokonana zaostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wlw warunki wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wlw warunków dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wlw warunki wykonawca spełnił. - posiadają wiedzę i doświadczenie , Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługi stanowiące przedmiot zamówienia co najmniej po 2 zadania obejmujące pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, kanalizacji sanitarnej tłocznej w tym przepompowni przydomowych , przydomowych oczyszczalni ścieków .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wlw warunków dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wlw warunki wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wlw warunków dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wlw warunki wykonawca spełnił. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz rozruchem technologicznym zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębach Podlesie, Łazy i Gójsk, gm. Szczutowo, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usługi tj. : - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych, -osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Osoby, o których mowa wyżej muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wlw warunków dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wlw warunki wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z rozdziałem XV SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczutowo.bip-jst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szczutowo, ul. Lipowa 5a, 09-227 Szczutowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy w Szczutowie, ul. Lipowa 5a, sekretariat , I piętro , pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębach Podlesie, Łazy i Gójsk, gm. Szczutowo złożył wniosek o dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013: Działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kąty Wrocławskie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "WPF (UE) Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach"
- Inspektor nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa i przebudowa dróg w ramach Scalania gruntów w powiecie łęczyńskim, na obszarze wsi Głębokie i Malinówka, gm. Cyców
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji inwestycji pn.: "Termomodernizacji budynku świetlicy w Trzcinisku zarządzanej przez Żuławski Ośrodek Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich".
- PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO W RAMACH INWESTYCJI pn. "REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA OIT W BUDYNKU NR 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE".
- Usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji polegającej na aranżacji pomieszczeń na 3 kondygnacjach wraz z komórkami lokatorskimi przy ul. Bohaterów Warszawy 2 w Kielcach
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.