eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup i dostawa maszyn, urządzeń, sprzętu, krzeseł, nagłośnienia, szklarni w celach edukacyjnych, jako poprawa bazy dydaktycznej dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-08

Rzeszów: Zakup i dostawa maszyn, urządzeń, sprzętu, krzeseł, nagłośnienia, szklarni w celach edukacyjnych, jako poprawa bazy dydaktycznej dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 409364 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie , ul. Ofiar Katynia 1, 35-209 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7483170, faks 17 7483178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsunicef.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa maszyn, urządzeń, sprzętu, krzeseł, nagłośnienia, szklarni w celach edukacyjnych, jako poprawa bazy dydaktycznej dla uczniów Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę poniżej wymienionych rzeczy, które muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wszelkie warunki w zakresie bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty i atesty, oraz gwarancje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do każdego sprzętu, urządzenia musi zostać załączona karta gwarancyjna oraz wskazany serwis gwarancyjny. Zadanie nr 1 Zakup i dostawa maszyn i urządzeń do profesjonalnej obróbki drewna na potrzeby pracowni stolarskiej. Zadanie nr 2 Zakup i dostawa maszyn i urządzeń na potrzeby pracowni gastronomicznej. Zadanie nr 3 Zakup i dostawa sprzętu do prowadzenia terapii RSA Biofeedback. Zadanie nr 4 Zakup i dostawa szklarni na potrzeby kształcenia w zawodzie ogrodnik. Zadanie nr 5 Zakup i dostawa krzeseł. Zadanie nr 6 Zakup i dostawa laptopa, telewizora wraz z odtwarzaczem DVD na potrzeby kształcenia w zawodzie kucharz. Zadanie nr 7 Zakup i dostawa zestawu nagłaśniającego,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.00.00-1, 39.22.00.00-0, 33.10.00.00-1, 30.20.00.00-1, 44.21.15.00-7, 39.11.20.00-0, 30.21.31.00-6, 32.32.46.00-6, 32.33.34.00-0, 32.34.24.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikaty i atesty dopuszczające produkt do obrotu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsunicef.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1, 35-209 Rzeszów sekretariat szkoły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1, 35-209 Rzeszów sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Zakup i dostawa maszyn i urządzeń do profesjonalnej obróbki drewna na potrzeby pracowni stolarskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę poniżej wymienionych rzeczy, które muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wszelkie warunki w zakresie bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty i atesty, oraz gwarancje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do każdego sprzętu, urządzenia musi zostać załączona karta gwarancyjna oraz wskazany serwis gwarancyjny. a) Szlifierka kątowa - szt. 1; b)szlifierka wibracyjna - szt. 1; c)piła prosta - szt. 1; d)wyrzynarka - szt. 1; e)strugarka z felcowaniem - szt. 1; f)wiertarka z udarem - szt. 4; g)wiertarka akumulatorowa - szt. 5; h)pilarka tarczowa - szt. 1; i)szlifierka dwutarczowa do ostrzenia noży - szt. 1; j)strugarka elektryczna ręczna, szt. 1; k)szlifierka wieloczynnościowa - szt. 1; l) opalarka- szt. 1; m)szlifierka wieloczynnościowa - szt. 1; n)wiertarka stołowa - szt. 1; o)strugarka stołowa grubościówka - szt. 1; p)frezarka do drobnych detali - szt. 1; r) szlifierka taśmowa szt. 1; s)śrubokręt na akumulator - szt. 5; t) taśmowa piła do drewna - szt. 1;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.81.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Zakup i dostawa maszyn i urządzeń na potrzeby pracowni gastronomicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę poniżej wymienionych rzeczy, które muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wszelkie warunki w zakresie bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty i atesty, oraz gwarancje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do każdego sprzętu, urządzenia musi zostać załączona karta gwarancyjna oraz wskazany serwis gwarancyjny. a)Kuchnia elektryczna wielofunkcyjna z płytą indukcyjną z dwoma polami o mocy 2000 W i dwoma o mocy 2300 W, szerokości 50 cm, pojemności 59 l, z grillem i wymuszonym obiegiem powietrza.- szt. 1; b)mikser ręczny - szt. 1; c)komplet garnków nierdzewnych z pokrywkami - szt. 1; d)komplet misek ze stali nierdzewnej - szt. 1; e)zestaw noży ze stali nierdzewnej - szt. 1; f)robot kuchenny wielofunkcyjny z wbudowaną płytą indukcyjną- szt. 1; g) zestaw patelni ceramicznych - szt. 1; h) blender - szt. 1; i)zestaw noży do dekoracji (carvingu) - szt. 1; j)zestaw sztućców na 12 osób - szt. 1; k)zestaw desek plastikowych do krojenia - szt. 1; l)serwis porcelanowy obiadowo-kawowy i zestaw do ciasta dla 12 osób - komplet 1;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Zakup i dostawa sprzętu do prowadzenia terapii RSA Biofeedback..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę poniżej wymienionych rzeczy, które muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wszelkie warunki w zakresie bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty i atesty, oraz gwarancje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do każdego sprzętu, urządzenia musi zostać załączona karta gwarancyjna oraz wskazany serwis gwarancyjny. Zestaw RSA BFB -Urządzenie biofeedback (głowica) - 1szt -Elektrody HR - 1szt -Pasek na elektrody -1szt -Kabel łączności z komputerem - 1szt -Płyta instalacyjna -1szt; Płyta z instrukcją obsługi -1szt -Zasilacz 9V -1szt -Słuchawki -1szt -Certyfikat oraz instrukcja obsługi urządzenia -1szt -Opakowanie -1szt -Szkolenie 1 osoby na kursie RSA zakończone jest certyfikatem dającym uprawnienia do prowadzenia terapii. Laptop: -Zainstalowane oprogramowanie RSA - oprogramowanie w jęz. polskim (min. 700 slajdów o charakterze edukacyjnym prezentowane z ścieżkami dźwiękowymi specjalnie dostosowanymi do percepcji dziecka) -System operacyjny Microsoft Windows 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Zakup i dostawa szklarni na potrzeby kształcenia w zawodzie ogrodnik..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę poniżej wymienionych rzeczy, które muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wszelkie warunki w zakresie bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty i atesty, oraz gwarancje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do każdego sprzętu, urządzenia musi zostać załączona karta gwarancyjna oraz wskazany serwis gwarancyjny. Szklarnia: - wymiary: długość 4,46 m, szerokość 2,57 m, wysokość boków 1,48 m, wysokość kalenicy 2,58 m, szerokość otworu drzwi 1,16 m - cztery uchylne okna dachowe - podwójne drzwi przesuwne z zamkiem - wyposażenie: zintegrowane rynny dachowe, - system oszklenia na klips - profile skrzynkowe przy kalenicy - oszklenie szklarni musi być wykonane z dwukomorowych płyt poliwęglanowych o grubości 6 mm. - szkielet szklarni musi być wykonany z aluminium - kolor zielony - fundament szklarni aluminiowy - instrukcja montażu w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Zakup i dostawa krzeseł..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę poniżej wymienionych rzeczy, które muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wszelkie warunki w zakresie bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty i atesty, oraz gwarancje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do każdego sprzętu, urządzenia musi zostać załączona karta gwarancyjna oraz wskazany serwis gwarancyjny. Zakup i dostawa krzeseł składanych z pulpitem- szt. 91, które muszą spełnić minimalne warunki określone poniżej: - wymiary: głębokość 70 cm, szerokość 58 cm, wysokość z oparciem 86 cm - stelaż wykonany z rury stalowej O 20 x 1,5 mm, malowany farbą proszkową - siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki 9 mm, tapicerowane, kolor tapicerki niebieski - pulpit składany wykonany ze sklejki 15 mm - kolor stelaża - czarny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6, Zakup i dostawa laptopa, telewizora wraz z odtwarzaczem DVD na potrzeby kształcenia w zawodzie kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę poniżej wymienionych rzeczy, które muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wszelkie warunki w zakresie bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty i atesty, oraz gwarancje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do każdego sprzętu, urządzenia musi zostać załączona karta gwarancyjna oraz wskazany serwis gwarancyjny. Laptop: - Ekran: rozdzielczość ekranu 1366 x 768, przekątna ekranu 15 cali, powłoka matrycy matowa, powłoka antyrefleksyjna - procesor Intel Pentium, taktowanie procesora 1800 MHz - zainstalowana pamięć ram 4 GB DDR 3 - Touchpad - Klawiatura Wyspowa, Klawiatura numeryczna - dysko HDD 500 GB - napęd DVD - Wi-Fi, Bluetooth - Wyjście D-Sub (VGA), Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, Wyjście HDMI - porty USB 3x2.0 - czytnik kart SD - system operacyjny Windows - zasilacz - gwarancja 24 miesiące - licencjonowane oprogramowanie Microsoft Office do wykorzystania w szkole, zawierające program do edycji tekstu, arkusz kalkulacyjny, do edycji prezentacji multimedialnych. Telewizor: - min. 40 cali - typ LCD - załączone wyposażenie: pilot, baterie do pilota, podstawa do telewizora - gwarancja 24 miesiące - obraz: full HD, rozdzielczość 1920x1080 - dźwięk: 2 głośniki o mocy 14 W - tuner analogowy - złącze HDMI - Eurozłącze (Scart) - dodatkowe wyposażenie: uchwyt ścienny Odtwarzacz DVD: - rodzaj odtwarzanych płyt: DVD, DVD-R, DVD+R, DVD+RW, DVD-RW, CD, CD-R, CD-RW - Format plików: DivX, JPEG, MP3, MPEG-4, WMA - Wyświetlacz LED - pilot z bateriami - Zastosowane technologie: HDMI, Component Video - Wyjście kompozytowe video, USB 2.0, Wyjscie audio L/R.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.46.00-6, 32.33.34.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Zakup i dostawa zestawu nagłaśniającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę poniżej wymienionych rzeczy, które muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, odpowiadać obowiązującym normom dopuszczającym produkt do obrotu, spełniać wszelkie warunki w zakresie bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty i atesty, oraz gwarancje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do każdego sprzętu, urządzenia musi zostać załączona karta gwarancyjna oraz wskazany serwis gwarancyjny. Zestaw nagłaśniający zawiera: - 2szt. kolumny głośnikowe 175W (aktywne - wbudowane wzmacniacze, 3 wejścia) - 4szt. mikrofony do ręki ze wspólnym odbiornikiem i kablem do wzmacniacza - 2 szt. ładowarka wtyczkowa dla 4 akumulatorów AAA/AA - 8 szt. akumulator AA -2szt. statywy kolumnowe, -1szt. kabel łączący dwie kolumny XLR/XLR 10m., -2szt. przedłużacze 230V, jeden długości 3 m, drugi długości 10 m -1 szt. stacja odbiorcza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.