eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockmodernizacja sali operacyjnej i pooperacyjnej w Oddziale Laryngologicznym wraz z wyposa¿eniem i wykonaniem instalacji nawiewno-wywiewnej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40879

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane P³ock: modernizacja sali operacyjnej i pooperacyjnej w Oddziale Laryngologicznym wraz z wyposa¿eniem i wykonaniem instalacji nawiewno-wywiewnej Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Zespolony w P³ocku, do kontaktów: Janusz Szel±gowski, ul. Medyczna 19, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646330, fax 024 3646329. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.bip.wszplock.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: modernizacja sali operacyjnej i pooperacyjnej w Oddziale Laryngologicznym wraz z wyposa¿eniem i wykonaniem instalacji nawiewno-wywiewnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojewódzki Szpital Zespolony w P³ocku, ul. Medyczna 19. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja sali operacyjnej i pooperacyjnej w Oddziale Laryngologicznym, polegaj±ca na zmianie lokalizacji sali operacyjnej, pok. lekarskiego i sekretariatu oraz przebudowie wêz³a sanitarnego oddzia³u. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Us³ugi projektowania architektonicznego Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.22.00.00 - Us³ugi projektowania architektonicznego 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: 1. Modernizacja obejmuje zmianê dotychczasowej lokalizacji sali operacyjnej, pok. lekarskiego i sekretariatu, adaptacjê pomieszczeñ po sali operacyjnej na sale chorych, przebudowê wêz³a sanitarnego o pow. 40 m kw. Powierzchnia modernizowanej czê¶ci oddzia³u wynosi ok. 350 m kw. i obejmuje: 1.1. roboty budowlane: 1.1.1. rozbiórki, 1.1.2. wykonanie nowych ¶cian, 1.1.3. wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, 1.1.4. ok³adziny ¶cian, 1.1.5. wymianê posadzek, 1.1.6. prace malarskie, 1.2. roboty instalacyjne: 1.2.1. wymianê instalacji wodnokan. z armatur±, 1.2.2. wymianê instalacji c.o., 1.2.3. wymianê instalacji elektrycznej z osprzêtem, 1.2.4. instalacje teleinformatyczne, 1.2.5. instalacjê gazów medycznych, 1.2.6. instalacjê przyzwow±, 1.3. monta¿ wentylacji mechanicznej, 1.4. wykonanie sta³ych elementów wyposa¿enia pomieszczeñ. 2. Opracowanie dokumentacji projektowej powykonawczej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakoñczenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ustala wadium w wysoko¶ci 1500 PLN, wymagane przy sk³adaniu ofert. 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: Opis warunków udzia³u w postêpowaniu do pobrania w Sekcji Remontowo-Technicznej lub na stronie internetowej zamawiaj±cego. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu do pobrania w Sekcji Remontowo-Technicznej lub na stronie internetowej zamawiaj±cego. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie musz± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udzia³u w postêpowaniu, do pobrania w Sekcji Remontowo-Technicznej lub na stronie internetowej zamawiaj±cego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.08.2006 godzina 14:30. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Modernizacja bêdzie prowadzona 2-etapowo w czynnym obiekcie. 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 01.08.2006.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.