Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Łódź: Usługa wykonania dwóch studiów wykonalności dla Projektu System Informacji o Terenie dla miasta Łodzi, w skład którego wchodzi:
1) studium wykonalności dla projektu Systemu Informacji o Terenie dla Miasta Łodzi - Faza VII
2) studium wykonalności dla projektu Systemu Informacji o Terenie dla Miasta Łodzi - Faza IX.
Numer ogłoszenia: 40867 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6374706, fax 042 6374877.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.modgik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania dwóch studiów wykonalności dla Projektu System Informacji o Terenie dla miasta Łodzi, w skład którego wchodzi: 1) studium wykonalności dla projektu Systemu Informacji o Terenie dla Miasta Łodzi - Faza VII 2) studium wykonalności dla projektu Systemu Informacji o Terenie dla Miasta Łodzi - Faza IX..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem opracowania jest wykazanie zasadności oraz uzyskanie informacji o możliwościach realizacji projektu. Zamawiający oczekuje wykazania możliwości realizacji zamówień z określeniem problemów ekonomicznych, technicznych, prawnych i społecznych. Niezbędne jest uzyskanie rozwiązań uzasadniających przebieg i realizację projektu w czasie i przestrzeni oraz ich parametry techniczno-informatyczne. W opracowaniach należy określić etapy realizacji przyszłych zamówień. Oczekuje się otrzymania wymaganych informacji w postaci opracowań których konkluzją będzie zasadnicze opracowanie. Na podstawie wytycznych zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia, opracowania powinny zawierać: Ocenę stanu obecnego - istniejącej i funkcjonującej infrastruktury baz danych pod kątem technologii informacyjno-telekomunikacyjnych (dostępności do Internetu, cen usług teleinformatycznych, potrzeby i możliwości obecnych systemów, chłonności i dynamiki rozwoju rynku, możliwości i ograniczeń prawnych). Określenie korzyści wynikających z prowadzenia baz danych pod kątem: - aktywizacji społeczności lokalnych; - zmiany na rynku pracy; - nowych miejsc pracy; - rozwoju lokalnych, komercyjnych sieci; - podniesienia poziomu edukacji; - zrównania szans w dostępie do informacji; - usprawnienia lokalnych samorządów; - usprawnienia procesów administracyjnych; - intensyfikacji kontaktów z otoczeniem; - przyspieszenia procesów gospodarczych; - wdrożenia nowoczesnych usług teleinformatycznych; - uzyskania społecznego konsensusu dla budowy i eksploatacji baz danych; - korzyści z eksploatacji i udostępniania baz danych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. 1.2.Doświadczenie: Zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia ww. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu opracowania studium wykonalności dla projektu o wartości 2.000.000zł w zakresie społeczeństwa informacyjnego. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. projekty zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 1.3. Wymagany potencjał kadrowy Dysponują osobami o specjalnościach: Geodeta - 1 osoba z wyższym wykształceniem geodezyjnym i z udokumentowanymi uprawnieniami w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 oraz 2 zgodne z art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U z 2005 nr 240 poz.2027), legitymującą się 5 - letnim doświadczeniem i wiedzą geodezyjną w zakresie ewidencji gruntów budynków i lokali oraz zakładania mapy numerycznej; Informatyk - 1 osoba z doświadczeniem w zakresie projektowania i integracji baz danych. Kwalifikacje: wyższe wykształcenie. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 1.4. Podwykonawstwo Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym przedłożyć umowy z Podwykonawcami na realizację powierzonego im do wykonania zakresu prac Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 1.1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy Pzp. 1.1.3. Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 1.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.6. Wykaz - informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w pkt, III.2) 1.3. niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień i dyplomów. 1.1.7. Wykaz - informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2) 1.2. niniejszego ogłoszenia. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje). 1.1.8. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 1.3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605). 1.4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dokumenty wymienione w pkt 1.1.1 - 1.1.3. winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, Dokumenty wymienione w pkt 1.1.4 -1.1.5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców (konsorcjum), pod warunkiem, że wykonawcy działający wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. Pełnomocnictwo winno określać w szczególności: a) przedmiot postępowania, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) wykonawcę - pełnomocnika, d) zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modgik.lodz.pl w zakładcezamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 III pietro, pok. 315. www.modgik.lodz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 II pietro, pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumentacja winna być sporządzona zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zasadach dotyczących przygotowania studium wykonalności dla projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, w zakresie Społeczeństwa Informacyjnego stanowiący Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr 10/08 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia 9 stycznia 2008 r. (Zasady znajdują się na stronach interneto-wych www.lodzkie.pl)
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





