eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Postępowanie na ochronę osób i mienia dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Bydgoszcz: Postępowanie na ochronę osób i mienia dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 4082 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423760 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, ul. Fordońska 77, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3452771, faks 052 5848294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na ochronę osób i mienia dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia dla Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy. 2. Ochrona osób i mienia realizowana ma być zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Pracownicy ochrony winni spełniać warunki określone w ww. ustawie. 3. Zakres czynności objętych usługą ochrony osób i mienia oraz obiektu obejmuje w szczególności: - działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu, - niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, - świadczenie usług portiersko-recepcyjnych w portierni polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, klientów Urzędu, przechowywaniu, wydawaniu i przyjmowaniu kluczy, udzielaniu informacji klientom na temat rozmieszczenia punktów informacyjnych na sali obsługi klienta itp., - działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieży, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, - ochronę obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku i działaniom osób zakłócających pracę, kontrolę pod względem możliwości wyrządzenia szkód - natychmiastowe działanie w tych przypadkach, - stałe prewencyjne obchody dozorowanego obiektu, - ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami oraz obsługa wjazdu samochodów na parking i wyjazdu z niego, - prowadzenie obserwacji osób wchodzących do obiektu i wychodzących z niego, - prowadzenie ewidencji osób przebywających na terenie siedziby Urzędu po upływie regulaminowego czasu pracy, - ujawnianie faktów dewastacji mienia znajdującego się na terenie dozorowanego obiektu, - niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie urzędu i zabezpieczanie miejsca ich popełniania do czasu przybycia organów ścigania, - wykonywanie zadań wynikających ze stanowiskowej karty zadań (posterunków ochrony), - monitorowanie i reagowanie na sygnały przesyłane, gromadzone, przetwarzane w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych zainstalowanych w obiekcie (monitoring, system sygnalizacji wykrywania pożaru, itp.), - podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób lub mienia, - powiadamianie pracowników oraz innych osób przebywających w budynku urzędu o zaistniałych zagrożeniach, sytuacjach kryzysowych, - po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich pomieszczeń, korytarzy, wyjść i wejść, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy ppoż., ustalenie, czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione. 4. Ochrona osób i mienia obejmować będzie: - od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00, oraz w pracujące soboty 7.00 - 15.00 - ochronę fizyczną pełnioną przez dwóch pracowników, - od poniedziałku do piątku od godz. 6.00 do 7.00 oraz od 15.00 do 22.00 - ochronę fizyczną sprawowaną przez jednego pracownika, - w soboty, w których urząd jest nieczynny - od godz. 7.00 do 15.00 - ochronę fizyczną sprawowaną przez jednego pracownika, - 01.01.2012 r. i 01.01.2013 r. w godz. 6.00 - 22.00 - ochronę fizyczną sprawowaną przez jednego pracownika - w nocy z 31.12.2011 r. na 01.01.2012 r. oraz z 31.12.2012 r. na 01.01.2013 r. w godz. 22.00 - 6.00 - ochronę fizyczną sprawowaną przez jednego pracownika - w godzinach nocnych, tj. od godz. 22.00 do 6.00, w soboty w których urząd jest nieczynny w godz. od 15.00 do 22.00 oraz w pozostałe, nie wymienione wyżej, niedziele i święta, ochrona Urzędu będzie polegała na wykorzystaniu monitoringu antywłamaniowego, z zastrzeżeniem, że w tym czasie grupa interwencyjna dokona oglądu obiektu nie rzadziej niż raz na 3 godziny. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia maksymalnie 14 pracujących sobót w całym okresie obowiązywania umowy, w których ochrona sprawowana będzie jak w normalny dzień roboczy, oraz ewentualnie w następujących po nich godzinach nocnych i niedzielach, aż do poniedziałku do godz. 6.00, bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 6. Wykonawca obowiązany jest do dostosowania na czas trwania umowy, na własny koszt, obecnej infrastruktury urządzeń technicznych do samodzielnego monitoringu, polegającej na wymianie obecnie używanych 4 monitorów na monitory LED-LCD oraz rozbudowanie obecnego sytemu o 15 kamer, 1 monitor i 2 rejestratory. Zamawiający wskaże miejsca instalacji ww. sprzętu na żądanie Wykonawcy, przed terminem składania ofert. Zastosowany sprzęt ma być sprzętem fabrycznie nowym. Po zakończeniu okresu obowiązywania umowy Wykonawca obowiązany jest do doprowadzenia systemu do stanu sprzed modernizacji. 7. Charakterystyka monitorów LED-LCD - wymagania minimalne: - przekątna obrazu min. 17 cali, - współpracujące z posiadanym przez Zamawiającego rejestratorem SIEMENS SISTORE AX 9 oraz z rejestratorami udostępnionymi przez Wykonawcę. 8. Charakterystyka 14 kolorowych kamer kopułkowych, przeznaczonych do zastosowań wewnętrznych - wymagania minimalne: - rozdzielczość: 752 (H) x 582 (V) piksele, - obiektyw o zmiennej ogniskowej 3-8 mm, - wyjście video: BNC. 9. Charakterystyka kolorowej kamery zewnętrznej, kompaktowej, dualnej (dzień-noc): - obudowa zapewniająca kamerze optymalną pracę bez względu na wilgoć i temperaturę, - rozdzielczość: 752 (H) x 582 (V) piksele, - funkcja kompensacji tylnego oświetlenia, - czułość natywna 0,1 Lux kolor, 0,01 Lux czarno-białe, - elektroniczna migawka, - wyjście video: BNC. 10. Charakterystyka 2 cyfrowych 16 portowych rejestratorów - wymagania minimalne: - ilość wejść video: 16 BNC, - ilość wyjść video: 1 VGA, - rozdzielczość i prędkość nagrywanego kolorowego obrazu dla każdej kamery: 704 x 576 (6 klatek na s.), 352 x 288 (25 klatek na s.), - pojemność zainstalowanego HDD: 1 TB, - kompresja obrazu: H.264, - funkcja wykrywania ruchu, - port USB pozwalający na zapis zarejestrowanego obrazu na nośniku zewnętrznym, - menu w języku polskim, - tryb zapisu: ciągły, detekcja ruchu, - indywidualne ustawienie konfiguracji dla każdej z kamer, - równoczesne odtwarzanie obrazu z wszystkich kamer. 11. Po zakończeniu okresu obowiązywania umowy, dyski twarde z dostarczonego przez Wykonawcę rejestratora pozostają u Zamawiającego. 12. Wykonawca zapewni ochronę pracowników i mienia Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy przez odpowiednio przygotowanych do wykonywania obowiązków pracowników ochrony, posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia. 13. Pracownicy ochrony winni mieć do dyspozycji w pełni sprawne, niezależnie od siebie działające środki łączności oraz inne wyposażenie zgodne z prawem, niezbędne do należytego wykonywania usługi ochrony. 14. Wykonawca winien posiadać wyposażenie w środki łączności i transportu do udzielania w razie potrzeby wsparcia pracownikom chronionego obiektu. 15. Pracownicy ochrony powinni nosić estetyczny mundur, wyróżniający ich spośród innych osób na terenie Urzędu. 16. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udostępniać nagranie z urządzeń (kamer) monitorujących z ostatnich 6 dni. 17. Charakterystyka zamówienia w zakresie ochrony obiektu w systemie monitorowania alarmów pożaru: a. Wykonawca przyjmuje do monitorowania sygnały alarmowe wychodzące z Centrali Sygnalizacji Pożaru z obiektu Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, przy ul. Fordońskiej 77, poprzez: - zainstalowanie w obiekcie dozorowanym Urządzenia Transmisji Alarmów umożliwiającego przesyłanie sygnałów alarmowych z Centrali Sygnalizacji Pożaru dozorowanego Urzędu do Stacji Monitorowania Alarmów Wykonawcy, - podłączenia drogą radiową-GSM i telefoniczną (komutowaną) Urządzenia Transmisji Alarmów do systemu monitorowania alarmów pożarowych Wykonawcy, - prowadzenia przez Stację Monitorowania Alarmów Wykonawcy nasłuchu informacji nadchodzących za pośrednictwem Urządzenia Transmisji Alarmów z Centrali Sygnalizacji Pożaru dozorowanego Urzędu, - przesyłanie alarmów pożaru nadchodzących za pośrednictwem Urządzenia Transmisji Alarmów z Centrali Sygnalizacji Pożaru dozorowanego Urzędu do Alarmowego Centrum Odbiorczego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej, b. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie powiadamiać Zamawiającego o zakłóceniach w funkcjonowaniu systemu monitorowania, a w szczególności gdy zakłócenia te uniemożliwiają prawidłowy odbiór sygnałów nadchodzących z Urządzenia Transmisji Alarmów dozorowanego Urzędu. 18. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz wymaganiami, warunkami technicznymi, postanowieniami SIWZ, umowy oraz ofertą. 19. Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 20. Zamawiający wymaga: - posiadania przez Wykonawcę we własnej strukturze komórki organizacyjnej ds. ochrony, w ramach tej komórki - tajnej kancelarii oraz pełnomocnika do spraw informacji niejawnych, - każdy pracownik realizujący zamówienie powinien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, co najmniej o klauzuli: poufne, - Wykonawca zamówienia powinien posiadać grupę interwencyjną oraz całodobowo działającą centralę wyposażoną w niezależne środki łączności i transportu, mogącą w każdej chwili wysłać niezbędne wsparcie pracownikom ochraniającym obiekt, - zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu, - należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy. 21. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcy, wybrany w drodze postępowania Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedłożyć mu jeden egzemplarz zawartej umowy z podwykonawcą. 22. Wszelką odpowiedzialność za fachowość, dobrą jakość, właściwą organizację pracy, bezpieczeństwo warunków pracy oraz terminowość robót wykonywanych przez podwykonawców spoczywać będzie na Wykonawcy. Wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców poniesie Wykonawca oraz wyłącznie we własnym zakresie dokona rozliczenia finansowego z podwykonawcami. 23. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AJG Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o., ul. Łużycka 32, 85-096 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156887,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192854,16

  • Oferta z najniższą ceną: 192854,16 / Oferta z najwyższą ceną: 225532,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.