To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Bydgoszcz: Usługi teleinformatyczne oraz rozbudowa infrastruktury informatycznej dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/05/12
Numer ogłoszenia: 407702 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326130 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o., ul. Prądocińska 28, 85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 52 220 47, faks 52 3493897.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi teleinformatyczne oraz rozbudowa infrastruktury informatycznej dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/05/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług teleinformatycznych oraz rozbudowa infrastruktury informatycznej dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy, które obejmują kompleksowo w swym zakresie zadania dotyczące:
1) Komputera centralnego - File Server - 2 szt. (1. Linux, 2. W2008R2 MSSQL):
a. konserwacja Systemu Operacyjnego
b. konserwacja oprogramowania systemowego zainstalowanego na FileSerwerach
c. strojenie i aktualizacja systemu w celu poprawy wydajności i bezpieczeństwa w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji
d. przeglądy prewencyjne zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)
e. nadzór nad sieciowym okablowaniem komputerowym
f. doradztwo w zakresie rozwoju sieciowego
2) Stacji roboczych (komputery stacjonarne, notebooki, tablety)- 30 szt.:
a. instalacja, re-instalacja i re-konfiguracja systemu operacyjnego
b. instalacje i konfiguracje oprogramowania sieciowego
c. instalacje sterowników i poprawek programowych wymaganych do poprawnej i wydajniejszej pracy systemów
d. instalacja i konfiguracja programów biurowych oraz odpowiednich poprawek dostarczanych przez producenta programów biurowych
e. przeglądy prewencyjne zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)
f. rozbudowa komputerów z powierzonych przez Zamawiającego elementów
3) Sprzęt peryferyjny (drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne) - 11 szt.
a. instalacja, re-instalacja i re-konfiguracja sprzętu peryferyjnego
b. podstawowe szkolenie z zasad użytkowania sprzętu peryferyjnego
c. okresowe przeglądy zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)
4) Oprogramowania CRM COMARCH OPTIMA (Księgowość, Kadry-Płace, Handel, Logistyka):
a. pomoc w bieżącej eksploatacji oprogramowania
b. zgłaszanie na wniosek Zamawiającego uwag do producenta oprogramowania, monitorowania ich realizacji
c. aktualizacja w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji
5) Oprogramowania firm trzecich (ADA - program do rozliczeń umów abonamentowych, Zimbra - system pocztowy, Legalis - baza informacji prawnej, Tipex - program obsługujący wagi wjazdowe na teren siedziby przy ul. Prądocińskiej 28) lub inne programy odpowiadające funkcjonalnie powyższym:
a. instalowanie poprawek dostarczonych przez producenta wpływających na bezpieczeństwo i jakość pracy
b. reprezentowanie interesów Zamawiającego w kontaktach z producentem oprogramowaniai asysta w zakresie właściwej eksploatacji oraz napraw w przypadku awarii
6) Programów instytucji nadrzędnych:
Płatnik ZUS
a. instalacja i aktualizacja oprogramowania w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji
b. pomoc techniczna
7) Archiwizacji danych dla dwóch rozłącznych instalacji (ul. Kościuszki 53, ul. Prądocińska 28):
a. organizacja systemu archiwizacji danych według założen ustalonych wspólnie z Zamawiającym
b. administracja i konserwacja systemu archiwizacji danych
c. opracowanie i aktualizacja instrukcji oraz procedur archiwizacji danych
d. przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego
8) Centrali telefonicznych SLICAN - 1 szt.
a. konfiguracja centrali telefonicznej
b. reprezentowanie interesów Zamawiającego w kontaktach z dostawcą usług telefonicznych w zakresie właściwego funkcjonowania oraz napraw w przypadku awarii
c. okresowe przeglądy zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)
d. podstawowe szkolenie z zasad użytkowania Centrali telefonicznej
9) Usług internetowych - łącza bezprzewodowe:
a. dostarczenie do dwóch siedzib Zamawiającego w Bydgoszczy (ul. Prądocińska 28, ul. Kościuszki53) bezprzewodowego łącza internetowego (dostęp do Internetu) o przepustowości 8/4 Mbity
b. dostarczenie do dwóch siedzib Zamawiającego w Bydgoszczy (ul. Prądocińska 28, ul. Kościuszki 53) łącza rezerwowego opartego na sieci GSM
c. udostępnienie dla Zamawiającego 4 adresów publicznych IP, po 2 adresy dla każdej z siedzib Zamawiającego w Bydgoszczy (ul. Prądocińska 28, ul. Kościuszki 53).
d. instalacja i serwisowe naprawy sprzętu niezbędnego dla zapewnienia właściwego funkcjonowania łącza bezprzewodowego
10) Budowy masztu antenowego dla zapewnienia właściwego poziomu sygnału łącza bezprzewodowego, umożliwiającego prawidłową realizację usługi. Podczas realizacji budowy i eksploatacji masztu antenowego należy spełnić poniższe warunki:
a. projektowany maszt antenowy musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa, dotyczy to wykonania i konstrukcji masztu, rodzaju i sposobu montażu anten, montażu i zabezpieczeń masztu instalowanego we wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
b. przed jego montażem należy uzyskać stosowne uzgodnienia i zezwolenia wynikające głównie z prawa budowlanego i ustawy prawo ochrony środowiska oraz innych jeżeli będą konieczne,
c. montaż konstrukcji należy prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia za pomocą korzystania z odpowiednich narzędzi i urządzeń, przestrzegając przepisów BHP oraz regulaminu KUO,
d. lokalizacja masztu - dach sortowni na terenie KUO przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy,
e. Zamawiający wyznacza dzień wizji lokalnej na 4 września 2012 roku, godz. 9.00 (zbiórka przy ul. Prądocińskiej 28 - parking przed Kompleksem Utylizacji Odpadów) w Bydgoszczy, podczas której wskaże szczegółową lokalizację masztu zainteresowanym Wykonawcom. Wskazanym jest aby Wykonawcy, którzy zechcą wziąć udział w wizji, skontaktowali się wcześniej z Zamawiającym, podając dane osób, które będą uczestniczyć w wizji oraz składając deklarację o posiadaniu odpowiednich badań lekarskich (w przypadku osób chcących wejść na dach w celu oględzin). Zamawiający umożliwi Wykonawcom wejście na dach sortowni za pomocą drabiny włazowej pod warunkiem posiadania przez Wykonawcę odpowiednich zaświadczeń lekarskich umożliwiających przebywanie na wysokości i posiadanie odpowiedniego sprzętu umożliwiającego poruszanie się Wykonawcy po dachu sortowni zgodnie z przepisami BHP,
f. przed rozpoczęciem procesu projektowania masztu szczegółową lokalizację i sposób montażu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną hali sortowni, która zostanie udostępniona do wglądu Wykonawcy na miejscu (ul. Prądocińska 28 w Bydgoszczy)
g. Wykonawca powinien w swojej ofercie zawrzeć wszystkie koszty związane z ewentualnym montażem konstrukcji masztu antenowego, jak również demontaż istniejącego, aluminiowego masztu kratowego z dachu sortowni. Istniejący maszt kratowy spełnia w chwili obecnej funkcję analogiczną do masztu projektowanego. Demontaż masztu istniejącego nie może zakłócić pracy systemów informatycznych Zamawiającego w godzinach funkcjonowania Spółki.
11) Konserwacji i eksploatacji wybudowanego masztu, o którym mowa w pkt. 10: a. projektowany maszt antenowy ma służyć wyłącznie potrzebom związanym z prawidłowym funkcjonowaniem łącza bezprzewodowego i realizacji usług wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla MKUO ProNatura Sp. z o.o.,
b. Wykonawca przejmie całkowitą odpowiedzialność za bieżącą konserwację, przeglądy techniczne oraz konieczne naprawy przez czas trwania zawartej umowy, jak również koszty z tym związane powinny być wkalkulowane w ofertę Wykonawcy.
12) Usług Internetowych:
a. instalacja , konfiguracja i aktualizacja oprogramowania Internetowego w stacjach roboczych w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji
b. administracja skrzynkami poczty elektronicznej na stacjach roboczych
c. instalacja i konfiguracja łącza internetowego umożliwiającego zdalną pomoc techniczną przez Wykonawcę
13) Utrzymania i rozbudowy strony internetowej opartej o CMS
a. zapewnienie hostingu strony internetowej
b. 150 godzin prac programistycznych w celu serwisu i rozbudowy strony
c. rozbudowa w zakresie CMS o:
- możliwość zmiany hasła i loginu administratora do panelu CMS,
- zabezpieczenia przed próbami nieautoryzowanego dostępu do panelu sterowania (blokowanie konta po 3 próbach błędnego wpisania hasła),
- możliwość sporządzania raportów, statystyk z pracy - liczba artykułów, załączników etc., zarówno opublikowanych redaktorów jak i oglądanych z zewnątrz (statystyki odwiedzin całości i poszczególnych części serwisu oraz pobrań załączników); możliwość generowania przez administratora plików PDF i EXCEL (do wyboru) z danymi zawartymi w statystykach,
- możliwość publikacji w artykułach plików graficznych i animacji w ogólnie dostępnych formatach (JPG, gif, png, swf, mpg, avi, wmv); generowanie animacji flash-owych na podstawie plików mpg, avi, wmv,
- możliwość globalnej zmiany layout-u serwisu oraz układu strony - min. 3, w tym: świąteczny (bożonarodzeniowy i wielkanocny)
- możliwość publikacji w artykule załączonego pliku Flash,
- możliwość umieszczania elementów strony w technologii Flash,
- możliwość podglądu artykułu oraz całego serwisu przed ostateczną publikacją,
- możliwość generowania formularzy online w tym formularzy zamówień/sprzedaży,
c. rozbudowa w zakresie graficznym:
- opracowanie min. 5 modułów graficznych na potrzeby elementów animacyjnych i multimedialnych strony.
Wykonawca przedstawi projekt graficzny i funkcjonalność poszczególnych elementów o które zostanie rozbudowana strona do akceptacji Zamawiającego, w tym projekt strony głównej i dwóch podstron, propozycje layoutów globalnych i layoutów artykułów.
14) Serwis oraz HELP DESK w zakresie pkt. 1) - 9) oraz 12) - 13)
a. udzielanie telefonicznych konsultacji i porad dla pracowników Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30
b. godzinny dyżur informatyka w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy, min. 2 razy w tygodniu, zgodnie z ustalonym terminarzem
c. godzinny dyżur d informatyka w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kościuszki 53 w Bydgoszczy, min. 2 razy w tygodniu, zgodnie z ustalonym terminarzem
d. przygotowanie w przypadku awarii na prośbę Zamawiającego ekspertyzy technicznej z zakresem i wyceną kosztów zakupu części zamiennych lub nowego sprzętu
e. gotowość serwisowa z dojazdem w godz. 7.30-15.30,
- czas reakcji na zgłoszenie awaryjne dotyczące stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych - 12 h (nie później niż następny dzień roboczy) oraz 2 h dla serwerów i sieci, od momentu zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego
- czas naprawy awarii dotyczących stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych - do 48 h oraz do 36 h dla serwerów i sieci od momentu zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego
15) Inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania
a. inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania wraz z kontrolą legalności zainstalowanego oprogramowania zakończona protokołem, min. co 12 miesięcy
.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 72.31.50.00 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 45.23.23.30 - Wznoszenie masztów antenowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SCS BYDGOSZCZ" S.C. ZBIGNIEW MARCINIAK ROBERT STĘPIEŃ
jakie przetargi wygrała firma
"SCS BYDGOSZCZ" S.C. ZBIGNIEW MARCINIAK ROBERT STĘPIEŃ
- SCS Bydgoszcz s.c. Zbigniew Marciniak, Robert Stępień, Chrobrego 26/6, 85-047 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102437,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112894,32
Oferta z najniższą ceną: 112894,32 / Oferta z najwyższą ceną: 112894,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 35/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4 i Nr 2.
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku matematyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa komory pomiarowej do badania palności próbek tworzyw sztucznych
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Geografia studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa drobnych materiałów elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Dostawy drutu żarzonego oliwionego o średnicy 3,4 mm
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa informatyczna w siedzibie IHAR-PIB, Oddział w Boninie
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- Zakup zaawansowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną
- Świadczenie obsługi informatycznej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Kobylanka oraz jednostkach podległych - wdrożenie lokalnych rozwiązań cyberbezpieczeństwa w infrastrukturze IT.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Wznoszenie masztów antenowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.