Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Konin: OPRÓŻNIANIE POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW ORAZ ZBIÓRKA WORKÓW NA ODPADY SELEKTYWNIE GROMADZONE Z TERENU MIASTA KONINA W OKRESIE OD 01.01.2011 DO 31.12.2011 ROKU
Numer ogłoszenia: 407654 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Koninie , ul. Sulańska 13, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2113278, faks 063 2113278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgok.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRÓŻNIANIE POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW ORAZ ZBIÓRKA WORKÓW NA ODPADY SELEKTYWNIE GROMADZONE Z TERENU MIASTA KONINA W OKRESIE OD 01.01.2011 DO 31.12.2011 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki surowców wtórnych i odpadów organicznych oraz zbiórki worków na odpady selektywnie gromadzone z terenu miasta Konina w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00 - 90.12.12.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, że: a)Posiadają aktualne zezwolenie, decyzję Prezydenta miasta Konina na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów ważne minimum do 31.12.2011 r., wydane na podstawie art. 7 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236/2005 poz. 2008 tekst jednolity), b)Posiadają zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art.28 ustawy o odpadach (Dz.U. z 2010r. Nr 185 ,poz.1243 ze zm.), Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt, 4.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują minimum 1 usługę opróżniania pojemników świadczoną na obszarze nie mniejszym niż 76 km2 Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt 4.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował sprzętem specjalistycznym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a)pojazd z urządzeniem bramowym do transportowania i opróżniania prasokontenerów typu MPC-5 b)dwa pojazdy wyposażone w urządzenie do mycia i dezynfekcji wnętrza pojemników o pojemności 120 l oraz 240 l zapewniający odbiór wody z dezynfekcji pojemników, c)jeden pojazd przystosowany do opróżniania pojemników na bioodpady o pojemności 120 l i 240 l z systemem bębnowym, d)dwa pojazdy przystosowane do opróżniana pojemników osiatkowanych i dzwon wyposażone w urządzenie dźwigowe typu HDS. e)jeden pojazd przystosowany do opróżniania pojemników PA.1.100 na makulaturę, f)trzy pojazdy z kontenerem lub przyczepą umożliwiający zebranie worków z odpadami selektywnie gromadzonymi Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia określonego w części III pkt 4.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zwartych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt 4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany przepisów określających stawki podatku VAT,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgok.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: (cena 39,50 zł) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin ul. Sulańska 13, pokój nr 8 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 22.12.2010r..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego ,Konin ul.Sulańska 13, pokój nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 "Kraina Wesołej Zabawy" w roku 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2026 r.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Ubezpieczenie pojazdów samochodowych i majątku Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Kompleksowa wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





