Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Kluczbork: Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku
ul. Wołczyńska 25 z podziałem na pakiety
Numer ogłoszenia: 407506 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wołczyńska 25, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182089, faks 077 4184917.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.kluczbork.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: opieka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku ul. Wołczyńska 25 z podziałem na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku. Zestawienie ilościowo- asortymentowe pogrupowane w pakiety od I do VII oraz charakterystykę zamawianej żywności, rodzaj, parametry zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 -5Fdo oferty. PAKIET NR I - Nabiał - masło, sery, mleko, śmietana, CPV 15.40.00.00-2,15.50.00.00-3 PAKIET Nr II - Warzywa i owoce, warzywa przetworzone, CPV 01.10.00.00-8,15.33.00.00-0 PAKIET NR III - Artykuły spożywcze, przyprawy, makarony CPV 15.61.30.00-9, 15.85.10.00.-8, 15.90.00.00-7 PAKIET NR IV - Ryby, przetwory z ryb, mrożonki, CPV 15.20.00.00-0,15.30.00.00-1, PAKIET NR V - Pieczywo CPV 15.80.00.00-6, PAKIET NR VI - Jaja CPV 01.24.20.00-5 PAKIET NR VII - Mięso i produkty mięsne CPV 15.10.00.00-9.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie :spełnia, nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków tzn. brak wymaganego w rozdz. V złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków oraz udokumentowania spełniania warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie :spełnia, nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków tzn. brak wymaganego w rozdz. V złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków oraz udokumentowania spełniania warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps.kluczbork.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Wołczyńska 25
46-200 Kluczbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Wołczyńska 25 46-200 Kluczbork sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt
- Dostawa sprzętu ratowniczego, oświetleniowego oraz węży pożarniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek" w Koninie w 2026r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Akademia Krasnoludków w Jaworze" na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie na rok 2026"
- Sukcesywne dostawy środków spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





