To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-01
Chmielnik: Zarządzanie projektem pn. GIMNAZJALISTO - INWESTUJ W PRZYSZŁOŚĆ JUŻ DZIŚ!.
Numer ogłoszenia: 407432 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360248 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 354 27 79, faks 41 354 27 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn. GIMNAZJALISTO - INWESTUJ W PRZYSZŁOŚĆ JUŻ DZIŚ!..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zarządzania projektem pn. GIMNAZJALISTO - INWESTUJ W PRZYSZŁOŚĆ JUŻ DZIŚ! współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie podzielone jest na 4 części: a) Część I: Koordynator Projektu, którego zadaniem będą: 1.Realizacja projektu według dokumentów programowych i wytycznych dla PO KL. 2.Zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich etapach realizacji projektu. 3. Nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z zaplanowanym budżetem i harmonogramem. 4. Kierowanie wykonaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 5. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników projektu. 6. Dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych 7. Nadzór nad wydatkami - zatwierdzanie płatności pod względem merytorycznym. 8. Nadzór nad personelem projektu - w tym dobór specjalistów i nauczycieli do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. 9. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu. 10. Nadzór nad ewaluacją i ciągłą promocją projektu. 11. Podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu. 12. Współpraca z księgowością i zarządcą projektu. 13. Koordynacja rozliczeń finansowych, terminowe sporządzanie i przekazywanie do IP wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. 14. Współpraca z IP. 15. Kontakt bieżący z uczestnikami projektu. 16. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji strategicznych. 17. Sporządzenie wniosku o płatność końcową i ostateczne rozliczenie projektu. b) Część II: Specjalista ds. Organizacyjnych w Chmielniku, którego zadaniem będą: 1. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć i organizacją zapewnienia sal lekcyjnych w budynku gimnazjum w Chmielniku. 2. Nadzór nad odwozami uczniów po zajęciach. 3. Nadzór nad dyżurami kadry przy odwozach. 4. Nadzór nad organizacją prowiantu dla uczestników projektu. 5. Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem wycieczek. 6. Przygotowanie certyfikatów końcowych. 7. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych. 8. Współpraca z koordynatorem, informowanie o wszelkich problemach wynikających z organizacji projektu. 9. Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 10. Wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie. 11. Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu, w tym kart pracy personelu. c ) Część III: Specjalista ds. Organizacyjnych w Piotrkowicach, którego zadania będą wykonywane we ścisłej współpracy ze Specjalistą ds. Organizacyjnych w Chmielniku. Jego zadaniem będą: 1. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć i organizacją sal lekcyjnych w budynku gimnazjum w Piotrkowicach. 2. Nadzór nad odwozami uczniów po zajęciach. 3. Nadzór nad dyżurami kadry przy odwozach. 4. Nadzór nad organizacją prowiantu dla uczestników projektu. 5. Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem wycieczek. 6. Przygotowanie certyfikatów końcowych. 7. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych. 8. Współpraca z koordynatorem, informowanie o wszelkich problemach wynikających z organizacji projektu. 9. Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 10. Wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie. 11. Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu, w tym kart pracy personelu. d) Część IV: Specjalista ds. Sprawozdawczości, którego zadaniem będą: 1. Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu. 2. Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć itp.). 3. Przedstawianie Koordynatorowi na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach. 4. Sporządzanie kwartalnych raportów z monitoringu i ewaluacji. 5. Przygotowywanie części merytorycznej wniosków o płatność. 6. Katalogowanie beneficjentów i prowadzenie sprawozdawczości PEFS. 7. Monitorowanie wskaźników projektu . 8. Uczestnictwo w zakupach i ewidencjonowanie wydatków. 9. Przygotowywanie materiałów do publikacji. 10. Archiwizowanie dokumentacji. 11. Współpraca z zespołem zarządzającym projektu przy realizacji zadań ujętych we wniosku aplikacyjnym w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Koordynator projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Zamojska, ul. 13 Stycznia 25, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9527,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9527,00
Oferta z najniższą ceną: 9527,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Specjalista do Spraw Organizacyjnych w Chmielniku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Radwańska, ul. Słoneczna 3, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6545,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6545,00
Oferta z najniższą ceną: 6545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6545,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Specjalista do Spraw Organizacyjnych w Piotrkowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Kołomańska, ul. Słoneczna 1, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6545,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6545,00
Oferta z najniższą ceną: 6545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6545,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Specjalista do Spraw Sprawozdawczości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danuta Stanek, Al. Zwycięstwa 12, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6545,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6545,00
Oferta z najniższą ceną: 6545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6545,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ssąco-płuczącego do ciśnieniowego czyszczenia i udrażniania sieci wodno-kanalizacyjnej
- "Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik"
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.