To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-14
Warszawa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamiszkania, mieszkańców Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 407416 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347946 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, faks 022 8494468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamiszkania, mieszkańców Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym osób z autyzmem, porażeniem mózgowym, zespołem Downa, osób z wczesnodziecięcym całościowym zaburzeniem rozwojowym, osób z wiotkością mięśni (zespół Genetyczny) w miejscu ich zamieszkania, mieszkańców Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Prawo do korzystania z pomocy społecznej przysługuje osobom samotnym, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione oraz osobom, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie zamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić. Podstawa prawna: 1) ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j.Dz. U. z 2008r.Nr 115, poz. 728 z późn. zm.) - art. 50, 2) ustawa z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111, poz. 535 z późn. zm.) - art. 7, 8, 9, 3) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 134, poz. 943) zmieniające Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 22 września 2005 r. (Dz. U. Nr 189, poz. 1598). 1. Usługi będą świadczone na rzecz osób wskazanych przez Ośrodek, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Mokotów, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 20.00. 2. Zakres czynności specjalistycznych usług opiekuńczych dostosowany do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, został określony w pkt. II opisu przedmiotu zamówienia. 3. W skali miesiąca ilość osób objętych usługami, ilość godzin usług świadczonych na rzecz jednej osoby oraz ogólna licz?ba godzin usług, może być zmienna. Zamawiający przewiduje, że: - średnio w miesiącu z usług będzie korzystać około 30 osób. Ogólna liczba godzin w skali całego zamówienia szacowana jest na około 7 400 godzin. 5. Realizację usług na rzecz konkretnej osoby Wykonawca będzie rozpoczynał po otrzymaniu kopii indywidualnej decyzji administracyjnej adresowanej do świadczeniobiorcy. 6. Decyzja administracyjna będzie zawierała następujące dane: 6.1 imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług 6.2 zakres usług 6.3 ilość godzin usług /miesięcznie / 6.4 czasookres wykonywania usług 6.5 wysokość procentową odpłatności ponoszoną przez świadczeniobiorcę 7. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się zgłoszenie osoby do objęcia usługami za pośrednictwem telefonu lub faksu, potwierdzone w ciągu tygodnia, decyzją administracyjną. 8. Wraz z decyzją Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy kwestionariusz osobowy zawierający imię i nazwisko osoby objętej usługami, imiona i nazwiska osób wspólnie zamieszkujących oraz wskaże osoby dysponujące kluczem do mieszkania. 9. Wykonawca zobowiązany będzie: 9.1 podjąć czynności związane ze świadczeniem usług w ciągu 24 godzin od chwili zawiadomienia o potrzebie ich zapewnienia, a w przypadku nagłym niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia, 9.2 poinformować koordynatora usług Zamawiającego o rozpoczęciu świadczenia usług podając jednocześnie dane osoby świadczącej usługi w danym środowisku. W przypadku zmiany osoby świadczącej usługi Wykonawca poinformuje niezwłocznie o tym koordynatora podając dane osoby aktualnie świadczącej usługi, 9.3 współpracować na bieżąco z koordynatorem Zamawiającego, 9.4 zapewnić osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy, itp.), 9.5 informować Zamawiającego pisemnie o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ na zmianę zakresu wymaganej opieki np. zmiany w okolicznościach domowych lub rodzinnych, zmiany stanu zdrowia, odmowa przez osobę korzystającą z usług z możliwości ich wykonania, 9.6 zapewnić świadczeniobiorcom niezbędną pomoc w sytuacjach nagłych, w szczególności takich jak: - odniesienie poważnych obrażeń - ciężki stan zdrowia - zatrucie pokarmowe lub choroba zakaźna - zniszczenie domu w wyniku wandalizmu lub pożaru - kradzież na szkodę świadczeniobiorcy - wypadki następujące podczas świadczeń usługowych. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do pobierania odpłatności od świadczeniobiorców wg następujących zasad: - Wykonawca pobierać będzie od świadczeniobiorców kwoty odpłatności za zrealizowane usługi w wysokości określonej przez Zamawiającego w decyzji administracyjnej, - za pobraną kwotę odpłatności Wykonawca wystawiać będzie każdemu ze świadczeniobiorców pokwitowanie na drukach KP, które otrzyma od Zamawiającego, - ykonawca wpłacać będzie łączną kwotę odpłatności pobranej od wszystkich zobowiązanych do jej uiszczenia świadczeniobiorców, do kasy lub na konto Zamawiającego. 11. Osoby świadczące usługi będą zobowiązane do sporządzania comiesięcznych sprawozdań zawierających ocenę psychospołecznego funkcjonowania świdczeniobiorcy i realizowanych usług. 12. Osoby świadczące usługi muszą spełniać następujące wymagania: - nie mogą być karane, powinny być sprawne fizycznie i intelektualnie, dyspozycyjne, kulturalne, powinny posiadać umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 134, poz. 934) zmieniającym Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 22 września 2005 r. (Dz. U. Nr 189, poz. 1598) osoby świadczące usługi: Muszą posiadać kwalifikacje do wykonania zawodu: pielęgniarki, pracownika socjalnego,rehabilitanta, fizykoterapeuty, psychologa, pedagoga, terapeuty zajęciowego, logopedy, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej; Zobowiązane będą do legitymowania się dokumentem ze zdjęciem, nazwiskiem oraz nazwą i telefonem Wykonawcy oraz do przestrzegania następujących zasad: -zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych osób, dla których świadczone są usługi, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej, -nie wprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych oraz własnych zwierząt domowych, -w czasie świadczenia usług w mieszkaniu świadczeniobiorcy nie będą palić tytoniu, używać narkotyków ani spożywać alkoholu, -nie będą obarczać własnymi problemami osób objętych usługami, -w kontakcie z osobą objętą usługami będą stosować zwroty grzecznościowe, będą szanować wolę osoby w zakresie sposobu wykonywania konkretnych czynności usługowych, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych oraz wykonywać wszelkie prace z poszanowaniem godności i uczuć tej osoby. II. Zakres czynności specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi określony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 134, poz. 934) zmieniające Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 22 września 2005 r. (Dz. U. Nr 189, poz. 1598). 1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: 1.1.kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych, 1.2.kształtowanie umiejętności społecznego funkcjonowania, 1.3.motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, 1.4.prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych. 1.5.wspieranie także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: a)samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejęt?ność utrzymania i prowadzenia domu, b)dbałość o higienę i wygląd , c)utrzymywanie kontaktów społecznych z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,, d)wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, e)korzystanie z usług różnych instytucji, 1.6. interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: a)pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, b)ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, c)doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, d)kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, e)współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorej, niepełnosprawnej, 1.7. pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym: a)w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno - rentowych, b)w wypełnianiu dokumentów urzędowych, 1.8.wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza: a) w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w warsztatach terapii zajęciowej, zakładach aktywizacji zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy, b) w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do podjęcia zatrudnienia, c) w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspierania i asystowanie w kontaktach z pracodawcą w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z parcy lub jej braku 1.9.pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi: a) nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, b) pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, c) zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnienie finansowe, 2.Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: 2.1.pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, 2.2.uzgodnienie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, 2.3.pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, 2.4.pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, 2.5.w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomoc?niczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, 2.6.pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, 2.7.pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych, 3.Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135 z późn. zm.). 3.1.zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, 3.2.współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług. 4.Pomoc mieszkaniowa, w tym: 4.1.w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat, 4.2.w organizowaniu drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych. 4.3.kształtowaniu właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu. 5.Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111, poz. 535 z późn. zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja ZDROWIE, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 177600,00
Oferta z najniższą ceną: 177600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz treściwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekładki sieci ciepłowniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. ,,Solidarności" 90 - numer postępowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 węzłów sanitarnych w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Lubliniec, Oświęcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 6 części
- usługi z zakresu BHP i P.POŻ.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w 2026 r. specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2026
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2026
- Zakup usług w zakresie zapewnienia ambulatoryjnej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej dla mieszkańców Gminy Lidzbark - Poprawa dostępności mieszkańców do usług medycznych
- ,,Świadczenie usług pielęgniarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu na 2026 rok''
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie na rok 2026
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





