Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-13
Kraków: Dostawa wideokolonoskopu pracującego w systemie HDTV dla II Katedry Chirurgii Ogólnej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
Numer ogłoszenia: 407004 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wideokolonoskopu pracującego w systemie HDTV dla II Katedry Chirurgii Ogólnej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wideokolonoskopu pracującego w systemie HDTV dla II Katedry Chirurgii Ogólnej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2. Uruchomienie. 3. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzenia dla 2 pracowników. 4. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6. Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego. Termin wykonania przeglądu ustali użytkownik z wykonawcą. 7. Usługa serwisowa polegająca na bezpłatnej naprawie wszystkich uszkodzeń powstałych w trakcie użytkowania wideokolonoskopu w okresie gwarancji (obejmująca m.in.: zalanie wideokolonoskopu, zgniecenie pancerza, stłuczenie soczewki, przebicie kanału roboczego). 8. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 48 godzin (liczone dla dni roboczych) od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) naprawa w okresie gwarancyjnym w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego elementu wyposażenia na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż element naprawiany.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Kopernika 19 B, 31-501 Kraków, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Działu Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Kopernika 19 B, 31-501 Kraków, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Usługi obsług okresowych i napraw awaryjnych wojskowych pojazdów mechanicznych.
- Ochrona i dozorowanie budynków biurowych Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie lasera do leczenia jaskry wraz ze szkoleniem personelu
- Roboty budowlane związane z aranżacją wystawy "Gotyk w Karpatach" w Sali Wystaw Zmiennych w Gmachu Głównym MNK
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu dla SPZOZ w Hrubieszowie"
- Zakup morcelatorów i respiratorów
- Zakup narzędzi chirurgicznych, urządzeń do badań urologicznych oraz cieplarki do płynów infuzyjnych
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów i wyposażenia do sprzętu endoskopowo-histeroskopowego i laparoskopowego (z podziałem na 3 zadania)
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





