Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Lublin: DOSTAWA IGIEŁ SPECJALISTYCZNYCH NR SPRAWY EO 2732 / 72 / 09 - umowa na okres 1- go roku.
Numer ogłoszenia: 406842 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA IGIEŁ SPECJALISTYCZNYCH NR SPRAWY EO 2732 / 72 / 09 - umowa na okres 1- go roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad.1-3 pozycje, zad. 2 -1pozycja, zad. 3- 2 pozycje, zad.4- 1pozycja, zad.5- 1 pozycja, zad.6 -7 pozycja, zad.7- 2 pozycje, zad.8- 3 pozycje.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23 - Igły do biopsji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. NR 223/2007, poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171 poz. 1058.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów:.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Do oferty należy dołączyć instrukcje użytkowania w języku polskim oraz kopie stron z katalogu oferowanego asortymentu w języku polskim z dokładnym opisem oferowanego przedmiotu wraz z zaznaczeniem zadania oraz pozycji zamówienia, której dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć próbki określone w tabelach w cz. III SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - ocena jakości - 60
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1 Cena SIWZ: 10 zł + 22 % VAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły biopsyjne do techniki specjalnej; średnica zewn. 0,8 - 0,9 mm 20 szt. 2. Igły biopsyjne do techniki specjalnej; średnica zewn. 1,0 - 1,1 mm 60 szt 3. Igły biopsyjne do techniki specjalnej; średnica zewn. 1,2 - 1,3 mm 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. OCENA JAKOŚCI - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły do nakłuć lędźwiowych, ostre ścięcie typu Quincke 220 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. OCENA JAKOŚCI - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły do trepanobiopsji, Długość 100mm 910 szt.2. Igły do trepanobiopsji, Długość 150mm 120 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. OCENA JAKOŚCI - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły do punkcji mostka 710 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. OCENA JAKOŚCI - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły z kotwiczką do lokalizacji niepalpacyjnych zmian sutka 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. OCENA JAKOŚCI - 60
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły do biopsji tkanek miękkich średnica 2,1mm, długość 10-14 cm, 60 szt. 2. Igły do biopsji tkanek miękkich średnica 2,1mm, długość 14-16 cm, 65 szt. 3. Igły do biopsji tkanek miękkich średnica 1,6mm, długość 10-14 cm, 20 szt. 4. Igły do biopsji tkanek miękkich średnica 1,6mm, długość 14-16 cm, 35 szt. 5. Igły do biopsji tkanek miękkich średnica 1,4mm, długość 14-16 cm, 10 szt. 6. Igły do biopsji tkanek miękkich średnica 1,2mm, długość 10-14 cm, 25 szt. 7. Igły do biopsji tkanek miękkich średnica 1,2mm, długość 14-16 cm, 25 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. OCENA JAKOŚCI - 60
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły do biopsji aspiracyjnej z ogranicznikiem wkłucia, 90 mm, 60 szt. 2. Igły do biopsji aspiracyjnej z ogranicznikiem wkłucia, 150 mm, 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. OCENA JAKOŚCI - 60
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Intrastic System - specjalna igła o szlifie łyżeczkowym do nakłuwania membran silikonowych portów, 20G x 17 mm, 450 szt. 2. Intrastic System - specjalna igła o szlifie łyżeczkowym do nakłuwania membran silikonowych portów, 22 G x 17 mm, 150 szt. 3. SAFE - CAN - specjalna, nie tnąca igła prosta, 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.