eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoUSŁUGA WYKONANIA WYCINKI, FREZOWANIA PNI ORAZ NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 4352 GIŻYCKO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Giżycko: USŁUGA WYKONANIA WYCINKI, FREZOWANIA PNI ORAZ NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 4352 GIŻYCKO.
Numer ogłoszenia: 406486 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl., www.bip.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA WYCINKI, FREZOWANIA PNI ORAZ NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 4352 GIŻYCKO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot specyfikacji Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem wycinki, frezowania pnia oraz nasadzeń drzew i krzewów, a także wstępnej pielęgnacji nowo posadzonej zieleni. 1.1 Zakres stosowania specyfikacji Niniejsza specyfikacja jest dokumentem przetargowym i kontraktowym przy zlecaniu i realizacji robót wymienionych w pkt. 1. 1.2 Zakres robót objętych specyfikacją Specyfikacja dotyczy wykonania i zasad prowadzenia robót związanych z: -Wycinką drzew zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi; - Frezowanie pni; - Sadzeniem drzew i krzewów liściastych i iglastych; Przedmiotem opracowania jest określenie wymagań odnośnie właściwości materiałów wykorzystywanych do wykonania prac związanych z wycinką i wstępną pielęgnacją zieleni. Specyfikacja definiuje wymagania w zakresie robót przygotowawczych, robót podstawowych i odbioru tych robót. 1.3 Ogólne wymagania dotyczące robót Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość wykonania, za zgodność ze specyfikacją oraz dodatkowymi uzgodnieniami z Zamawiającym podczas wykonywanej usługi. Zobowiązany jest do zachowania porządku na placu robót oraz jego właściwego oznakowania i zabezpieczenia. 2. Wymagania dotyczące wykonania robót 2.1 Wycinka drzew i karczownie pni pozostałych po wycince; Wymagania są następujące: - wycinkę należy wykonać zgodnie z wydanymi w tym zakresie decyzjami administracyjnymi, które mogą ograniczać wycinkę, co do terminu jej wykonania np. w stanie bezlistnym oraz poza okresem lęgowym ptaków; - podczas wycinki należy chronić przed uszkodzeniem elementy występujące w pobliżu usuwanych drzew, np. takie jak nawierzchnię dróg i chodników, ogrodzenie, budynki i budowle, sieci uzbrojenia terenu itp.; w razie konieczności należy wykonać ścinkę sekcyjną z ukierunkowaniem upadkiem obcinanych gałęzi, konarów lub części pnia lub z opuszczaniem tych elementów na linach; - po ścince należy posortować drewno zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i złożyć w stosy, pozyskując dłużyce, grubiznę - drewno należy przetransportować i przekazać do magazynów poszczególnych SOI (wg. miejsca lokalizacji wycinki), natomiast gałęzie wywieźć z terenu kompleksu wojskowego na koszt Wykonawcy; - wycinkę drzew należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkadzać drzew i krzewów przewidzianych do zachowania; - usuwanie karp korzeniowych i korzeni poprzez tzw. frezowanie, przy czym całość gleby zanieczyszczonej frezem pochodzącym z frezowania nasady pnia i korzeni, należy wymienić i zastąpić glebą żyzną; - usuwając karpy korzeniowe należy zwrócić szczególna uwagę na media przebiegające w gruncie w zasięgu strefy korzeniowej. 2.2 Sadzenie drzew. Wymagania dotyczące sadzenia drzew i krzewów są następujące: - termin sadzenia dla sadzonek produkowanych w gruncie i w kontenerach doniczkach, itp. - do 30 listopada; - dołki pod drzewa i krzewy powinny być zaprawione ziemią urodzajną; - rośliny powinny być sadzone na głębokość, na jakiej rosły w szkółce głębokość doniczki; - korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć; - gałęzie złamane, jeśli ich ilość nie dyskwalifikuje sadzonki, należy dociąć; - przy sadzeniu drzew formy piennej należy przed sadzeniem wbić w dno paliki; - korzenie roślin zasypać sypką ziemia wraz z materiałami do zaprawy dołów, a następnie prawidłowo ubić, uformować miskę i podlać; - drzewa formy piennej należy przywiązać do palików tuż pod koroną; - wysokość palików wbitych w grunt nie może być mniejsza niż 2/3 wysokości pnia posadzonego drzewa; - paliki powinny być umieszczone wokół pnia w równych odstępach; - powierzchnie pod drzewami i krzewami powinny być wyściółkowane korą sosnową w warstwie ok. 5-6 cm; - na posadzone drzewa Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 3. Kontrola, jakości robót. Sprawdzenie żywotności nasadzeń nastąpi po upływie dwóch okresów wegetacyjnych przed upływem udzielonego okresu gwarancji. Kontrola robót w zakresie wycinki i karczowania drzew polega na: - sprawdzeniu zgodności usuniętych drzew i krzewów z wykazem przewidzianym do usunięcia; - oględziny terenu w miejscach wycinki czy nie powstały uszkodzenia w istniejących elementach zagospodarowania terenu lub drzew i krzewów przeznaczonych do zachowania; - sprawdzenie czy zostały usunięte wszystkie korzenie szkieletowe i korzenie dalszego rzędu oraz czy zostały usunięte zrębki po frezowaniu karp; - sprawdzenie porządku w miejscu prowadzonych wycinek po wywiezieniu i zrębkowaniu materiału drzewnego. Kontrola robót w zakresie sadzenia drzew i krzewów polega na sprawdzeniu: - zgodność realizacji obsadzenia pod względem ilości, gatunku i odległości sadzonych roślin; - materiału roślinnego w zakresie wymagań jakościowych zgodnymi z normami; -odpowiednich terminów sadzenia; - wykonania misek przy drzewach po posadzeniu; - wykonaniu ściółkowania pod pojedynczymi sadzonkami oraz pod grupami krzewów. 4. Podstawa rozliczenia robót. Rozliczenie robót może być dokonane jednorazowo po wykonaniu pełnego zakresu robót i ich końcowym odbiorze przez przedstawiciela Zamawiającego. Odbiór ostateczny przeprowadza komisja na podstawie oceny wizualnej. Protokół odbioru końcowego jest podstawą do dokonania rozliczenia końcowego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Odbiór po upływie okresu gwarancji dokonywany jest na podstawie oceny wizualnej. Przed upływem okresu gwarancji Zamawiający powinien zgłosić pisemnie wykonawcy wszystkie zauważone wady w wykonanych nasadzeniach. 5. Normy PN-87/R-67022 PN-87/R-67023 Szczegóły zostały zamieszczone w załączniku nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy-Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp -W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne w oryginale zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2013 r. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu. - Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia usługi w przypadku wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. - Okoliczność, o której mowa powyżej, musi być stwierdzone protokolarnie. Nadto, do wprowadzenia wszelkich zmian wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego. Na okoliczność zmiany umowy zostanie sporządzony aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko Kancelaria nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko Kancelaria jawna nr 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.