eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › nasadzenia zieleni na terenie miasta Lublin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Lublin: nasadzenia zieleni na terenie miasta Lublin
Numer ogłoszenia: 40607 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nasadzenia zieleni na terenie miasta Lublin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: - zakup, dostawę i nasadzenie 7 szt. drzew (sadzonki drzew pojemnikowane I klasy o obwodzie pnia min. 16 cm na wysokości 1m), 3 056 szt krzewów (sadzonki krzewów ozdobnych pojemnikowane I klasy), 796 szt. traw ozdobnych (pojemnikowane I klasy), wysypanie mis drzew i rabat 5 cm warstwą kory - 75 m3 oraz we wskazanych miejscach położenie 105 mb obrzeża rabatowego plastikowego wys. 45 mm w kolorze czarnym, mocowanego plastikowymi gwoździami oraz wyłożenie 1 253 m2 maty wykonanej z agrowłókniny, a) przy Szkole Muzycznej im. Tadeusza Szeligowskiego 20 szt. krzewów w tym: - Thuja occidentalis Szmaragd wys. 1,20 m- 7 szt., - Thuja occidentalis Yellow Ribbon wys. 1,20 m - 13 szt. b) ul. Lubomelska 392 szt. krzewów - Rosa Marathon - (Róża) - 4 szt/m2 oraz położenie 105 mb obrzeża trawnikowego plastikowego w kolorze czarnym o wys. 45mm, mocowanego kotwami plastikowymi - wyłożenie rabat matą - 98 m2 c) ul. Szeligowskiego (płd) - 819szt. krzewów i 296szt. trawy ozdobnej w tym: krzewy: - Cornus alba Ivory Halo (Dereń biały) - 2 szt/m2 - 304 szt., - Pinus mugo Gnom (Kosodrzewina) - 3 szt/m2 - 333 szt., - Berberis thunbergii Rose Glow/Harlequin (Berberys Thunberga)- 2 szt/m2 - 182 szt., trawa ozdobna: Calamagrostis x acutiflora Overdam (Trzcinnik ostrokwiatowy)-4 szt/m2-296szt oraz wyłożenie rabat matą - 428 m2 d) ul. Smorawińskiego (zach) 1 325 szt. krzewów i 500szt. trawy ozdobnej w tym: krzewy: - Cornus alba Ivory Halo (Dereń biały) - 2 szt/m2 - 482 szt., - Pinus mugo Gnom (Kosodrzewina) - 3 szt/m2 - 573 szt., Berberis thunbergii Rose Glow/Harlequin (Berberys Thunberga)- 2 szt/m2 - 270 szt., trawa ozdobna: - Calamagrostis x acutiflora Overdam (Trzcinnik ostrokwiatowy)- 4szt/m2 - 500szt., oraz - wyłożenie rabat matą - 727 m2 e) ul. Głuska/ ul. Handlowa 7 szt. drzew, 430 szt. krzewów w tym: drzewa: - Sorbus aucuparia Fastigiata (Jarząb pospolity) - 7 szt. krzewy: Spirea betulifolia Tor (Tawuła brzozolistna) - sadzone w dwurzędzie 3szt/m2-430szt oraz - wyłożenie rabat matą 143 m2 f) przy Zespole Szkół nr 12 ul. Świerkowa 70 szt krzewów - thuja occidentalis Brabant - wys. 2,50 m w części nadziemnej, sadzonych w odstępach co 1,0m . 2. W ramach realizacji przedmiotu umowy, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) wyznaczenie miejsc sadzenia w uzgodnieniu z Zamawiającym, 2) na 3 dni przed dokonaniem nasadzeń przedstawienie do akceptacji roślin przeznaczonych do nasadzeń przez Biuro Miejskiego Architekta Zieleni przy ul. Zana 38 w Lublinie, 3) materiał niezakceptowany przez Zamawiającego ma zostać wymieniony przez Wykonawcę na własny koszt, 4) przygotowanie terenu pod nasadzenia - zdjęcie darniny w miejscach wykonania nasadzeń na terenach zadarnionych lub usunięcie chwastów na terenach niezagospodarowanych oraz wywiezienie zanieczyszczeń, 5) drzewa i krzewy należy sadzić w doły o 50 % większe niż bryła korzeniowa, 6) zaprawienie dołów ziemią żyzną w pełnej głębokości z zastosowaniem hydrożlelu, 7) posadzenie roślin, podlanie, opalikowanie drzew, 8) uformowanie tzw. misy o średnicy nie mniejszej niż 80 cm w przypadku sadzenia indywidualnego drzew, 9) wyłożenie rabat matą we wskazanych miejscach 10) wyściółkowanie korą mieloną drzew iglastych warstwą minimum 5 cm mis lub rabaty, 11) rozplantowanie lub wywiezienie i zagospodarowanie nadmiaru ziemi we własnym zakresie (wraz z poniesieniem opłat z tym związanych), 12) gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji wszelkich odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) z zastrzeżeniem, że wytworzone odpady z miejsc ich powstawania usuwane będą na bieżąco, 13) terminowe wykonanie i przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • - zakup, dostawa i nasadzenie drzew i krzewów

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie minimum 2 usług polegających na nasadzeniu drzew i/lub krzewów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda usługa (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 30 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1. Wykaz winien wskazywać wykonanie minimum 2 usług polegających na nasadzeniu drzew i/lub krzewów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda usługa (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 30 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie minimum 2 usług polegających na nasadzeniu drzew i/lub krzewów o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda usługa (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 30 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.5.Dokument, wymagany w pkt 4 winien określać w szczególności: 5.1.zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 5.2.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 5.3.charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 5.4.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III 4.3.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM Lublin ul Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł+koszty przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Genowefa Śmigowska - Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Lublin, ul. Podwale 3 a pok.227, telefon 81 466 24 15. 1.2. W zakresie procedury: p. Małgorzata Kubiczek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 13..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.