Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-24
Brzozów: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i uczennic w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Budowlanych i w Zespole Szkół Ekonomicznych w Brzozowie
Numer ogłoszenia: 40568 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Brzozowie , Ul. Sienkiewicza 2, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 13 434 42 12, faks 13 434 42 12.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i uczennic w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Budowlanych i w Zespole Szkół Ekonomicznych w Brzozowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje 4 odrębne części (zadania), tj.: Zadanie nr 1 Kurs Kelnerski Zadanie nr 2 Kurs Baristy Zadanie nr 3 Kurs Obsługi kasy Fiskalnej Zadanie nr 4 Kurs Obsługi wózka widłowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą wykształcenie przynajmniej średnie z kwalifikacjami zawodowymi do prowadzenia kursu ( florysty, kelnera, baristy i obsługi kasy fiskalnej) i zrealizowała co najmniej 3 szkoleń dla minimum 5 osób w zakresie prowadzenia wyżej wymienionego kursu w okresie ostatnich 3 lat oraz Wykonawca wykaże co najmniej 3 osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadającą wykształcenie przynajmniej średnie z kwalifikacjami zawodowymi do prowadzenia kursu obsługi wózka widłowego) i zrealizowała co najmniej 3 szkolenia dla minimum 5 osób w zakresie prowadzenia wyżej wymienionego kursu w okresie ostatnich 3 lat
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje wystawione przez jeden podmiot na przeprowadzony kurs dla minimum 5-osób oraz, że usługi zostały wykonane należycie o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, przeprowadzonych w ciągu ostatnich trzech lat
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70.00
- 2 - jakość przeprowadzonych szkoleń - 30.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony mogą dokonywać nieistotnych zmian postanowień umowy, a także zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (np. zdarzenia losowe, choroba, wypadek itp.). 2. Wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatbrzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Brzozowie, 36-200 Brzozów, ul. Sienkiewicza 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Brzozowie, 36-200 Brzozów, ul. Sienkiewicza 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Budowlanych i Zespole Szkół Ekonomicznych w Brzozowie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Kurs kelnerski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmuje 30 godzin szkoleniowych po 45 minut każda. Grupa szkoleniowa liczy 25 osób. Szkolenie będzie prowadzone w dwóch grupach po 13 i 12 osób, łącznie 60 godzin szkoleniowych w systemie zajęć pozalekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. jakośc przeprowadzonych szkoleń - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Kurs Baristy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmuje 20 godzin szkoleniowych po 45 minut każda, dla 2 grup liczących po 10 osób, łącznie 40 godzin szkoleniowych w systemie zajęć pozalekcyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. jakość przeprowadzonych szkoleń - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Kurs Obsługi kasy Fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmuje 10 godzin szkoleniowych po 45 minut każda, dla 6 grup liczących po 10 osób, łącznie 60 godzin szkoleniowych w systemie zajęć pozalekcyjnych ( 2 grupy ZSB i 4 grupy ZSE).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70.00
- 2. jakość przeprowadzonych szkoleń - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Kurs Obsługi wózka widłowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Obsługi wózka widłowego musi uwzględniać minimalne wymagania Urzędu Dozoru Technicznego , dotyczące programu szkolenia zgodnie Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Kurs w łącznym wymiarze 39 godzin obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne ( 45 minut w przypadku zajęć teoretycznych 60 minut zajęć w przypadku ćwiczeń praktycznych). Zajęcia teoretyczne będą prowadzone w Zespole Szkół Budowlanych w Brzozowie, a zajęcia praktyczne w zewnętrznym ośrodku specjalistycznym u Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Utrzymanie dróg leśnych i składów drewna w Nadleśnictwie Brzozów w roku 2025 oraz budowa placu manewrowego w Siemuszowej
- Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzozowie
- Dostawa stropu ze sprzężonych płyt kanałowych.
- Dostawa samochodu do odbioru i transportu odpadów.
- Dostawa samochodów.
- Dostawa, montaż i uruchomienie paneli fotowoltaicznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzozów.
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji kursów zawodowych dla uczniów objętych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "STOPKLATKA" - Kurs UAVO VLOS
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "BEZ KLAPEK NA OCZY"
- Przeprowadzenie szkolenia "Revenue Management" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B, w ramach projektu pn.: ,,Z pokolenia na pokolenie - kompleksowe wsparcie rodzin w powiecie kartuskim".
- Przeprowadzenie szkolenia "Protokół dyplomatyczny i zasady savoir vivre w hotelarstwie" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.