eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczZakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Wałcz: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu
Numer ogłoszenia: 405576 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu , ul. Budowlanych 9/2, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2585053, faks 67 2585054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych i urządzeń wyposażenia mieszkań wg asortymentu i w ilościach określonych w załączniku Nr 1a do niniejszej specyfikacji. Materiały i urządzenia muszą być nowe i w pierwszej jakości. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również usługa składowania w magazynach wykonawcy ( dostawcy ) przez okres do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.11.31.00-6, 44.23.00.00-1, 44.22.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIe dotyczy. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenia o : a) zapewnieniu gwarancji jakości na dostarczane materiały lub urządzenia, b) przyjęciu zakupionych materiałów lub urządzeń wyposażenia mieszkań do składowania przez okres 6 miesięcy od daty zawarcia umowy, c) zapewnieniu wydania Zamawiającemu zakupionych materiałów lub urządzeń w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia o wydanie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę; 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbswalcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TBS Sp. z.o.o ul. Budowlanych 9/2. 78-600 Wałcz u p. Danieli Dudzicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat. TBS Sp. z.o.o ul. Budowlanych 9/2. 78-600 Wałcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej dla projektu pn. Gminne programy aktywizacji społeczno - zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego w ramach Programu Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu - edycja 2010r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu - część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia - 1 Lp. Nazwa materiału Ilość JM Cena jednostkowa Wartość brutto 1 Blacha ocynkowana płaska gr. 0,55 mm 33 kg 2 Blacha stalowa ocynkowana płask. gr. 0,60mm 80 kg 3 Blacha stalowa ocynkowana płaska gr.0,50mm 70 kg 4 Bloczki YTONG gładkie 60x20x36,5 cm 275 szt. 5 Cegły budowlane pełne ceramiczne kl 150 1 800 szt. 6 Cement portlandzki z dodatkami zwykły 35 4 t 7 Dachówka karpiówka DK wym.36,5x15,3cm, gat. I 5500 szt. 8 Deski igl. obrz. wym.nas.gr.25mm,kl.III 2 m3 9 Dyble plastikowe z grzybkami z rdzeniem metatowym 1600 szt. 10 Elementy prefab. z blachy stalowej ocyn. - rynny półokrągłe o średnicy 15 cm 80 m 11 Elementy prefabryk. z blachy stalowej ocynkowanej okrągłe- rury spustowe o średnicy 10cm 15 m 12 Uchwyty do rur spustowych, ocynkowane fi 10 21 kpl 13 Uchwyty do rynien dachowych ,ocynkowane 154 kpl 14 Wykładzina podłogowa rulonowa 25 m2 15 Wykładziny podłogowe PVC bez w-wy izolac. 40 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu - część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia - 2 Lp. Nazwa materiału Ilość JM Cena jednostkowa Wartość brutto 1 Emulsja gruntująca 77 kg 2 Emulsja gruntująca ATLAS UNI GRUNT 77 kg 3 Farba emulsyjna 27 dm3 4 Farba emulsyjna polinit 27 dm3 5 Farba silikonowo-żywiczna StoSilco Color 155 dm3 6 Folia dach paroprzepuszcz GUTTAFOL DO 121 o wymiarze 50x1,5 m GUTTA POLSKA 300 m2 7 Gips budowlany szpachlowy (szpachlówka) 40 kg 8 Gwoździe bud. okrągłe, ocynk. 2,5 kg 9 Klej winylowy 50 kg 10 Kołki rozporowe z tworzywa sztucznego 130 szt. 11 Łaty i listwy iglaste, nasycone, kl.II 5,3 m3 12 Masa asfaltowa izolacyjna 5,6 kg 13 Masa tynkarska podkł. KREISEL 116 kg 14 Masa tynkowa miner. POZYTYNK 1560 kg 15 Masa uszczelniająca silikonowa Silikon 1 dm3 16 Mineralna szpachlówka do tynków zewnętrzny 65 kg 17 Narożnik aluminiowy z siatką 56 m 18 Papa zgrzew.polimer-asf.podkł.Zdunbit PF 20 m2 19 Pianka poliuretanowa-opak.ciśnieniowe 10 szt. 20 Piasek natur.do zaprawy 36 t 21 Płyta gips. karton. zwykła gr.9,5 mm 14 m2 22 Płytki ceramiczne glazurowe ścienne 25x20 cm 16 m2 23 Płytki gresowe podłogowe 30x30 cm 4 m2 24 Płyty styropianowe gr 10cm FS 20 38 m3 25 Podkład tynkowy Thermopal - GP11 740 kg 26 Siatka tkana Rabitza 50 m2 27 Siatka z włókna szklanego st-17-1,1m 670 m2 28 Spoiwo cynowo-ołowiane 3 kg 29 Szybkowiążacy klej dyspersyjny 6 kg 30 Tynk renowacyjnyThermopal - SR 22 804 kg 31 Zapr. klej. do styropianu 4000 kg 32 Zaprawa klej. sucha do styrop. 1042 kg 33 Zaprawa klejąca 157 kg 34 Zaprawa klejąca (sucha mieszanka) 17 kg 35 Zaprawa murarska YTONG 204 kg 36 Zaprawa spoinująca 8 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu - część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia - 3 Lp. Nazwa materiału IlośćJMCena jednostkowa Wartość brutto 1 Kostka betonowa Polbrukgr.6 cm 250 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu - część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia - 4 Lp. Nazwa materiału Ilość JM Cena jednostkowa Wartość brutto 1 Drzwi wejściowe P stalowe okleinowe jasnobrązowe pełne - 90 z ościeżnicą stalową wg zestawienia stolarki drzwiowej -załącznik nr 1 1 szt. 2 Drzwi wewnątrzlokalowe P płycinowe okleinowe z przeszkleniem 100, z ościeżnicami drewnianymi okleinowanymi - wg zestawienia stolarki drzwiowej -załącznik nr 1 1 szt 3 Drzwi wewnątrzlokalowe P płycinowe pełne 100, z ościeżnicami drewnianymi okleinowymi- wg zestawienia stolarki drzwiowej -załącznik nr 1 1 szt. 4 Drzwi łazienkowe L płycinowe okleinowe z ościeżnicami stalowymi okleinowymi 80- wg zestawienia stolarki drzwiowej -załącznik nr 1 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu - część 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia - 5 Lp. Nazwa materiału Ilość JM Cena jednostkowa Wartość brutto 1 Stolarka okienna PCV biała z nawiewnikami higrosterowalnymi wg zestawienia stolarki okiennej - zał. nr 2 1185x1750+f=9 - 1 szt; 1180x1750+f=9 - 1 szt 1200x1750+f=9 - 1 szt 1160x1670-1szt 1185x1670-1 szt, 1200x1560-1 szt. 1140x1410-1 szt 1215x1740-1szt. 1180x1570-3szt, 1180x1570-1szt, 1160x480-1 szt., 1160x1240-1 szt. 14 szt 2 Stolarka okienna PCV biała z nawietrzakami higrosterowalnymi uchylna 780x520+f=5 wg zestawienia - załącznik nr 3 5 szt 3 Fakro wyłaz dachowy 550x830 wg zestawienia - załącznik nr 3 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.23.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu - część 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia - 6 Lp. Nazwa materiału Ilość JM Cena jednostkowa Wartość brutto 1 Drzwi drewniane dwuskrzydłowe z oscieżnicą drewnianą do pomieszczeń gospodarczych 240x205cm wg zestawienia - załącznik nr 3 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu - część 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia - 7 Lp. Nazwa materiału Ilość JM Cena jednostkowa Wartość brutto 1 Umywalka z postumentem 50x41 1 szt 2 Miska ustępowa kompakt WC 1 szt 3 Brodzik półokrągły 80cm z obudową i kabiną z drzwiami zozsuwanymi -standard 1 szt 4 Zlewozmywak dwukomorowy ze stali nierdzewnej 80x50cm 1 szt 5 Bateria umywalkowa stojaca 2 szt 6 Bateria prysznicowa ścienna 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu - część 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia - 8 Lp. Nazwa materiału Ilość JM Cena jednostkowa Wartość brutto 1 Jednofunkcyjny gazowy przepływowy podgrzewacz wody-typu junkers 1 szt. 2 Kuchenka gazowa czteropalnikowa z piekarnikiem gazowym - typu Amica 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup materiałów budowlanych I wyposażenia budynków mieszkalnych przy ul. Miłej 3 I 5 w Wałczu - część 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia - 9 ( materiały do usuwania i zabezpieczania przed wilgocią ) Lp. Nazwa materiału ( podane w tabeli materiały o nazwach mogą być zastąpione innymi równoważnymi ) Ilość JM Cena jednostkowa Wartość brutto 1 Adicor - G Grundierung 7 dm3 2 Adicor - SK 17 dm3 3 Aquafin F 291 kg 4 Asocret BM 56 kg 5 Asolin WS 11 dm3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.