To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Poznań: zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 40555 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231606 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691695.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Komputer - 20 szt. Komputer Fujitsu-Siemens ESPRIMO P3510 lub jego odpowiednik o identycznych lub lepszych parametrach. W przypadku zaoferowania innego sprzętu od wymienionego powyżej wymagane załączenie szczegółowej specyfikacji technicznej. Procesor a) dwurdzeniowy procesor klasy x86 dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, taktowany zegarem o częstotliwości min 2 GHz na rdzeń; b) pamięć cache drugiego poziomu min. 1024 KB lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testu wydajności procesora przeprowadzonego przez oferenta. W przypadku użycia przez oferenta testu wydajności zamawiający zastrzega sobie, iż celem sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów wykonawca musi dostarczyć zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywane ze sobą zestawy oraz dokładne opisy użytych testów na wydajność procesora wraz z wynikami tych testów celem sprawdzenia, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od zamawiającego. Pamięć RAM Min 1024 MB DDR2 667MHz z możliwością rozbudowy do 4GB RAM Karta graficzna zintegrowana na płycie głównej, min 220 MB DDR RAM Karta dźwiękowa zintegrowana na płycie głównej Dysk twardy Min 160 GB SATA II 7200 obr./min. Karta sieciowa Min 10/100/1000 Mbit (gniazdo RJ45) Porty Przód obudowy: USB 2.0 - min 2 szt. ; oraz Audio - min 2 szt. (mikrofon, słuchawki) Tył obudowy: USB 2.0 - min. 4 szt.; port szeregowy - 1 szt.; PS/2 - 2szt , D-Sub 15 - 1 sztuka. Płyta główna Zaprojektowana i wykonana przez producenta komputera płyta główna. Chipset współpracujący z procesorami dwurdzeniowymi, dedykowany dla dedykowany dla procesora, rekomendowany przez producenta procesora. Typ podstawki: dedykowany dla procesora; Kontrolery dysków: S-ATA minimum x 3, Sloty rozszerzeń: minimum 2 x PCI, minimum 1x PCI-Express 16x. Sloty PCI i PCI Express pełnowymiarowe (pełna wysokość) Wymagania dodatkowe Minimum 2 sloty PCI muszą być wolne. Napędy napęd optyczny min. DVD-RW Wyposażenie Klawiatura, mysz optyczna, kabel zasilający Obudowa Microtower z zasilaczem min. 240W. System operacyjny Microsoft Windows XP PL preinstalowany, wraz z płytą instalacyjną systemu operacyjnego wyprodukowaną przez producenta komputera zawierający sterowniki do urządzeń zastosowanych w komputerze (recovery disk). Certyfikaty Dokument: Deklaracja zgodności CE. Wymagane oświadczenia: 1) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów jakości ISO 9001 i 14001. 2) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu zgodności z systemem Microsoft Windows XP. 3) Oświadczenie producenta komputera lub generalnego przedstawiciela na Polskę o zgodności z normą ISO 9296 na poziom ciśnienia akustycznego w trakcie pracy biurowej max. 31 dB (IDLE mode). 4) Oświadczenie o zgodności sprzętu z normą Energy Star Warunki gwarancji minimum 3 lata pełnej gwarancji z odbiorem i dostawą sprzętu serwisowanego do siedziby Zamawiającego. Dostawa sprzętu zastępczego (o tożsamych parametrach lub lepszych) na czas naprawy. Dyski HDD jeśli nie stanowią podstawy reklamacji zostają na czas naprawy komputera u Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do samodzielnej rozbudowy (dołożenia nowych elementów). 2. Monitor LCD 17 cali - 20 szt. Przekątna Minimum 17 cali Rozdzielczość 1280 x 1024 piksele Kontrast Min 700:1 Jasność Min 300 cd/m2 Wielkość plamki Maksimum 0,264 mm Czas reakcji plamki Max 5 ms Kąty widzenia Pion min 160st, poziom min 160 st Ilość wyświetlanych kolorów Min 16,2 mln Złącza Analogowe D-SUB Wymagania dodatkowe sterowanie przez OSD Spełniane normy jakościowe TCO 2003 Certyfikaty Dokument: Deklaracja zgodności CE. Wymagane oświadczenia: Oświadczenie o zgodności sprzętu z normą Energy Star Warunki gwarancji Minimum 3 lata pełnej gwarancji z odbiorem i dostawą sprzętu serwisowanego do siedziby Zamawiającego. Dostawa sprzętu zastępczego (o tożsamych parametrach lub lepszych) na czas naprawy. Inne Wymagane podanie kompletnej specyfikacji technicznej. 3. Myszka komputerowa - 40 szt. typ: optyczna rodzaj złącza: PS/2 liczba przycisków: min. 2 liczba rolek: min. 1 gwarancja: min. 12 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 28060.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMBIT Jerzy Spychała, os. Wichrowe Wzgórze 103, 61-699 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28060.00
- Oferta z najniższą ceną: 28060.00 oferta z najwyższą ceną: 32100.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i prezentacyjnego na potrzeby dydaktyczne jednostek PANS w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Poprawa jakości edukacji w Szkole Podstawowej w Lubaniu
- Zakup i dostawa laptopów wraz z peryferiami oraz pakietem biurowym na potrzeby realizacji zadań Wojewódzkiego Urzędu Pracy we Wrocławiu, z podziałem na 2 części.
więcej: Konfiguracje komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





