eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańzakup sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Poznań: zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 231606 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax. 061 8691695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer - 20 szt. Komputer Fujitsu-Siemens ESPRIMO P3510 lub jego odpowiednik o identycznych lub lepszych parametrach. W przypadku zaoferowania innego sprzętu od wymienionego powyżej wymagane załączenie szczegółowej specyfikacji technicznej. Procesor a) dwurdzeniowy procesor klasy x86 dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, taktowany zegarem o częstotliwości min 2 GHz na rdzeń; b) pamięć cache drugiego poziomu min. 1024 KB lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testu wydajności procesora przeprowadzonego przez oferenta. W przypadku użycia przez oferenta testu wydajności zamawiający zastrzega sobie, iż celem sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów wykonawca musi dostarczyć zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywane ze sobą zestawy oraz dokładne opisy użytych testów na wydajność procesora wraz z wynikami tych testów celem sprawdzenia, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od zamawiającego. Pamięć RAM Min 1024 MB DDR2 667MHz z możliwością rozbudowy do 4GB RAM Karta graficzna zintegrowana na płycie głównej, min 220 MB DDR RAM Karta dźwiękowa zintegrowana na płycie głównej Dysk twardy Min 160 GB SATA II 7200 obr./min. Karta sieciowa Min 10/100/1000 Mbit (gniazdo RJ45) Porty Przód obudowy: USB 2.0 - min 2 szt. ; oraz Audio - min 2 szt. (mikrofon, słuchawki) Tył obudowy: USB 2.0 - min. 4 szt.; port szeregowy - 1 szt.; PS/2 - 2szt , D-Sub 15 - 1 sztuka. Płyta główna Zaprojektowana i wykonana przez producenta komputera płyta główna. Chipset współpracujący z procesorami dwurdzeniowymi, dedykowany dla dedykowany dla procesora, rekomendowany przez producenta procesora. Typ podstawki: dedykowany dla procesora; Kontrolery dysków: S-ATA minimum x 3, Sloty rozszerzeń: minimum 2 x PCI, minimum 1x PCI-Express 16x. Sloty PCI i PCI Express pełnowymiarowe (pełna wysokość) Wymagania dodatkowe Minimum 2 sloty PCI muszą być wolne. Napędy napęd optyczny min. DVD-RW Wyposażenie Klawiatura, mysz optyczna, kabel zasilający Obudowa Microtower z zasilaczem min. 240W. System operacyjny Microsoft Windows XP PL preinstalowany, wraz z płytą instalacyjną systemu operacyjnego wyprodukowaną przez producenta komputera zawierający sterowniki do urządzeń zastosowanych w komputerze (recovery disk). Certyfikaty Dokument: Deklaracja zgodności CE. Wymagane oświadczenia: 1) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów jakości ISO 9001 i 14001. 2) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu zgodności z systemem Microsoft Windows XP. 3) Oświadczenie producenta komputera lub generalnego przedstawiciela na Polskę o zgodności z normą ISO 9296 na poziom ciśnienia akustycznego w trakcie pracy biurowej max. 31 dB (IDLE mode). 4) Oświadczenie o zgodności sprzętu z normą Energy Star Warunki gwarancji minimum 3 lata pełnej gwarancji z odbiorem i dostawą sprzętu serwisowanego do siedziby Zamawiającego. Dostawa sprzętu zastępczego (o tożsamych parametrach lub lepszych) na czas naprawy. Dyski HDD jeśli nie stanowią podstawy reklamacji zostają na czas naprawy komputera u Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do samodzielnej rozbudowy (dołożenia nowych elementów). 2. Monitor LCD 17 cali - 20 szt. Przekątna Minimum 17 cali Rozdzielczość 1280 x 1024 piksele Kontrast Min 700:1 Jasność Min 300 cd/m2 Wielkość plamki Maksimum 0,264 mm Czas reakcji plamki Max 5 ms Kąty widzenia Pion min 160st, poziom min 160 st Ilość wyświetlanych kolorów Min 16,2 mln Złącza Analogowe D-SUB Wymagania dodatkowe sterowanie przez OSD Spełniane normy jakościowe TCO 2003 Certyfikaty Dokument: Deklaracja zgodności CE. Wymagane oświadczenia: Oświadczenie o zgodności sprzętu z normą Energy Star Warunki gwarancji Minimum 3 lata pełnej gwarancji z odbiorem i dostawą sprzętu serwisowanego do siedziby Zamawiającego. Dostawa sprzętu zastępczego (o tożsamych parametrach lub lepszych) na czas naprawy. Inne Wymagane podanie kompletnej specyfikacji technicznej. 3. Myszka komputerowa - 40 szt. typ: optyczna rodzaj złącza: PS/2 liczba przycisków: min. 2 liczba rolek: min. 1 gwarancja: min. 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum (załącznik nr 2 do siwz). Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę deklaracji zgodności CE dla sprzętu komputerowego dla określonych w dodatku nr 1 pozycji. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje dokumentem w języku polskim Zamawiający dopuszcza złożenie ich w języku angielskim. b) Zamawiający dla określonych pozycji w dodatku nr 1 wymaga złożenia oświadczenia o zgodności urządzenia (produktu) z normą Energy Star. c) Zamawiający wymaga złożenia specyfikacji technicznej sprzętu potwierdzającej spełnianie wyszczególnionych parametrów technicznych w przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia oraz dla określonych w dodatku nr 1 pozycji. d) Zamawiający wymaga złożenia specyfikacji technicznej monitora LCD, potwierdzającego spełnianie wyszczególnionych parametrów technicznych określonych w dodatku nr 1 pozycji. e) Zamawiający dla określonych pozycji w dodatku nr 1 wymaga złożenia oświadczenia o posiadaniu certyfikatów jakości ISO 9001 i 14001. f) Zamawiający dla określonych pozycji w dodatku nr 1 wymaga złożenia oświadczenia o posiadaniu certyfikatu zgodności z systemem Microsoft Windows XP. g) Zamawiający dla określonych pozycji w dodatku nr 1 wymaga złożenia oświadczenia pochodzącego od producenta komputera lub generalnego przedstawiciela na Polskę o zgodności z normą ISO 9296 na poziom ciśnienia akustycznego w trakcie pracy biurowej max. 31 dB (IDLE mode). Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego wejście O pokój 5a.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego wejście C kancelaria ogólna szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.