eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radomsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Radomsko: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radomsku
Numer ogłoszenia: 405498 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Radomsku , ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 0-44 685-81-37, faks 0-44 6858177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radomsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest usługa fizycznej ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radomsku, świadczona poprzez pełnienie stałego posterunku przez trzech, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego pracowników ochrony - w tym: -jednego pracownika w dni powszednie w godzinach od 730 do 1530 w pomieszczeniach zajmowanych przez Prokuraturę Rejonową w Radomsku - drugiego pracownika w dni powszednie w godzinach od 730 do 1530 w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku - trzeciego pracownika w dni powszednie w godzinach od 830 do 1430 w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku - jednego pracownika w dni powszednie, w godzinach od 1530 do 730 wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, pracownika ochrony - w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku - jednego pracownika w pozostałe dni tygodnia w tym soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy dla Sądu Rejonowego w Radomsku całodobowo wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, pracownika ochrony - w pomieszczeniach zajmowanych przez Sąd Rejonowy w Radomsku Realizacja fizycznej ochrony osób i mienia musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.). Usługa powinna być wykonywana wyłącznie przez zatrudnione przez Wykonawcę osoby, posiadające licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej I-go stopnia, ze sprawnością fizyczną pozwalającą wykonywać czynności pracownika ochrony (pełnosprawny). Wymaga się, aby pracownicy ochrony zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę. Pracownicy ochrony winni być jednolicie i estetycznie umundurowani oraz zaopatrzeni w identyfikatory z własnym zdjęciem i nazwą Wykonawcy. Środki przymusu będące na wyposażeniu każdego pracownika ochrony powinna stanowić co najmniej pałka wielofunkcyjna typu tonfa oraz kajdanki. Zamawiający nie zabezpiecza magazynu do przechowywania broni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy składając ofertę spełnią opisane w tej części wymagania: 1) Posiadać aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Posiadać uprawnienia do wykonywania usług w zakresie ochrony osób i mienia, niezbędne doświadczenie w wykonywaniu takich samych usług. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6) Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ. 7) Wykazać wykonanie z ostatnich 3 lat zakończonych usług ochroniarskich przy zamówieniach powyżej 14000,00 Euro, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych referencjami o należytym i starannym ich wykonaniu oraz dat ich wykonania (rozpoczęcie i zakończenie usługi). Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: 1.) Wynagrodzenie Wykonawcy: Maksymalną liczbę punktów 50 (pięćdziesiąt punktów) w kryterium wynagrodzenie otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto dla przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie brutto). Pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio pomniejszoną liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem: P = (Wn : Wob) x 80 gdzie: P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za Wynagrodzenie; Wn - najniższe zaoferowane wynagrodzenie; Wob - wynagrodzenie zaoferowane w ofercie badanej 2.) Doświadczenie Wykonawcy w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej: Przyznanie punktów w kryterium doświadczenie Wykonawcy nastąpi na podstawie ilości wykonanych usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia według poniższej tabeli. Wyszczególnienie Ilość usług Ilość punktów Usługa wykonywana w obiektach wymiaru sprawiedliwości 1 5 2 10 3 15 5 i więcej 30 Usługa wykonywana w innych obiektach użyteczności publicznej 1 3 2 5 3 8 5 i więcej 12 Maksymalna liczba punktów w kryterium doświadczenie Wykonawcy wynosi 30 (trzydzieści punktów). 3.) Certyfikacja Wykonawcy: Przyznanie punktów w kryterium certyfikacja Wykonawcy nastąpi na podstawie ilości posiadanych certyfikatów według poniższej tabeli. Wyszczególnienie Ilość certyfikatów Ilość punktów Certyfikaty ISO 0 0 1 i więcej 10 Maksymalna liczba punktów w kryterium certyfikacja Wykonawcy wynosi 10 (dziesięć punktów). 4.) Ubezpieczenie OC Wykonawcy: Przyznanie punktów w kryterium ubezpieczenie Wykonawcy nastąpi na podstawie wartości posiadanych polis ubezpieczenia OC według poniższej tabeli. Wyszczególnienie Wartość polis Ilość punktów Ubezpieczenie 0 0 od 1000000,00 zł do 1500000,00 zł 5 Powyżej 1500000,00 zł 10 Maksymalna liczba punktów w kryterium ubezpieczenie Wykonawcy wynosi 10 (dziesięć punktów). Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria 100 punktów) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną ilością punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Zamawiający stwierdzi na podstawie złożonych, przez ubiegających się o udzielenie zamówienia, oraz wymaganych dokumentów czy spełniają warunki określone w art. 22. ustawy Prawo zamówień publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz czy nie zachodzą przesłanki uzasadniające wykluczenie z postępowania określone art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.) Doświadczenie Wykonawcy w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej: Przyznanie punktów w kryterium doświadczenie Wykonawcy nastąpi na podstawie ilości wykonanych usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia według poniższej tabeli. Wyszczególnienie Ilość usług Ilość punktów Usługa wykonywana w obiektach wymiaru sprawiedliwości 1 5 2 10 3 15 5 i więcej 30 Usługa wykonywana w innych obiektach użyteczności publicznej 1 3 2 5 3 8 5 i więcej 12 Maksymalna liczba punktów w kryterium doświadczenie Wykonawcy wynosi 30 (trzydzieści punktów).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

VII. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia w/w warunków musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę - załącznik nr 1 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy załącznik nr 2 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 - załącznik nr 3 4. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędne doświadczenie w wykonywaniu usług fizycznej ochrony osób i mienia 5. Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 7. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu wykonawcy z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat usług ochroniarskich w zamówieniach powyżej 14000,00 Euro w pomieszczeniach biurowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zakres usług powinien być porównywalny z zakresem co niniejsze zamówienie, usługi muszą być potwierdzone referencjami / datowanymi / o należytym i starannym świadczeniu usługi jak również dat ich wykonania (rozpoczęcie i zakończenie usługi) - załącznik nr 4 10. Pełnomocnictwo - upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do niej - załącznik nr 5 Wyżej wymienione dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 30
  • 3 - Certyfikaty - 10
  • 4 - Ubezpieczenie - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko w sekretariacie Prezesa Sądu pokój nr 1.18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Sądu Rejonowego w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko, Sekretariat Prezesa Sądu pokój nr 1.18, w terminie do dnia 15.12.2011r. do godz. 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: XVI. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający dokona korekty oczywistych omyłek w treści złożonej oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 2. Zamawiający dokona poprawienia omyłek rachunkowych w obliczaniu ceny na zasadach określonych w art.87 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Brak zgody wykonawcy złożonej w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia o poprawieniu omyłki rachunkowej spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.