To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-07
Warszawa: Zakup artykułów laboratoryjnych dla SPDSK -Znak postępowania: RejZamPub/49/2013
Numer ogłoszenia: 405316 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297368 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5227472, 5227334, faks 22 522 74 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów laboratoryjnych dla SPDSK -Znak postępowania: RejZamPub/49/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego przy ul. Marszałkowskiej 24 oraz Filii przy ul. Działdowskiej 1 w Warszawie - 10 pakietów. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 2. Kody CPV: laboratoryjne wyroby szklane - 33792000-5, Probówki - 33192500-7, Pipety i akcesoria laboratoryjne - 38437000-7. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do przysłania próbek w celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia. 4. Czas trwania umowy - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dostaw cząstkowych przedmiotu umowy, w ciągu 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia złożonego drogą mailową, fax-em, lub na piśmie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Pod pojęciem dni roboczych Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy. 6. Czas zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego - do 10 dni od daty dostawy. 7. Zamawiający wymaga - w zakresie pakietu nr 1 - na każdej probówce zawierającej antykoagulant musi być podany m. in.: a) nazwa antykoagulanta b) wyraźny znacznik poziomu wymaganej objętości krwi c) termin ważności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.20.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 Probówki, pojemniki, pałeczki, kapilary (wyroby z tworzywa, drewna i szkła)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.Medlab Products Sp. z o. o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133746,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84836,11
Oferta z najniższą ceną: 84836,11 / Oferta z najwyższą ceną: 95595,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 Probówki z tworzywa do badań morfologicznych i koagulologicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIĄCEK-ŻYCHLIŃSKA - wspólnik spółki cywilnej PROFILAB
- PROFILAB s.c. W. Stachura, J. Holli, A. Wiącek-Żychlińska, Al. Bohaterów Września 9, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1660,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1555,20
Oferta z najniższą ceną: 1555,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1555,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5 Folia PARAFILM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.Symbios Sp. z o. o., ul. Modrzewiowa 37, 83-010 Straszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 832,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2149,49
Oferta z najniższą ceną: 2149,49 / Oferta z najwyższą ceną: 2149,49
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6 Torebki saszetki jednorazowe do transportu zewnętrznego próbek z materiałem biologicznym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.Expans Polska Jerzy Porębski, ul. Zielińska 22/28, 31-227 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4305,00
Oferta z najniższą ceną: 4305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4305,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8 Probówki do Hemochronu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.DRG MedTek Sp. z o. o., ul. Wita Stwosza 24, 02-661 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9261,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9188,21
Oferta z najniższą ceną: 9188,21 / Oferta z najwyższą ceną: 9188,21
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9 Probówki do pomiaru krzepnięcia MAX-ACT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.DRG MedTek Sp. z o. o., ul. Wita Stwosza 24, 02-661 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3274,56
Oferta z najniższą ceną: 3274,56 / Oferta z najwyższą ceną: 3274,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WIW.DA.272.7.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa pojemników z formaliną do próbek histopatologicznych
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Dostawa probówek i sprzętu jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych dla RCKiK w Kaliszu (część1-2)
- Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego.
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.