Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Gliwice: dostawa i wdrożenie systemu monitorowania w czasie rzeczywistym wydajności aplikacji sieciowych, diagnozowania problemów wydajnościowych, oraz planowania sieci teleinformatycznej
Numer ogłoszenia: 405234 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie systemu monitorowania w czasie rzeczywistym wydajności aplikacji sieciowych, diagnozowania problemów wydajnościowych, oraz planowania sieci teleinformatycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i wdrożenie systemu monitorowania w czasie rzeczywistym wydajności aplikacji sieciowych, diagnozowania problemów wydajnościowych, oraz planowania sieci teleinformatycznej; poniżej 206 tys euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy a także wymagania określone w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik do SIWZ, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie, że co najmniej 1 osoba posiada ważny certyfikat producenta w zakresie konfigurowania oferowanego systemu monitorowania w czasie rzeczywistym wydajności aplikacji sieciowych, diagnozowania problemów wydajnościowych, oraz planowania sieci teleinformatycznej. Do oferty należy załączyć w/w certyfikaty. 5) dokumentów stwierdzających, że Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie instalowania i konfigurowania produkowanych przez nią urządzeń i oprogramowania. Do oferty należy dołączyć kopię ważnego certyfikatu (albo oświadczenia) producenta systemu o posiadaniu przez Wykonawcę autoryzacji co najmniej w zakresie instalowania i konfigurowania oferowanego systemu - w języku polskim lub angielskim..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień - 2 piętro (Budynek Techniczny, wejście od strony parkingu głównego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień - 2 piętro (Budynek Techniczny, wejście od strony parkingu głównego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa spektrometru dla KM PSP Gliwice na potrzeby realizacji zadań POLiOC
- ZP/S/61/25 Dostawa złomu aluminium w postaci felgi oczyszczonej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- ZP/G/63/25Dost. 4 rodz. drut:Ag0śr.4,0mm+/-0,04(st. z4)il.5kg(+/-10%); AgNi10śr.2,0mm+/-0,04;(st.mięk)il.22kg (+/-10%);AgSnO10śr.2,20mm+/-0,04; (st.twa)il..12kg (+/-10%);AgCdO10śr.4,2mm+/-0,04;(st.twa)il.15kg(+/-10%)
- Adaptacja budynku przy ul. Siemińskiego 6 w Gliwicach wraz z budynkiem pomocniczym na nową siedzibę GODS
- wykonanie przebudowy lokali mieszkalnych w celu wydzielenia łazienek wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu oraz dobudową przewodów wentylacyjnych w budynku przy ul. Łużyckiej 14 w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania narzędziowego dla Gminy Koźmin Wielkopolski realizowana w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Dostawa sprzętu IT - urządzenia sieciowe
- Dostawa i zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla placówek wychowania przedszkolnego w Gminie Lubartów
- DOSTAWA SERWERA ORAZ PRZEŁĄCZNIKÓW ZARZĄDZALNYCH W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ RABA WYŻNA
- Dostawa sprzętu sieciowego dla Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A."
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie - 2 części.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.