Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Olkusz: Remont sieci instalacji elektrycznej w szklarniach oraz w budynku gospodarczym wraz z remontem oświetlenia w Gospodarstwie Szkółkarskim Pomorzany
Numer ogłoszenia: 405210 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olkusz , ul. Łukasińskiego 3, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430445, faks 032 6430445 w. 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/olkusz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sieci instalacji elektrycznej w szklarniach oraz w budynku gospodarczym wraz z remontem oświetlenia w Gospodarstwie Szkółkarskim Pomorzany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w siedmiu szklarniach, budynku hydroforni oraz oświetlenia zewnętrznego i montaż instalacji sygnalizacyjno-alarmowej w Gospodarstwie Szkółkarskim Pomorzany. Zakres remontu obejmuje: - Wykonanie nowego zestawu złaczeniowo-pomiarowego ZK-1 +SP - Wymianę istniejących rozdzielnic - Wykonanie nowych tras kablowych - Wymianę istniejących przewodów, opraw oświetleniowych i osprzętu - Wymianę oświetlenia zewnętrznego to jest tabliczek bezpiecznikowych, przewodów w słupach i opraw oświetleniowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysięce złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r Nr 42 poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na konto Zamawiającego do dnia 15.12.2009 r. do godz. 9.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1; b) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kalkulację szczegółową na podstawie dołączonej do SWIZ dokumentacji projektowej (przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektu wykonawczego); c) Wykaz podwykonawców, jeżeli Wykonawca decyduje się na realizacje części zamówienia przez podwykonawców wraz z wyszczególnieniem prac, które zamierza im powierzyć do wykonania - załącznik Nr 3; d) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą 100 000 zł; e) Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót). Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie minimum dwóch oddzielnych robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych, przy czym wartość co najmniej jednej z tych robót nie może być mniejsza niż 100 000 zł. netto.- załącznik nr 4; f) Dokument potwierdzający stan posiadanych na rachunku środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100 000 złotych potwierdzoną opinią bankową wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; g) Podpisany projekt umowy - załącznik nr 5; h) Zaparafowany wzór karty gwarancyjnej - załącznik nr 6;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego; b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Kserokopię: a) oświadczeń budowlanych; b) aktualnego zaświadczenia stwierdzającego członkostwo w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - długość okresu gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/olkusz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Olkusz
ul. Łukasińskiego 3
32-300 Olkusz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Olkusz ul. Łukasińskiego 3 32-300 Olkusz sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.01.2010.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Dostawa elementów osobistej odzieży ochronnej
- Dostawa i zainstalowanie 13 kpl. elektronicznych syren alarmowych.
- Zakup usług pocztowych na 2026 rok.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda DW 791 przy ul. 29 - ego Listopada do skrzyżowania z ul. K.K. Baczyńskiego w Olkuszu".
- "Termomodernizacja budynku oświatowego przy ulicy Żeromskiego 1 w Olkuszu".
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- Rozwój i modernizacja urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych na terenie gminy Skała - powtórzenie
- Modernizacja oraz utworzenie kryzysowej infrastruktury magazynowo - logistycznej w Gminie Chojna w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Budowa zewnętrznej strefy saun w Parku Wodnym Trzy Fale w Słupsku
- Budowa oświetlenia na terenie boiska treningowego pełnowymiarowego przy ul. Ceglanej 11 w Stargardzie.
- Budowa i rozbudowa instalacji fotowoltaicznych o mocy do50kW wraz z magazynami energii oraz jednym punktem ładowania pojazdów elektrycznych na terenie Gminy NowaSłupia w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.