Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-28
Kutno: Wymiana stolarki okiennej typowej i nietypowej na stolarkę z PCV
Numer ogłoszenia: 40500 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Miejskich, ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3555800, 3555806, fax 024 3555800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.znm.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie nieruchomościami miejskimi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej typowej i nietypowej na stolarkę z PCV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wynika z zakresu i warunków określonych w specyfikacji zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej typowej i nietypowej na stolarkę z PCV w zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez zamawiającego, tj. Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie. Opierając się na inwentaryzacji istniejącej stolarki, zamawiający przewiduje, wymianę nastąpującej ilości stolarki: Okna o powierzchni do 1,50m2- około 11,45m2; o powierzchni od 1,51m2-2,0m2 - około 176,71m2; o powierzchni od 2,01m2-2,5m2 - około 414,87m2; o powierzchni ponad 2,51m2 - około 293,56m2. Drzwi balkonowe jednoskrzydłowe o powierzchni około 100,17m2; drzwi balkonowe dwuskrzydłowe o powierzchni około 59,54m2. Łączna powierzchnia stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany wynosi około 1 145,30m2. Zamawiający przewiduje wymianę (około 50,00%) istniejących drewnianych lub betonowych parapetów wewnętrznych na parapety komorowe z PCV wraz z zakończeniami o średniej szerokości 25cm. Łączna długość parapetów do wymiany wynosi około 615,25mb. Wymianie lub uzupełnieniu - w przypadku braku starych, będą podlegać podokienniki zewnętrzne z bkachy ocynkowanej grubości 0,55 mm wraz z zakończeniami o średniej szerokości 25cm. Łączna długość podokienników z blachy około 425,90 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniązdu należy wpłacić przelewm na rachunek zamawiającego BANK Pekao S.A.I.O./Kutno nr 23124031901111000029784105 z dopiskiem: Wadium - wymiana stolarki okiennej. Potwierdzenie wniesienia wadium należy doączyć do oferty. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu srodków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 27 marca 2008r. do godz. 9:30. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wpłatą wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i dośwaidczenie oraz potencjał techniczny, a także że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:a) wykonawcy, udokumentują, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty odpowiadajace swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwredzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b0 wykonawcy udokumentują, że przy wykonywanych pracach dysponują osobami uprawnionymi do wykonywania zamówienia - minimum cztery osoby oraz kierownik robót w załączeniu będzie dokument potwredzający, że kierownik robót posiada odpowiednie kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, c) wykonawcy złożą aktualne (z okresem ważności obejmującym co najmniej dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności osoby (kierownika robót) do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w siwz, na podstawie dokumentów i oświadczeń, jakich żąda od wykonawców, stosując formułę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działaności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpiesie do ewidencji działaności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skldania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właśiwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie ub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właśiwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroiczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właśiwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć;1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak:a) wykaz osób i podmiotów uprawnionych do wykonania zamówienia - (minimum cztery osoby oraz kierownik robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz stanowi załącznik nr 4 do siwz Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, b) dokument potwierdzajacy, że kierownik robót posiada odpowiednie kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, c0 aktualne z okresem ważności obejmującym co najmniej dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności osoby (kierownika robót) do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,2) wykaz wykonanych minimum 3 (trzech) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców(wykaz w/w stanowi załacznik nr 5 do siwz Doświadczenie wykonawcy), 3) stosowne dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie, Ponadto: 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 do siwz; w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składają wszyscy uczestnicy podmitu poprzez złożenie przez każdego z wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświdczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego wykonawcy, 5) formularz podwykonawstwo- załącznik nr 6 do siwz, 6) parafowany wykaz budynków - załącznik nr 9 do siwz, 7) ważny certyfikat na znak bezpieczeństwa, wykazujący, że będzie zapewniona zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polsich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Załączone dokumenty należy złożyć w pełnej wersji wraz z załącznikami, jeżeli takie występują, 8) oświadczenie dotyczące parametrów technicznych stolarki okiennej PCV - załącznik nr 10 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znm.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie, ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, pokój nr 3-4 odpłatnie lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 12,00 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Nieruchomości Miejskich ul. Wojska Polsjkiego 10a, 99-300 Kutno, pokój nr 10 (sekretariat, I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- REMONT ŚRUB ODWADNIAJĄCYCH PRASY DO ODWADNIANIA OSADU TYPU MX-304 PRODUKCJI MAREX TECHNOLOGY W GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- "Kurs prawo jazdy dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW
- Dostawa serwerów, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Remont budynku mieszkalnego dworu w Grodzisku
- Wymiana więźby i nieszczelnego pokrycia dachu wraz z naprawą kominów na budynku zabytkowej synagogi - siedziby GOK w Modliborzycach.
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi wraz z przebudową budynku oficyny na cele gastronomiczne
- Roboty remontowe w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach
- Remont i aranżacja pomieszczeń z przeznaczeniem na pokoje biurowe w budynku Urzędu Dzielnicy Ursus.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.