eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówDostawa implantów ortopedycznych do SPZZOZ w Wyszkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Wyszków: Dostawa implantów ortopedycznych do SPZZOZ w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 404926 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371510 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych do SPZZOZ w Wyszkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę implantów ortopedycznych, według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od 1 do 4, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2.1 do nr 2.4: PAKIET NR 1- GWOŹDZIE ŚRÓDSZPIKOWE WYMAGANIA do pakietu nr 1: a) Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, udostępni Zamawiającemu cały asortyment przedstawiony w pakiecie nr 1 poprzez utworzenie odpowiedniego magazynu buforowego we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie, b) Wykonawca będzie na bieżąco uzupełniał asortyment utrzymując zapas odpowiedni dla zużycia przez Zamawiającego. c) Wykonawca zapewni możliwość swobodnego wymiany asortymentu w ramach asortymentu podanego w Pakiecie nr 1. d) Wykonawca użyczy Zamawiającemu, bez jakichkolwiek opłat, instrumentarium niezbędne do pracy w ramach asortymentu przedstawionego w pakiecie nr 1 i będzie je odpowiednio uzupełniał, konserwował i naprawiał w miarę zużycia. e) Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za wykorzystany asortyment, po wystawieniu odpowiedniej faktury przez Wykonawcę. PAKIET NR 2- ŚRUBY KANIULOWANE WYMAGANIA do pakietu nr 2: a) Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, udostępni Zamawiającemu cały asortyment przedstawiony w pakiecie nr 2 poprzez utworzenie odpowiedniego magazynu buforowego we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie, b) Wykonawca będzie na bieżąco uzupełniał asortyment utrzymując zapas odpowiedni dla zużycia przez Zamawiającego. c) Wykonawca zapewni możliwość swobodnego wymiany asortymentu w ramach asortymentu podanego w Pakiecie nr 2. d) Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za wykorzystany asortyment, po wystawieniu odpowiedniej faktury przez Wykonawcę. PAKIET NR 3- PŁYTKI BLOKOWANE WYMAGANIA do pakietu nr 3: a) Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, udostępni Zamawiającemu cały asortyment przedstawiony w pakiecie nr 3 poprzez utworzenie odpowiedniego magazynu buforowego we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie, b) Wykonawca będzie na bieżąco uzupełniał asortyment utrzymując zapas odpowiedni dla zużycia przez Zamawiającego. c) Wykonawca zapewni możliwość swobodnego wymiany asortymentu w ramach asortymentu podanego w Pakiecie nr 3. d) Wykonawca użyczy Zamawiającemu, bez jakichkolwiek opłat, instrumentarium niezbędne do pracy w ramach asortymentu przedstawionego w pakiecie nr 3 i będzie je odpowiednio uzupełniał, konserwował i naprawiał w miarę zużycia. e) Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za wykorzystany asortyment, po wystawieniu odpowiedniej faktury przez Wykonawcę. PAKIET NR 4-STABILIZATOR ZEWNĘTRZNY 2. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i Ustawą z dnia 20 kwietna 2004 o Wyrobach Medycznych (Dz. U z 2004 r., Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami). 3. Dostarczany towar będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towaru wymienionego w pakietach nr 1 do nr 4, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszych załącznikach służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5. Warunki dostawy. a) miejsce dostawy- magazyn główny SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. b) dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: ŚRUBY KANIULOWANE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BHM MIKROMED Sp. z o.o., ul. Katowicka 11, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5662,91

  • Oferta z najniższą ceną: 5662,91 / Oferta z najwyższą ceną: 10938,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: STABILIZATOR ZEWNĘTRZNY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stryker Polska Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 38b, 02-232 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22309,50

  • Oferta z najniższą ceną: 22309,50 / Oferta z najwyższą ceną: 22309,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.