eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizacja instalacji wentylacyjnej w kuchni w budynku głównym, wykonanie nowej instalacji c.o., wentylacji i instalacji wod. - kan. w pomieszczeniach terapii zajęciowej w budynku głównym, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach DPS w Trzebiechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Zielona Góra: Modernizacja instalacji wentylacyjnej w kuchni w budynku głównym, wykonanie nowej instalacji c.o., wentylacji i instalacji wod. - kan. w pomieszczeniach terapii zajęciowej w budynku głównym, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach DPS w Trzebiechowie
Numer ogłoszenia: 404694 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zielonogórski , ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527575, faks 068 4527500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji wentylacyjnej w kuchni w budynku głównym, wykonanie nowej instalacji c.o., wentylacji i instalacji wod. - kan. w pomieszczeniach terapii zajęciowej w budynku głównym, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach DPS w Trzebiechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: 1. Wykonać instalację centralnego ogrzewania z podłączeniem do istniejącego zasilania, wykonać instalację wod. - kan. (rozszerzyć do projektowanych urządzeń) w pomieszczeniach terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej zgodnie z rzutem pomieszczeń stanowiącym załącznik nr 5c Część II Wykonać wentylację mechaniczną w kuchni oraz wentylację mechaniczną pomieszczeń terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, zgodnie z dokumentacją techniczną pomieszczeń terapii zajęciowej oraz modernizacja instalacji wentylacyjnej w kuchni w budynku głównym na podstawie przedmiaru. Ad. Wentylacji w pomieszczeniach terapii zajęciowej - wykonać kanały wentylacyjne z rur tytanowo - cynkowych o średnicy odpowiednio O 160, O 200, O 250 otulina z wełny mineralnej gr. 5 cm, obudowane płytą GK grubości 12,5 mm. Wyprowadzić na zewnątrz budynku bez zasłaniania i naruszania sumptu i architektury istniejącej. Ad. Wentylacji w kuchni - wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót - załącznik nr 5b. Część III Demontaż grzejników żeliwnych i montaż grzejników aluminiowych w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie przy ul. Sulechowskiej 1. 1. Kaloryfery o rozstawie przyłączy 500 mm Typ grzejnika - żeberkowy aluminiowy trzywylotowy w wykonaniu estetycznym (zaokrąglony), bez wyprysków Zasilanie boczne Maksymalne ciśnienie robocze nie mniejsze niż 10 bar Moc w temp. 50 oC - nie mniejsza niż 116 W, jednego żebra Moc w temp. 60 oC - nie mniejsza niż 145 W, jednego żebra Pojemność wodna od 0,35 - do 0,50 litra, jednego żebra Szczegółowy zestaw oraz miejsce wymiany kaloryferów opisany został w załączniku nr 5 d Gwarancja producenta min. 10 lat. 2. Kaloryfery o rozstawie - przyłączy 800 mm Typ grzejnika żeberkowy aluminiowy trzywylotowy w wykonaniu estetycznym (zaokrąglony), bez wyprysków. Zasilanie boczne Maksymalne ciśnienie robocze nie mniejsze niż 10 bar Moc w temp 50 0C - nie mniejsza niż 165 W, jednego żebra Moc w temp 60 oC - nie mniejsza niż 215 W, jednego żebra Pojemność wodna - w granicach 0,50 - 0,60 litra, jednego żebra Szczegółowy zestaw oraz miejsce wymiany kaloryferów opisany został w załączniku nr 5 d Gwarancja producenta min. 10 lat. 3. W kotłowni należy zdemontować istniejącą i zamontować nową stację zmiękczania wody o parametrach nie mniejszych niż 2 m3/h Uwaga: Kształtki, zawory grzejnikowe termoregulacyjne , złączki i inne elementy podłączenia grzejnika można wykorzystać ze zdemontowanych grzejników żeliwnych. Należy przewidzieć również, że zdemontowane elementy osprzętu grzejnika mogą nie nadawać się do dalszego użycia. W takim przypadku wykonawcy zastosują nowe elementy osprzętu na swój koszt. Informujemy, że istniejąca instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur zespolonych fusiotherm-Stabi w technologi Aquatherm (polipropylen) łączone przez zgrzewanie, a w miejscach montażu armatury za pomocą połączeń gwintowanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50% umowy podstawowej w ramach posiadanych środków finansowych - dotyczy III części zamówienia. W przypadku zwiększenia zakresu zamówienia Zamawiający wskaże, w których pomieszczeniach będzie realizowany dodatkowy przedmiot zamówienia według cen zawartych w załączniku nr 8 SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.00.00-9, 45.21.52.10-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 robota budowlana w zakresie instalacji centralnego ogrzewania o wartości min. 50 000 zł brutto - dotyczy III części zamówienia oraz w zakresie wykonania wentylacji 15 000 zł brutto - dotyczy II części zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować min. jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 2. koszt demontażu i montażu oraz ceny jednostkowe grzejnika z osprzętem wg zał. nr 8 SIWZ - jeżeli dotyczy 3. dane techniczne grzejników, które będą montowane w pomieszczeniach zamawiającego - jeżeli dotyczy. 4. dane techniczne stacji zmiękczania wody o wydajności 2m3/h - jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, c) w przypadku gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, do dnia 30-06-2012 r. d) w przypadku gdy zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, do dnia 30 czerwca 2012r. e) w przypadku konieczności zmiany kierownika budowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. f) w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.trzebiechow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie ul. Sulechowska 1 66-132 Trzebiechów Cena wersji papierowej - 100 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie ul. Sulechowska 1 66-132 Trzebiechów Biuro Kadr.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z podłączeniem do istniejącego zasilania, wykonać instalację wod. - kan. (rozszerzyć do projektowanych urządzeń) w pomieszczeniach terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej zgodnie z rzutem pomieszczeń stanowiącym załącznik nr 5c SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z przedmiarem robót pomieszczenia terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej - załącznik 5 a SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.21.52.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni oraz wentylacji mechanicznej pomieszczeń terapii zajęciowej i relaksacji zdrowotnej w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z dokumentacją techniczną pomieszczeń terapii zajęciowej oraz modernizacji instalacji wentylacyjnej w kuchni w budynku głównym na podstawie przedmiaru robót. Ad. Wentylacji w pomieszczeniach terapii zajęciowej - wykonać kanały wentylacyjne z rur tytanowo - cynkowych o średnicy odpowiednio O 160, O 200, O 250 otulina z wełny mineralnej gr. 5 cm, obudowane płytą GK grubości 12,5 mm. Wyprowadzić na zewnątrz budynku bez zasłaniania i naruszania sumptu i architektury istniejącej. Ad. Wentylacji w kuchni - wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót - załącznik nr 5b SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.21.52.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Demontaż grzejników żeliwnych i montaż grzejników aluminiowych w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie przy ul. Sulechowskiej 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaloryfery o rozstawie przyłączy 500 mm Typ grzejnika - żeberkowy aluminiowy trzywylotowy w wykonaniu estetycznym (zaokrąglony), bez wyprysków Zasilanie boczne Maksymalne ciśnienie robocze nie mniejsze niż 10 bar Moc w temp. 50 oC - nie mniejsza niż 116 W, jednego żebra Moc w temp. 60 oC - nie mniejsza niż 145 W, jednego żebra Pojemność wodna od 0,35 - do 0,50 litra, jednego żebra Szczegółowy zestaw oraz miejsce wymiany kaloryferów opisany został w załączniku nr 5 d SIWZ Gwarancja producenta min. 10 lat. 2. Kaloryfery o rozstawie - przyłączy 800 mm Typ grzejnika żeberkowy aluminiowy trzywylotowy w wykonaniu estetycznym (zaokrąglony), bez wyprysków. Zasilanie boczne Maksymalne ciśnienie robocze nie mniejsze niż 10 bar Moc w temp 50 0C - nie mniejsza niż 165 W, jednego żebra Moc w temp 60 oC - nie mniejsza niż 215 W, jednego żebra Pojemność wodna - w granicach 0,50 - 0,60 litra, jednego żebra Szczegółowy zestaw oraz miejsce wymiany kaloryferów opisany został w załączniku nr 5 d SIWZ Gwarancja producenta min. 10 lat. 3. W kotłowni należy zdemontować istniejącą i zamontować nową stację zmiękczania wody o parametrach nie mniejszych niż 2 m3/h Uwaga: Kształtki, zawory grzejnikowe termoregulacyjne , złączki i inne elementy podłączenia grzejnika można wykorzystać ze zdemontowanych grzejników żeliwnych. Należy przewidzieć również, że zdemontowane elementy osprzętu grzejnika mogą nie nadawać się do dalszego użycia. W takim przypadku wykonawcy zastosują nowe elementy osprzętu na swój koszt. Informujemy, że istniejąca instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur zespolonych fusiotherm-Stabi w technologi Aquatherm (polipropylen) łączone przez zgrzewanie, a w miejscach montażu armatury za pomocą połączeń gwintowanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.21.52.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.