eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa wyposażenia bloku operacyjnego w ramach planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2010-2011 przez 1 Sz W z P SP ZOZ w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Lublin: Dostawa wyposażenia bloku operacyjnego w ramach planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2010-2011 przez 1 Sz W z P SP ZOZ w Lublinie
Numer ogłoszenia: 404630 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368802 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183203, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia bloku operacyjnego w ramach planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2010-2011 przez 1 Sz W z P SP ZOZ w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia bloku operacyjnego w ramach planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2010-2011 przez 1 Sz W z P SP ZOZ w Lublinie: Część nr 1. Nóż Harmoniczny Część nr 2. Stół operacyjny z wyposażeniem 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część nr 1. Nóż Harmoniczny . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.1 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja przedmiotu zamówienia. Część nr 2. Stół operacyjny z wyposażeniem . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.2 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. . montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia i wszystkie elementy dodatkowe wchodzące w jego skład, muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2010), po zainstalowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 4. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi Europejskiej Dyrektywy 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (DZ.U. nr 93 z 2004r. poz. 896), certyfikat lub deklarację zgodności CE - oświadczenie wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia w/w wymagania. 5. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań. 7. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres 36-cy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni bezpłatne przeglądy (min. 2 razy w roku) i naprawy w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nóż Harmoniczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74766,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79233,50

  • Oferta z najniższą ceną: 79233,50 / Oferta z najwyższą ceną: 79233,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Stół operacyjny z wyposażeniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEHAND Sp. z.z., ul. Herbowa 4, 20-551 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280373,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 314954,50

  • Oferta z najniższą ceną: 314954,50 / Oferta z najwyższą ceną: 314954,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.